Onko sinulla epätavanomainen käsitys Jumalasta? Kerro tänne!
Eli nyt etsitään niitä, jotka uskovat Jumalaan, mutta eivät seuraa mitään valtauskonnon oppeja.
Kommentit (6)
jumala on kvanttikenttä joka on kaiken perusta ja kaikkialla.
On. Minun Jumala on sellainen joka hyväksyy kaikki ja rakastaa kaikkia. Sitä ei ole missään muussa uskonnossa kuin tässä minun uskonnossa, muissa uskonnoissa se on narsisti, sadisti ja psykopaatti ja seuraajat tuppaa olemaan samaa sorttia. Taivas on sitä, että elää hyvää elämää kun tekee hyviä asioita muille ja itselleen. Jos kaikki eläisi näin niin meillä olisi hyvä olla. Helvetti on sitä kun kohtelee muita huonosti ja itseään ja kärsii niistä seurauksista elämänsä aikana. Jos ihmiset on pahoja toisilleen he elää kärsimyksen täyteisen elämän. Tuomio on kaikilla lopussa, sinä kuolet yksin ja vihattuna jos elät huonon elämän ja rakastettuna jos elät hyvän elämän. Silleen. Mitään kuoleman jälkeistä elämää ja muuta ei ole. On vaan tämä yksi elämä ja ei muuta.
Vierailija kirjoitti:
jumala on kvanttikenttä joka on kaiken perusta ja kaikkialla.
Olen ykköskommentin kirjoittaja, ja mun jumaluuskäsite kanssa sisältää kanssa kvanttifysiikkaa, magneettikenttiä jne.
Uskon, että on olemassa jonkinlainen jumaluus, universumin energia tai miksi ikinä sitä haluaa kutsua. Kaikki sielut uskonnosta riippuen ovat lähtöisin tästä samasta energiasta ja tämä jumalainen energia on meissä kaikissa ihmisissä, eläimissä ja luonnossa. Kaikki elevä on yhteydessä toisiinsa ylemmällä tasolla ja kun teemme hyvää/pahaa toisille, teemme sitä samalla myös itsellemme ja Jumalalle. Uskon, että sielut voivat syntyä uudeelleen ja kun on tarpeeksi hyvää karmaa kerätty yhdymme viimein tuohon jumaluuteen,