Häiritseekö reilu 40 vuotiaan miehen harmaat tai kalju?
Usein kuulee että miehiä häiritsee lihovan nelikymppisen vaimon habitus, tai sitten sinkkuna sellaiset ohitetaan tyystin, niin toimiiko sama toisinkin päin? Häiritseekö sinua vaimo, miehesi vanheneva olemus tai jos tutustuessa huomaat miehellä näitä piirteitä, haittaako se?
Kommentit (30)
Sama se on miehissä kuin viineissäkin, laatutuote paranee ikääntyessään. :)
Harmaantuminen ei siis todellakaan haittaa, tuntuu vaan lisäävän karismaattisuutta miehessä. Kaljuuntuminenkaan ei ole ongelma, kunhan se harrasteta sellaisia "kaljunpeittokampauksia" jotka on jokseenkin naurettavia.
Esim oma mieheni oli nuorempana aika mitäänsanomattoman näköinen ja ihastuin ihan muihin asioihin. Eikä ollut mitenkään erityisen suosittu. Mutta nyt vanhempana kerää katseita kylillä. On siis 47v ja ohimot harmaana.
Vierailija kirjoitti:
Onko täällä nyt minipippelit pahoittamassa mieltään
Minkäs teet, ei se millään ihmeellä kasva. Eikä mua kiinnosta haukkua naisia edes olemattomista rinnoista, vaikka leikkauksellahan se hoituisi.
Ei silti sikikoneihin pätee vanha vitsi, joka mainitsee Ladan ja jalopuurattin - ei se kyyti siitä parane
Vierailija kirjoitti:
Mun mielestä tyylikkäästi harmaantuvissa miehissä on jotain äärimmäisen seksikästä, useimmiten tosin vaatii sen että mies on alun perin riittävän tumma. Itse treffailen alle neljäkymppistä jolla viime vuoden sisällä on tullut jo aika reippaasti ihania harmaahapsia. Uhosi värjäävänsä mutta uskoi onneksi minua.
Ei tarvitse olla tumma.
https://www.imdb.com/title/tt6688272/mediaviewer/rm3142341120
Mielestäni on söpöä kun miehellä on jo harmaata sängessä ja ohimoilla. Näin me olemme yhdessä vanhentuneet.
Mun nelikymppisellä on hopeinen raita parrassa, mulla tukassa. Ei haittaa kumpaakaan, vuodet vierivät ja rakkaus kukkii.
No ei mua haittaa kenenkään kaljut tai harmaat, miksi haittais? Mutta en tiettykään haluais, että omalla poikaystävällä olis harmaata, kalju ei haittaa. Ei se varmaan sitten haittaa, jos oma mies harmaantuu, kun ollaan molemmat keski-ikäisiä. Harvemmin kai alta kolmekymppiset sentään harmaantuu ja sen vanhempaa miestä en nyt huolis. N25
Vierailija kirjoitti:
Tottakai jos 40 v alkaa harmaantua niin kyse on jostain perussairaudesta. 60-70 iässä vasta normaalia
Oiskhan se geeneissä? Tämä solisalirattien vihakirjoittelijakin on ihan harmaantunut, mutta terveen näköinen, vaikka on reilusti alle 40.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Häiritsee lihava, laiska hikoileva ukko jolla kalju jo alle 40v ja pikkuinen pippeli.
Onko se pippeli sitten pienentynyt vuosien varrella? Onneksi olet itse pitänyt itsesi kondiksessa ja olet samoissa mitoissa kuin parikymppisenä. Vaihdevuosiahan sinulle ei tule koskaan, joten hikoiluakaan ei tapahdu.
Sinun kannattaa jättää se sika ja alkaa sinkkumarkkinoiden kuningattareksi. Sulla on oikeus nuoreen komistuksen ja he suorastaan tappelevat sinusta. Voit valita sen mallimiljonäärikirurgilentäjän.
Minipippeli otti itseensä
Vähemmästäkin, kun teille väljättärille ei mikään riitä.
Jos kiinnostun ihmisenä, niin ei haittaa millään tavoin. Nykyinen miesystäväni on 10 vuotta vanhempi (hän 50), totta kai vanhentumisen merkit ovat hänessä näkyvillä mutta käyn niin kuumana häneen että ei haittaa yhtään mikään, päinvastoin pidän niitä vain viehättävinä piirteinä, ryppyjä, ohimoilla tapahtunutta hiusten harventumista ja dad bodya.