Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko täällä äitejä, joilla pelkkä peruskoulu käytynä? Aiotko joskus hankkia koulutuksen?

Vierailija
29.05.2006 |

Itsellä on tutkinto, mutta uteliaisuudesta kysyn, onko paikalla tällaisia äitejä :)

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
22.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

1,5v kävin ammattikouluujoka jäi kesken kun rupesin tekee vaan duunii ja sit tuli mies ja lapset..elokuussa mene aikuisteniltalinjalle opiskelee merkonomiksi siitä ehkä joskus tradenomiksi.. ikää on vasta 23

Vierailija
2/14 |
22.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kyllä tiedä milloin.

Tämä " eliittin" kuuluva muuten tienaa 3000 euroa kuussa. Se on se kriteeri tällä palstalla kuitenkin, jolla ihmiset lopuksi luokitellaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
22.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

siis jos ambitiot on kotiäitiydessä...

Vierailija
4/14 |
22.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

20

Vierailija
5/14 |
22.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

On onnellisesti naimisissa ja kolmen lapsen äiti. Ei edes harkitse opiskelua.

Vierailija
6/14 |
22.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

että ihan vaan kotona lasten kanssa olisi. Itsellä kolme lasta, ja haastava työ, josta vielä maksetaankin.

Että ei pelota avioerot rahan puolesta, muuten kyllä.

Vierailija
7/14 |
22.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vakava masennus pisti stopin pakkopärjäämiselle ja lukuisten työkokeiluiden ym. jälkeen viranomaiset vihdoinkin älysivät, ettei minusta ole tekemään yhtään mitään. Sitten tietenkin jättivät hoitoni heitteille vedoten kaupungin rahapulaan ja pitivät terapiaakin pilipalitouhuna (joka oli ainoa tukimuoto vuoden ajan). No, niin metsä vastaa kuin sinne huudetaan: nyt tulin raskaaksi enkä aio opiskella tai tehdä töitä päivääkään ;). Kotiäitiys on muutenkin ollut jotain, josta olen välillä salaa haaveillut. Nyky-yhteiskunnassa ei vaan saa sanoa sitä ääneen, koska eihän kotiäitiys kaiken " tärkeämmän, OIKEAN" työn vieressä ole mitään...

Vierailija
8/14 |
29.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä suoritan ammattitutkintonikin loppuun joskus.

Vierailija
9/14 |
29.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja syksyllä olisi aikomus aloittaa opiskelut.

Vierailija
10/14 |
29.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun suuri haave lapsesta asti on ollut suurperheen (ainakin 10 lasta) kotiäiti. Siihen ei periaatteessa koulutusta tarvitse, kun on ikänsä ollut lasten parissa ja tottunut kotitöihin yms.

Rahan vuoksi ei töitä tarvitsis koskaan tehdä, joten duunin vuoksi opiskelu olisi periaatteessa turhaa.

Nyt kolme lasta. Jos lapsia ei jostain syystä siunaantuisi suurperheen verran, niin pyrkisin opiskelemaan todennäköisesti lähihoitajaksi tai menisin aikuis/iltalukioon.

Ahkerasti kyllä luen monipuolista kirjallisuutta ja seuraan maailman menoa, olen lukenut lukion koulukirjoja ja opisellut itsenäisesti niistä asioita. Osaan keskustella muustakin kuin vaippamerkeistä ja tietokilpailuissa olen aika haka.

En ole käynyt kouluja ja sen vuoksi moni minua arvosteleekin negatiiviseti. Elän kuitenkin omaa elämääni ja tahdon elämästäni tehdä oman näköisen, elämän jossa viihdyn.

Vierailija
11/14 |
29.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

stella80:

Ahkerasti kyllä luen monipuolista kirjallisuutta ja seuraan maailman menoa, olen lukenut lukion koulukirjoja ja opisellut itsenäisesti niistä asioita.

Vierailija
12/14 |
29.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Typot on asia erikseen...

Vierailija
13/14 |
29.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole vielä löytänyt sitä omaa alaani. Töitä tehnyt kyllä kuitenkin koko ajan.

Vierailija
14/14 |
30.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

stella80:

Ahkerasti kyllä luen monipuolista kirjallisuutta ja seuraan maailman menoa, olen lukenut lukion koulukirjoja ja opisellut itsenäisesti niistä asioita.