Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olet Tinder-treffillä mutta huomaat ettei jutusta ole tulossa mitään. Miten poistut paikalta?

Vierailija
27.08.2019 |

Mitä sanot miehelle yms?

Kommentit (35)

Vierailija
1/35 |
27.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mitään. Menen olevinani vessaan tms. ja livistän paikalta. Täähän on päivänselvä asia. Miks sille pitäs mitään sanoa?

Vierailija
2/35 |
27.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kohtelias ja rehellinen. "Oli mukava tavata, mutta valitettavasti tästä ei kehity tämän enempää. Hyvää jatkoa. Moi!" (poistun paikalta)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/35 |
27.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En mitään. Menen olevinani vessaan tms. ja livistän paikalta. Täähän on päivänselvä asia. Miks sille pitäs mitään sanoa?

"Menen olevinani" !? 😅

Vierailija
4/35 |
27.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

30-45min on kohteliaasti paikalla ja sitten toteaa, että tarvitsee lähteä. Myöhemmin viestissä kiittää treffeistä ja toteaa, ettei ollut oikeaa kemiaa.

Vierailija
5/35 |
27.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä mies katson ensin pidemmältä, että miltä se livenä näyttää ja jos näyttää pahalta, niin luikin heti pois paikalta. Sovin aina treffit niin, että pystyn jostain hyvästä paikasta katsomaan tilanteen ja päättää viitsinkö mennä tapaamaan naista. Useasti olen jättänyt menemättä ja blokannut sen jälkeen naisen täysin.

Vierailija
6/35 |
27.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silloin, kun nettideittailin, ei vielä ollut Tinderiä. Eiköhän sama käytös pätisi kuitenkin siihenkin: vien sovitun asian asiallisesti loppuun eli todennäköisesti olemme joko kahvilla/oluella tai kävelyllä jossain puistossa. Juon kahvin/oluen tai teemme lenkin ja sen jälkeen kiitän seurasta ja totean, että oli mukavaa mutta emme taida kuitenkaan sopia yhteen.

Vierailija
7/35 |
27.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole ollut koskaan Tinder-treffeillä, mutta keksin silti hyvän idean. Eli puhelimen herätyksen voisi ajastaa valmiiksi sopivaan ajankohtaan ja mikäli seura tympii, teeskennellä sitten, että kyseessä on aito puhelinsoitto. "Voi ei, mun täytyy mennä":D

Vierailija
8/35 |
27.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poistun tietenkin treffien päätyttyä sanomalla kiitos ja heippa. Kyllä sen yhden tunnin viitsii kahvitella vaikka tyyppi olisi kuinka sopimaton.

Vierailija
9/35 |
27.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä mies katson ensin pidemmältä, että miltä se livenä näyttää ja jos näyttää pahalta, niin luikin heti pois paikalta. Sovin aina treffit niin, että pystyn jostain hyvästä paikasta katsomaan tilanteen ja päättää viitsinkö mennä tapaamaan naista. Useasti olen jättänyt menemättä ja blokannut sen jälkeen naisen täysin.

Mutta se on teille naisille oikein kun teillä on vaan yläviisto -ja filtterikuvat. Huijaatte miehiä ulkonäöllä, niin sitä saa mitä tilaa. Laittakaa kunnon kuvat, niin ei käy noin.

Vierailija
10/35 |
27.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole ollut koskaan Tinder-treffeillä, mutta keksin silti hyvän idean. Eli puhelimen herätyksen voisi ajastaa valmiiksi sopivaan ajankohtaan ja mikäli seura tympii, teeskennellä sitten, että kyseessä on aito puhelinsoitto. "Voi ei, mun täytyy mennä":D

Ehkä maailman vanhin ja läpinäkyvin keino. Mihin treffeiltä muka niin äkkiä pitää lähteä? Ja miksi ylipäätään joku treffeillä vastaisi puhelimeen?

Vierailija
11/35 |
27.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Treffit kunnialla loppuun, sitten sanon että oli kiva tavata ja poistun paikalta. Jos mies ottaa vielä yhteyttä, kerron etten ole kiinnostunut uudesta tapaamisesta.

Vierailija
12/35 |
27.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sen perusteella, mitä ideasi sinusta kertoo, en usko että tulet jatkossakaan pääsemään treffeille saakka.

Vierailija
13/35 |
27.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai käytöstavoista tarvitse luopua, vaikka toinen ei olisikaan se unelmien kumppani? Voi vain sanoa, että "oli mukava tavata, mutta en tuntenut mitään kipinää" tms. Kannattaa opetella kieltäytymään, niin ei tarvitse kehitellä mitään noloja katoamistemppuja. Suomi on kuitenkin aika pieni maa, joten treffikumppani saattaa tulla vastaan jossain muuallakin. 

Vierailija
14/35 |
27.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ehkä maailman vanhin ja läpinäkyvin keino. Mihin treffeiltä muka niin äkkiä pitää lähteä? Ja miksi ylipäätään joku treffeillä vastaisi puhelimeen?

Minä vastaan jos tuttu soittaa, koska kukaan ei nykyään soita ellei ole todella tärkeää asiaa. Viimeksi kun joku soitti oli hän joutunut sairaalaan ja koska asuin lähellä pyysi pitämään seuraa ennen tulosten tulemista.

Vierailija
15/35 |
27.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

30-45min on kohteliaasti paikalla ja sitten toteaa, että tarvitsee lähteä. Myöhemmin viestissä kiittää treffeistä ja toteaa, ettei ollut oikeaa kemiaa.

Eli mies ei ollu stereotyyppisen komea.

Vierailija
16/35 |
27.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aijaa, näköjään sitten keksin pyörän uudelleen, haha:D

Vierailija
17/35 |
27.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli mies ei ollu stereotyyppisen komea.

Maailma skitsotypaalisesta pershäiriöstä käsin: vain stereotyyppisen komeat pariutuvat.

Vierailija
18/35 |
27.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässäpä tämä klassinen kaava, mitä lähes 100% naisista tekee:

Esität että kaverisi soittaa, jolla on koirasi hoidettavana treffien ajan. Olet järkyttynyt kun vastaat puheluun. Koirasi on kuulemma sairastunut ja se oksentaa, se täytyy viedä eläinlääkärille. Nainen pahoittelee että ikävä kun näin tapahtui, mutta hänen on pakko mennä nyt kiireellä. Moi!

Sitten tinder mätsi on kadonnut tai puhelinnumero on blokattu pian sen jälkeen.

Olen muuten mies ja nainen on joskus tehnyt minulle näin. Näin välittömästi läpi heti kun hän alkoi esittämään tätä. Teki sen huonosti, sillä huomasin että puhelin ei edes soinut. "Vastasi" vain pimeään puhelimeen ja alkoi järkyttyneenä esittämään, huono näyttelijä.

Ei tällaisesta voi edes ottaa itseensä, huvituin lähinnä vaikka joku saattaisi ottaa kolauksen itsetuntoonsa :) Onhan deittailu 2-way street, jos nainen ei ole minusta kiinnostunut niin eipä nainen minuakaan kiinnosta.

Vierailija
19/35 |
27.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi pitää erityisemmin suunnitelmia tehdä että mitä tehdä. Jos käyt kahvilla kävelyllä missälie niin jossain välissähän tulee hyvästien aika joka tapauksessa, tarviiko sitä kesken kaiken lähteä?

Itse en koskaan ole tehnyt niin vaikka joskus onkin sattunut ei kiinnostava tyyppi paikalle, hörppään kahvin juttelen ja sitten kerron että pitää mennä kuten yleensä pitääkin, aina voi olla kohtelias vaikka se unelmien prinssi ei siellä vastassa olisikaan.

Kerran minulle on mies suuttunut kun jätin treffit ilmeisesti liian lyhyeksi, kävimme yhdessä tapahtumassa yhdessä ja kun se loppui lähdin kotiin.

Suuttuja mies oli varannut koko päivän treffeille vaikka mitään yhteistä asiasta ei ollut sovittu, paitsi se tapahtuma. Kerroin että minulla on päivälle muitakin suunnitelmia ja siitähän tämä loukkaantui.

(ei tavattu uudelleen)

En ikinä laskisi kokonaista päivää ensimmäisten treffien varaan, ihan hullua... yleensä kahvit/ drinkit jossain ja sieltä on luontevampi sitten molempien lähteä ja jatkosta voi sopia myöhemmin sitten vaikka puhelimitse tai siitä että jatkoa ei tule.

Vierailija
20/35 |
27.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sen perusteella, mitä ideasi sinusta kertoo, en usko että tulet jatkossakaan pääsemään treffeille saakka.

Mulla on tapana mennä treffeille ainoastaan sellaisten miesten kanssa, jotka miellyttävät mua jo valmiiksi:) Ei mulla ole tarvetta haalia tuntemattomia netistä.