Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olet Tinder-treffillä mutta huomaat ettei jutusta ole tulossa mitään. Miten poistut paikalta?

Vierailija
27.08.2019 |

Mitä sanot miehelle yms?

Kommentit (35)

Vierailija
21/35 |
27.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alan lopetella treffejä hyvissä ajoin ja lopuksi huikkaan että katellaan. Jos (ja kun) mies ottaa yhteyttä, kerron suoraan ettei kiinnostusta jatkoon ole.

Vierailija
22/35 |
27.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Treffit kunnialla loppuun, sitten sanon että oli kiva tavata ja poistun paikalta. Jos mies ottaa vielä yhteyttä, kerron etten ole kiinnostunut uudesta tapaamisesta.

Näin. Onko joku oikeasti niin urpo, ettei pysty kohteliaasti esim.tuntia juttelemaan niitä näitä henkilön kanssa, kiittämään treffeistä ja lähtemään sen jälkeen sivistyneesti kotiin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/35 |
27.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tässäpä tämä klassinen kaava, mitä lähes 100% naisista tekee:

Esität että kaverisi soittaa, jolla on koirasi hoidettavana treffien ajan. Olet järkyttynyt kun vastaat puheluun. Koirasi on kuulemma sairastunut ja se oksentaa, se täytyy viedä eläinlääkärille. Nainen pahoittelee että ikävä kun näin tapahtui, mutta hänen on pakko mennä nyt kiireellä. Moi!

Sitten tinder mätsi on kadonnut tai puhelinnumero on blokattu pian sen jälkeen.

Olen muuten mies ja nainen on joskus tehnyt minulle näin. Näin välittömästi läpi heti kun hän alkoi esittämään tätä. Teki sen huonosti, sillä huomasin että puhelin ei edes soinut. "Vastasi" vain pimeään puhelimeen ja alkoi järkyttyneenä esittämään, huono näyttelijä.

Ei tällaisesta voi edes ottaa itseensä, huvituin lähinnä vaikka joku saattaisi ottaa kolauksen itsetuntoonsa :) Onhan deittailu 2-way street, jos nainen ei ole minusta kiinnostunut niin eipä nainen minuakaan kiinnosta.

Olisikohan mun herätysidea toiminut paremmin..?

Vierailija
24/35 |
27.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Esität että kaverisi soittaa, jolla on koirasi hoidettavana treffien ajan. Olet järkyttynyt kun vastaat puheluun. Koirasi on kuulemma sairastunut ja se oksentaa, se täytyy viedä eläinlääkärille. Nainen pahoittelee että ikävä kun näin tapahtui, mutta hänen on pakko mennä nyt kiireellä. Moi!

Olen muuten mies ja nainen on joskus tehnyt minulle näin. Näin välittömästi läpi heti kun hän alkoi esittämään tätä. Teki sen huonosti, sillä huomasin että puhelin ei edes soinut. "Vastasi" vain pimeään puhelimeen ja alkoi järkyttyneenä esittämään, huono näyttelijä.

Ei tällaisesta voi edes ottaa itseensä, huvituin lähinnä vaikka joku saattaisi ottaa kolauksen itsetuntoonsa :) Onhan deittailu 2-way street, jos nainen ei ole minusta kiinnostunut niin eipä nainen minuakaan kiinnosta.

Naisena en edes ymmärrä tätä, ihan kahjoa. Miksi pitää tehdä asioista vaikeeta. Eikö sitä voi edes hetken istua alas ja kohteliaasti sitten kertoa että ei ole kiinnostunut mutta oli kiva tavata tai jtn.

mutta olen myös huomannut että miehillä on myös nykyään plan b, eli aluksi saatetaan sanoa että on vaikka treenit sitten tunnin päästä jne, mutta sitten ne yleensä peruuntuvat kun ollaan tavattu ja vähän pidempää keskusteltu.

ja miehet harvemmin myöskään ilmaisevat etteivät ole kiinnostuneita suoraa, jättävät vain vastaamatta, jos tapailu päättyy. Jättävät naiset siis plan b:ksi jolle voi sitten soittaa myöhemmin jos ykkös vaihtoehtoa ei ole vielä löytynyt. Eihännsitä siltoja kannata polttaa.

Joten selkärankaa moni mieskin kyllä tarvitsisi.

Vierailija
25/35 |
27.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naisena en edes ymmärrä tätä, ihan kahjoa. Miksi pitää tehdä asioista vaikeeta. Eikö sitä voi edes hetken istua alas ja kohteliaasti sitten kertoa että ei ole kiinnostunut mutta oli kiva tavata tai jtn.

mutta olen myös huomannut että miehillä on myös nykyään plan b, eli aluksi saatetaan sanoa että on vaikka treenit sitten tunnin päästä jne, mutta sitten ne yleensä peruuntuvat kun ollaan tavattu ja vähän pidempää keskusteltu.

ja miehet harvemmin myöskään ilmaisevat etteivät ole kiinnostuneita suoraa, jättävät vain vastaamatta, jos tapailu päättyy. Jättävät naiset siis plan b:ksi jolle voi sitten soittaa myöhemmin jos ykkös vaihtoehtoa ei ole vielä löytynyt. Eihännsitä siltoja kannata polttaa.

Selkärankaa kaipaisi moni ihminen, sukupuolesta riippumatta.

Tuosta plan b:sta, ehkä mies muuttaa suunnitelmiaan eikä menekään treeneihin joihin oli tarkoitus mennä, kun sinun kanssasi on niin hauskaa? Sekin on mahdollista. Treffiä voi olla hauskempaa jatkaa, kun kerran treffeillä ollaan. Uusia treffejä voi joutua odottelemaan molempien aikataulujen sopimisien myötä viikkoja.

Vierailija
26/35 |
27.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole ollut koskaan Tinder-treffeillä, mutta keksin silti hyvän idean. Eli puhelimen herätyksen voisi ajastaa valmiiksi sopivaan ajankohtaan ja mikäli seura tympii, teeskennellä sitten, että kyseessä on aito puhelinsoitto. "Voi ei, mun täytyy mennä":D

Ehkä maailman vanhin ja läpinäkyvin keino. Mihin treffeiltä muka niin äkkiä pitää lähteä? Ja miksi ylipäätään joku treffeillä vastaisi puhelimeen?

Läpinäkyvää, mutta opin kahden tai kolmen treffin jälkeen että se on ihan käyttökelpoinen ilmaisutapa. Alussa olin sen verran naiivi että luulin sen olevan vain huonoa tuuria.

Itse olen lyhentänyt treffejä vastaavasti ilmoittamalla jo heti alussa että mulla on aikaa vain lyhyeen kahvitteluun, koska syy XYZ. Näin jos heti ovelta näkee ettei rimmaa niin voi kuitenkin tarjota toiselle sen lyhyen hetken.

M37

Vierailija
27/35 |
27.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerron jo ennen treffejä että on menoa, treffeihin varaan n. 2 tuntia. Sen verran kestää tylsääkin seuraa.

Vierailija
28/35 |
27.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi pitää erityisemmin suunnitelmia tehdä että mitä tehdä. Jos käyt kahvilla kävelyllä missälie niin jossain välissähän tulee hyvästien aika joka tapauksessa, tarviiko sitä kesken kaiken lähteä?

Itse en koskaan ole tehnyt niin vaikka joskus onkin sattunut ei kiinnostava tyyppi paikalle, hörppään kahvin juttelen ja sitten kerron että pitää mennä kuten yleensä pitääkin, aina voi olla kohtelias vaikka se unelmien prinssi ei siellä vastassa olisikaan.

Kerran minulle on mies suuttunut kun jätin treffit ilmeisesti liian lyhyeksi, kävimme yhdessä tapahtumassa yhdessä ja kun se loppui lähdin kotiin.

Suuttuja mies oli varannut koko päivän treffeille vaikka mitään yhteistä asiasta ei ollut sovittu, paitsi se tapahtuma. Kerroin että minulla on päivälle muitakin suunnitelmia ja siitähän tämä loukkaantui.

(ei tavattu uudelleen)

En ikinä laskisi kokonaista päivää ensimmäisten treffien varaan, ihan hullua... yleensä kahvit/ drinkit jossain ja sieltä on luontevampi sitten molempien lähteä ja jatkosta voi sopia myöhemmin sitten vaikka puhelimitse tai siitä että jatkoa ei tule.

Mies oli varmaan kokematon treffien kanssa. Tein joskus sellaisen virheen että sovin treffit festareille jossa oli tarkoitus olla koko päivä. Deitti oli ihan jees, mutta ei meillä vain oikein kulkenut. Olin tullut pitkän matkan yksin ja olisi ollut vähän tyhmää dumpata deitti ja jäädä yksin alueelle palloilemaan eikä toisaalta ollut järkeä lähteä vielä takaisinkaan.

Aina kannattaa suunnitella deitin päättymiselle takaraja jonka myös ilmoittaa toiselle tai keksiä varasuunnitelma. Vaikka juttu on aikaisemmin kulkenut hyvin puhelimessa tai whatsappissa tai muualla niin live-tapaaminen on aina erilainen... ja usein pettymys.

M37

Vierailija
29/35 |
27.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä juuri. Kummankin osapuolen pitää olla kiinnostunut. Sinänsä typerää keksiä mitään äiti joutui sairaalaan tai koira oksentaa juttuja. Voihan sen Kohteliaastikkin sanoa, että kiitos ja näkemiin.

Vierailija
30/35 |
27.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen kohtelias ja rehellinen. "Oli mukava tavata, mutta valitettavasti tästä ei kehity tämän enempää. Hyvää jatkoa. Moi!" (poistun paikalta)

Hyvä! Just näin toimii oikea nainen eikä teinin tasolle jäänyt emmätiättelijä.

Vierailija
31/35 |
27.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Selkärankaa kaipaisi moni ihminen, sukupuolesta riippumatta.

Tuosta plan b:sta, ehkä mies muuttaa suunnitelmiaan eikä menekään treeneihin joihin oli tarkoitus mennä, kun sinun kanssasi on niin hauskaa? Sekin on mahdollista. Treffiä voi olla hauskempaa jatkaa, kun kerran treffeillä ollaan. Uusia treffejä voi joutua odottelemaan molempien aikataulujen sopimisien myötä viikkoja.

Voi toki olla, muten kuten viestistäsi seuraavasta kirjoittajasta näkyy miehet myös keksivät syitä ei se ole vain naisten juttu.

Usein myös on että kaveri soittaa, ns. varmistaa että ok treffit, uskoisin että olisi pitää mennä puhelu jos "pitäisi" mennä.

Joten mitä tästä opimme varatkaa max 1-2 tuntia treffeille sen ajan jaksaa sitä tylsenpääkin seuraa rikä tarvitse keksiä typeriä ja läpinäkyviä tekosyitä.

Joskusbon käynyt niin että on ollut menoa heti deittien jälkeen mutta uudet on sovittu jo samalle päivälle tai seuraavalle.

Vierailija
32/35 |
27.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen kohtelias ja rehellinen. "Oli mukava tavata, mutta valitettavasti tästä ei kehity tämän enempää. Hyvää jatkoa. Moi!" (poistun paikalta)

Hyvä! Just näin toimii oikea nainen eikä teinin tasolle jäänyt emmätiättelijä.

ja mies!

Vierailija
33/35 |
27.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi pitää erityisemmin suunnitelmia tehdä että mitä tehdä. Jos käyt kahvilla kävelyllä missälie niin jossain välissähän tulee hyvästien aika joka tapauksessa, tarviiko sitä kesken kaiken lähteä?

Itse en koskaan ole tehnyt niin vaikka joskus onkin sattunut ei kiinnostava tyyppi paikalle, hörppään kahvin juttelen ja sitten kerron että pitää mennä kuten yleensä pitääkin, aina voi olla kohtelias vaikka se unelmien prinssi ei siellä vastassa olisikaan.

Kerran minulle on mies suuttunut kun jätin treffit ilmeisesti liian lyhyeksi, kävimme yhdessä tapahtumassa yhdessä ja kun se loppui lähdin kotiin.

Suuttuja mies oli varannut koko päivän treffeille vaikka mitään yhteistä asiasta ei ollut sovittu, paitsi se tapahtuma. Kerroin että minulla on päivälle muitakin suunnitelmia ja siitähän tämä loukkaantui.

(ei tavattu uudelleen)

En ikinä laskisi kokonaista päivää ensimmäisten treffien varaan, ihan hullua... yleensä kahvit/ drinkit jossain ja sieltä on luontevampi sitten molempien lähteä ja jatkosta voi sopia myöhemmin sitten vaikka puhelimitse tai siitä että jatkoa ei tule.

Mies oli varmaan kokematon treffien kanssa. Tein joskus sellaisen virheen että sovin treffit festareille jossa oli tarkoitus olla koko päivä. Deitti oli ihan jees, mutta ei meillä vain oikein kulkenut. Olin tullut pitkän matkan yksin ja olisi ollut vähän tyhmää dumpata deitti ja jäädä yksin alueelle palloilemaan eikä toisaalta ollut järkeä lähteä vielä takaisinkaan.

Aina kannattaa suunnitella deitin päättymiselle takaraja jonka myös ilmoittaa toiselle tai keksiä varasuunnitelma. Vaikka juttu on aikaisemmin kulkenut hyvin puhelimessa tai whatsappissa tai muualla niin live-tapaaminen on aina erilainen... ja usein pettymys.

M37

Aika kurjaa. Tosiaan ekat treffit ainakin jotkut pikaiset kahvit tai jätskit jossain helposti saavutettavissa paikassa.

Vierailija
34/35 |
27.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minä istuisin kahvilla juttelemassa sen aikaa, mitä nyt istuisimme. Pystyn kyllä keskustelemaan ihan asiallisesti ja kivasti silloinkin, kun huomaan, että ei siitä mitään suhdetta ole tulossa. Itselläni usein tällaiset tilanteet ovatkin menneet niin, että ollaan jutusteltu niitä näitä ja on voinut olla ihan mukavaakin, mutta sitten vaan kumpikaan ei enää ota yhteyttä. Tavallaan kumpikin ghostaa. Jos toinen ehdottaisi uusintatapaamista, vastaisin että oli mukava tavata ja jutella, mutta että minusta ei ollut oikein kipinää deittailua ajatellen. En tiedä, osaisinko sanoa oikealla tavalla, mutta ainakin pyrkisin olemaan ystävällinen ja tahdikas - eihän se tarkoita, että toisessa varsinaisesti mitään huonoa tai vikaa olisi, mutta aina ne kivatkaan tyypit eivät kolahda romanttisessa/seksuaalisessa mielessä.

Vierailija
35/35 |
27.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyn suihkussa, puen päälleni ja sanon Kiitos orgasmeista, mutta ei tämä oikein toimi, Moidå!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan seitsemän