Onko se elämä, jossa työnantaja päättää vapaa-ajastasi, elämisen arvoista?
Kommentit (12)
Valehtelemalla meillä saadaan vapaata. Esimies haluaa tietää syyn vuorotyöläiseltä, miksi toivot kuukauden päähän torstaita vapaaksi, tai viikonloppua. Satuja kertomalla saa vapaata, vai haluaako se todella tietää mitä teen vapaa-ajalla? Voishan tuota seuraavaksi keksiä jotain millä loksahtaa suu auki.
Vierailija kirjoitti:
Valehtelemalla meillä saadaan vapaata. Esimies haluaa tietää syyn vuorotyöläiseltä, miksi toivot kuukauden päähän torstaita vapaaksi, tai viikonloppua. Satuja kertomalla saa vapaata, vai haluaako se todella tietää mitä teen vapaa-ajalla? Voishan tuota seuraavaksi keksiä jotain millä loksahtaa suu auki.
Ois vaimon ja mun yhteinen rakastajatar tulossa pitkäksi viikonlopuksi rietastelemaan ja juomaan että heruuko sitä lomaa vai pitääkö hakea saikkua? Kokeile tota jos haluat vapaata.
Esimies ei määrää vapaa-ajasta. Eikä sinum tarvitse kertoa, miksi haluat vapaata.
Vierailija kirjoitti:
Esimies ei määrää vapaa-ajasta. Eikä sinum tarvitse kertoa, miksi haluat vapaata.
Määrää ainakin niillä aloilla, joissa on huumetestit
Vierailija kirjoitti:
Kyllä mä ainakin kerron vapaatoiveelle syyn. Harvoin ja tarkoin esitän niitä vapaatoiveita, joten silloin kun pyydän niin minulla on painava syy jonka myös kerron. Haluan näistä asioista päättävän tahon tietävän, etten lämpimikseen niitä pyytele ja että kun pyydän, niin silloin olisi tärkeää se vapaa myös saada. Toistaiseksi olen myös saanut.
Miksi ottaisin sen riskin, että jättäisin esim. kertomatta että nyt on tyttären häät tulossa ja olisi vähän pakko saada vapaata?
Lähde itse yrittäjäksi ja lopeta ruikuttaminen!
MMS85 kirjoitti:
Lähde itse yrittäjäksi ja lopeta ruikuttaminen!
Yrittäjän vapaista päättää asiakkaat. Lottovoittaja on vapaa.
Minähän juon viinoo työajalla, siihen ei kenenkän työnjohtajan piä puuttua. Perkele.
Kyllä mua wituttaa esimerkiksi se etten voi viettää sunnuntain vapaatani miten ja missä haluan, koska alkava työviikko se siellä jo rajoittaa tekemisiäni. Olenkin onnekas siinä suhteessa että työni on kausiluonteista, joten osan vuodesta saan olla sitten oman elämäni herra
Ei tietenkään ole.