Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Avoin AMK ja haalarit

Vierailija
27.08.2019 |

Onko avoimessa aloittavan opiskelijan mahdollisuus hankkia haalarit ? Opiskelijakorttia ja alennuksia matkoista ja safkoista ei saa. Onko fiksua esiintyä opiskelijahaalareissa, kun ei ole opiskelupaikkaa ja pääsykokeissa ei päässyt edes varalle...

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
27.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haalarit sopivat kaikille.

Vierailija
2/5 |
27.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

0/5

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
27.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se nyt ainakaan kovin fiksua ole esiintyä minkään sellaisen ainejärjestön/ opiskelijayhteisön haalarissa, johon ei itse kuulu. En ainakaan itse kestäisi häpeää, jos jäisin kiinni siitä, että olen "feikkiopiskelija." Mutta saathan sinä hankkia vaikka valkosen takin ja toivoa, että joku luulee sinua ylilääkäriksi tai harmaansinisen puvun ja toivoa, että joku ajattelee sinun olevan veturinkuljettaja.

Vierailija
4/5 |
27.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en kyllä kehtaisi. Mielestäni muutenkin opiskelijariennot on ns. palkinto opiskelusta ja sisäänpääsystä.  Toki avoimen puolelta voi silti joissain tapahtumissa käydä, jotta pääsee porukkaan mukaan, jos/kun seuraavana vuonna pääsee sisälle. Mutta en todellakaan hankkisi haalareita, jos en itse olisi varsinainen opiskelija. Saisi vaan tekemään enemmän työtä sen opiskelupaikan eteen. 

Vierailija
5/5 |
27.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä avoimen opiskelijat voisivat perustaa oman yhdistyksen ja halutessaan hankkia sille haalarit? Nyt kun joissakin yliopistoissa avoimen väylää käytetään jo laajasti sisäänpääsyväylänä yliopistoon, voisi olla hyvä avoimenkin opiskelijoiden järjestäytyä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi kolme