Joku luulee olevansa parempi ihminen, kun pesee mattoja ulkona
En ymmärrä. Jokainen saa pestä mattonsa tai olla pesemättä. Esim ostaa uuden.
Ei se ole mikään mittari.
Kommentit (15)
Heko. Tarkoittaa, että ovat ahkeria, saavat aikaan. Tosin epäilen että omaavat huonon itsetunnon.
1/ et ole kohdannut elämän raadollisuutta.. epävarmat ihmiset kilpailevat kaikella
Häh? Minä pesen kyllä mattoni ulkona matonpesupaikalla, mutta koskaan en ole ajatellut että se muuttaisi minua ihmisenä mihinkään suuntaan! Tuskin kukaan muukaan sinun lisäksesi näin ajattelee. Mistä ihmeestä olet keksinyt että tällainen arkinen asia saisi jonkun ajattelemaan että on jotenkin ”parempi ihminen”?
Minä pesin perikunnan mökin (kuivan maan) matot syksyllä kerrostalon pesutuvan lattialla taatusti puhtaiksi, eivätkä ne kelvanneet äidilleni - koska ne on pesty sisällä(!). Äiti otti ja pesi ne sitten mieleisikseen mökin saunan lattialla...
Kuitenkin puhut tuttavillesi, kuinka olet pessyt mattosi yömyöhäällä jaikkuen töuden jälkeen rättipokkiväsyneenä..
Miksi haluat sen kertoa
Omakotitalon terassilla onnistuu omien mattojen pesu kesällä. 240x160 matot. Kaiteelle kuivumaan. Talvella tarpeen vaatiessa vien pesulaan.
Missä voin pestä matot niin, ettei minun luulla luulevan olevani parempi ihminen?
Minäpä se vasta hieno ihminen olenkin. Meillä on tekstiilipesuri jolla matot pestään ja välillä käytän pesulassa. Ei tarvitse huhkia yleisillä matonpesupaikoilla kesäisin vaan hoidan matot puhtaaksi vuodenajasta riippumatta.
Tulin kymmenen minuuttia sitten matonpesupaikalta. Sädekehä säilyy nyt ainakin ensi viikkoon asti
Pesisin ne kyllä ihan kotosalla mielellään, mutta ei onnistu, niin täytyy sitten kerran vuodessa raahata matonpesupaikalle.
Eiköhän niitä mattoja pestä ulkona siksi, ettei sisällä oikein mahdu. Tuskinpa siinä on tarkoitus mitään kenellekään näyttää.