Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä pahaa on pukeutua paljastavasti?

Vierailija
27.08.2019 |

Pukeudun ennen kaikkea itseäni varten. Sitä paitsi minulla on mitä näyttää. En ole koskaan ymmärtänyt holhoajia.

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
27.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Paljastava pukeutuminen ei kyllä kerro siitä, että on hyvä itsetunto, vaan nimenomaan siitä, että sitä yritetään pönkittää. Kaikki nyt tietävät sen tosiasian, että miesten päät kääntyy kun vähän on vakoa tyrkyllä. Terveellä itsetunnolla varustetun ihmisen ei tarvitse sitä pönkittää. Ihan saatte uskotella, että on niin ihanaa pukeutua vesirajamekkoihin syysmyöhälläkin, koska itse viihdytte niissä. just joo.

Eli sinäkin meikkaat miehiä varten ja yrität meikkaamalla pönkittää itsetuntoasi.

Paitsi, että minä en meikkaa, joten metsään meni arvauksesi . Minä pystyn käymään ihan missä vain ilman meikkiä, miten on sinun laitasi ?

Etpä tietenkään.

Vierailija
22/27 |
27.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sinullakaan ei liene mitään sitä vastaan että vedän 20cm lerssin esiin, ja alan tehdä helikopteria?

Kenen lerssiä olet vetämässä esiin? Et ainakaan omaasi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
27.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Paljastava pukeutuminen ei kyllä kerro siitä, että on hyvä itsetunto, vaan nimenomaan siitä, että sitä yritetään pönkittää. Kaikki nyt tietävät sen tosiasian, että miesten päät kääntyy kun vähän on vakoa tyrkyllä. Terveellä itsetunnolla varustetun ihmisen ei tarvitse sitä pönkittää. Ihan saatte uskotella, että on niin ihanaa pukeutua vesirajamekkoihin syysmyöhälläkin, koska itse viihdytte niissä. just joo.

Eli sinäkin meikkaat miehiä varten ja yrität meikkaamalla pönkittää itsetuntoasi.

Paitsi, että minä en meikkaa, joten metsään meni arvauksesi . Minä pystyn käymään ihan missä vain ilman meikkiä, miten on sinun laitasi ?

Etpä tietenkään.

Menikö herne nenään, kun kaikki eivät todellakaan meikkaa, ellet ole vielä huomannut. Kannattaisi ehkä avata ne silmät ja katsella ympärille välillä. -ohis-

Vierailija
24/27 |
27.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu millä tavalla paljastavasti pukeutuu. Jos puhutaan siitä että käytännössä kaikki on esillä, en suoraan sanottuna ymmärrä mitä sillä haetaan. Mielestäni se on mautonta ja epäkohteliasta kanssaihmisille.

Vierailija
25/27 |
27.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Etpä tietenkään.

Menikö herne nenään, kun kaikki eivät todellakaan meikkaa, ellet ole vielä huomannut. Kannattaisi ehkä avata ne silmät ja katsella ympärille välillä. -ohis-

Joo, varmaan oikein herne nenään meni tuosta. Kaveri lienee raivoissaan tästä!

Toinen ohis

Vierailija
26/27 |
27.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Etpä tietenkään.

Lopeta sinäkin valehtelu.

Vierailija
27/27 |
27.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos naisella timmi kroppa ja pärstä ees jollain tasolla ok, niin pukeutukaa vaan paljastavasti/lutkahtavasti, kiva teitä on kattella <3