Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mindhunter 2. kausi

Vierailija
27.08.2019 |

Ihan mahtava kausi, jopa parempi kuin eka kausi. Mitä mieltä olitte?

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
27.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa mieltä! Tulis jo pian 3. kausi 😍

Vierailija
2/24 |
27.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainoa syy miksi enää tilaan flixiä on Mindhunter ja Marco Polo.

Harmi ettei kausia tule nopeammin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
27.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Breaking Badin ohella maailman paras sarja. Kakkoskausi oli vielä ykköstäkin huikeampi.

Vierailija
4/24 |
27.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ykkösessä oli kyllä kiva, että siinä oli niitä vankihaastatteluita paljon. Niitä olisi saanut olla kakkosessakin enemmän, mutta erittäin hyvä kausi silti. Toivottavasti kolmosessa keskitytään enemmän BTK:hon!

Vierailija
5/24 |
27.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko varmasti tulossa?! Yritin etsiä netistä varmistettua tietoa 3. kaudesta, mutta en löytänyt. Pitäisin kyllä outona, jos ei tulisi lisää kausia, sillä sarja on tosi suosittu ja hyvin tehty. Jostain artikkelista luin, että on suunniteltu viisi kautta. Tuliskohan 3. kaudella John Wayne Gacy kuvioihin mukaan? Sen kuva oli yhdessä kohtauksessa taululla.

ap

Vierailija
6/24 |
27.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Breaking Badin ohella maailman paras sarja. Kakkoskausi oli vielä ykköstäkin huikeampi.

Tykkäsin Breaking Badista myös!

ap

Vierailija
7/24 |
27.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ykkösessä oli kyllä kiva, että siinä oli niitä vankihaastatteluita paljon. Niitä olisi saanut olla kakkosessakin enemmän, mutta erittäin hyvä kausi silti. Toivottavasti kolmosessa keskitytään enemmän BTK:hon!

Mutta jestas, että se Manson oli ärsyttävä. En ihmettele, että sitä kuunneltuaan haluaa mur ha ta kaikki.

Vierailija
8/24 |
27.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli viisas ratkaisu pistää Holdenin tyttöystävä pois sarjasta. Kaikella kunnioituksella, Jonathan Groff on loistava roolissaan, mutta heteron esittäminen tökkii todella pahasti ja seksikohtaukset olivat... awkward...

Vierailija
9/24 |
27.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutta jestas, että se Manson oli ärsyttävä. En ihmettele, että sitä kuunneltuaan haluaa mur ha ta kaikki.

Jep :D oli kyllä ilmeisesti erittäin hyvin omaksuttu Mansonin maneerit, puhetapa tms. mitä netistä lueskelin. Tiedä sitten. Mutta näyttelijävalinnat on kyllä sataprosenttisen onnistuneet, erityisesti Kemper ja tuo Manson. 

Vierailija
10/24 |
27.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hesarin kiittelevän arvostelun vuoksi ryhdyin katsomaan sarjaa. Kaksi ensimmäistä jaksoa olivat tylsiä ja kolmannen puolivälissä hyydyin kokonaan. Mikä ihme siinä on niin mielenkiintoista? Haluan tietää!

Vierailija
11/24 |
27.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hesarin kiittelevän arvostelun vuoksi ryhdyin katsomaan sarjaa. Kaksi ensimmäistä jaksoa olivat tylsiä ja kolmannen puolivälissä hyydyin kokonaan. Mikä ihme siinä on niin mielenkiintoista? Haluan tietää!

Täysin sama kokemus täällä. Jaksoin kaksi ekaa jaksoa, koska ajattelin, että tässä nyt vaan tosi huolella huolella valmistellaan jotain todella upeaa, mutta kun kolmaskin jakso alkoi ihan yhtä hitaasti ja puisevasti, en vaan jaksanut enää.

Toisaalta katsoin edellisenä viikonloppuna Prison Breakin kolmannen kauden, ja sen jälkeen mikä hyvänsä sarja tuntuu hitaalta ja epäviihdyttävältä. Pitää varmaan yrittää joskus myöhemmin uudestaan.

Vierailija
12/24 |
27.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täysin sama kokemus täällä. Jaksoin kaksi ekaa jaksoa, koska ajattelin, että tässä nyt vaan tosi huolella huolella valmistellaan jotain todella upeaa, mutta kun kolmaskin jakso alkoi ihan yhtä hitaasti ja puisevasti, en vaan jaksanut enää.

Toisaalta katsoin edellisenä viikonloppuna Prison Breakin kolmannen kauden, ja sen jälkeen mikä hyvänsä sarja tuntuu hitaalta ja epäviihdyttävältä. Pitää varmaan yrittää joskus myöhemmin uudestaan.

Mindhunter on kyllä aika hitaasti etenevä sarja varsinkin alussa. 

Vierailija
13/24 |
27.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minun mielestäni siinä on mielenkiintoista se, että sarja perustuu tositapahtumiin eli FBI:n käyttäytymistieteellisen yksikön perustamiseen. Lisäksi itse olen kiinnostunut sarjamurhaajista ymv. Tykkään hidastahtisista sarjoista. Toinen kausi on parempi kuin eka!

ap

Vierailija
14/24 |
27.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
15/24 |
27.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko varmasti tulossa?! Yritin etsiä netistä varmistettua tietoa 3. kaudesta, mutta en löytänyt. Pitäisin kyllä outona, jos ei tulisi lisää kausia, sillä sarja on tosi suosittu ja hyvin tehty. Jostain artikkelista luin, että on suunniteltu viisi kautta. Tuliskohan 3. kaudella John Wayne Gacy kuvioihin mukaan? Sen kuva oli yhdessä kohtauksessa taululla.

ap

Toiveissa olisi 5 kautta!

https://www.slashfilm.com/mindhunter-seasons/

David Fincher on kyllä niin kova tekijä, että tämä saattaa toteutua. Hän on yksi maailman ihaillumpia ja arvostetuimpia ohjaajia.

Vierailija
16/24 |
27.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minun mielestäni siinä on mielenkiintoista se, että sarja perustuu tositapahtumiin eli FBI:n käyttäytymistieteellisen yksikön perustamiseen. Lisäksi itse olen kiinnostunut sarjamurhaajista ymv. Tykkään hidastahtisista sarjoista. Toinen kausi on parempi kuin eka!

ap

Ahaa. Ehkä minun tylsistymiseni johtuu siitä, että olen aikoinani lukenut ja sittemmin katsonut dokumentteja itse sarjamurhaajista ja muista ilkiöistä niin, että niiden liepeillä pyörivä fiktio ei enää jaksa kiinnostaa. Mindhunteria katsoessani suorastaan vääntelehdin turhautumisesta, kun jatkuvasti näytettiin esimerkiksi päähenkilöä nyhjäämässä turhanpäiväisen naisystävänsä kanssa. Toisekseen katson mieluummin yhtä valokuvaa rikollisesta kuin näyttelijää esiintymässä hänestä. Jaksaisin kyllä Mindhunterin, jos sen voisi katsoa moninkertaisella pikakelauksella ja pysähdellä mielenkiintoisiin kohtiin. Mutta ei voi.

Vierailija
17/24 |
27.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

Ahaa. Ehkä minun tylsistymiseni johtuu siitä, että olen aikoinani lukenut ja sittemmin katsonut dokumentteja itse sarjamurhaajista ja muista ilkiöistä niin, että niiden liepeillä pyörivä fiktio ei enää jaksa kiinnostaa. Mindhunteria katsoessani suorastaan vääntelehdin turhautumisesta, kun jatkuvasti näytettiin esimerkiksi päähenkilöä nyhjäämässä turhanpäiväisen naisystävänsä kanssa. Toisekseen katson mieluummin yhtä valokuvaa rikollisesta kuin näyttelijää esiintymässä hänestä. Jaksaisin kyllä Mindhunterin, jos sen voisi katsoa moninkertaisella pikakelauksella ja pysähdellä mielenkiintoisiin kohtiin. Mutta ei voi.

Sitä naisystävää ei enää ole toisella kaudella. Näiden kahden näyttelijän kemiat eivät vain toimineet, johtunee siitä, että Groff on homo, eikä heterokohtausten esittäminen oikein onnistunut.

Vierailija
18/24 |
27.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

Ok, sitten kannattaa jättää väliin. Tuossa linkissä oli muuten hyvä kuva btk-tappajasta.

Vierailija
19/24 |
27.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

Ok, sitten kannattaa jättää väliin. Tuossa linkissä oli muuten hyvä kuva btk-tappajasta.

Ja tämä oli ap.

Vierailija
20/24 |
27.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

Toiveissa olisi 5 kautta!

https://www.slashfilm.com/mindhunter-seasons/

David Fincher on kyllä niin kova tekijä, että tämä saattaa toteutua. Hän on yksi maailman ihaillumpia ja arvostetuimpia ohjaajia.

No tämähän se oli, minkä minäkin luin! Luotetaan, että tulee viisi kautta.

ap