Mistä löytyy kaunis oloasu/kotiasu koossa 52/54 ?
Sellaista "luumunsävyistä" tai vaikkapa harmaata, maanläheistä sävyä haen.
Ja sen pitäisi olla setti, tuntuu löytyvän vain mix&match eriparisia ylä-ja alaosia.
Tähän mennessä turhauduttu seuraavissa netikaupoissa : Zalando, H&M, Bubbleroom,Boozt, Marimekko, Halens, Ellos, Stockmann, Sokos, Halonen, Kappahl, Asos, Huuto.net, Tori, Mango ja monia muita.
Olisiko jollain neuvoja antaa?
Kommentit (27)
Ulla Popken vaikuttaa lupaavalta, mutta sielläkään ei ensinäkemältä vaikuttaisi olevan valmiita settejä, vaan itse etsii sopivan ja sitten vaan toivoo että löytyy sävy sävyyn sopiva ala-/yläosa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Cellbes ja LIdl. Lidlissä niitä oli outlet myymälässä ja silloin tälläin ne on kampanjatuotteena.
Älä välitä lainapeitejutuista, 52/54 on upea näyttävä nainen!Sairaalloisessa ylipainossa ei oo mitään upeaa ja näyttävää.
On. Mun sisko on 150 kg kokoa 52 ja tosi näyttävä kun on 180cm pitkä. Eikä näytä sairaalloiselta.
Vierailija kirjoitti:
Ulla Popken vaikuttaa lupaavalta, mutta sielläkään ei ensinäkemältä vaikuttaisi olevan valmiita settejä, vaan itse etsii sopivan ja sitten vaan toivoo että löytyy sävy sävyyn sopiva ala-/yläosa?
Mutta samalla huomasin että ihana valikoima erivärisiä farkkuja myös isompina kokoina. Mahtavaa! ap
Ei velouria, liukaspintainen, laadukas jersey on hakusessa.
Huom! Ei ole hinnallakaan tällä kertaa paljoa väliä, koska olen säästänyt tähän tarkoitukseen.
Mutta haluan juuri sellaisen mitä etsin.
-ap