Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Selasin yli 15v vanhoja kuvia ja muistoja teinivuosilta, alkoi ahdistaa! Miksi?

Vierailija
26.08.2019 |

Iski aivan fyysinen pahoinvointi. Katselin kuvia ylä-aste- ja lukio-ajoilta, lueskelin muistiinpanoja ja säästämiäni muistoja. Eteenkin tiettyjen ihmisten kuvien näkeminen aiheutti hirvittävän pahan olon. Enkä ymmärrä miksi!

En muista minkäänlaisia ikäviä kokemuksia (paitsi tietty ne muutamat, jotka olen muistanut koko ikäni) näihin ihmisiin liittyen. En ollut mitenkään erityisen kiusattu enää noina aikoina, ehkä vähän epäsuosittu ja säälittävä (omasta mielestäni). Muiden mielestä varmaankin aika huomaamaton.

Voiko olla, että olen sulkenut mielestäni jotain ikäviä tapahtumia ja muistoja? Vai mistä tällainen pahaolo voi kertoa?

Tapahtumista siis 15-20v aikaa.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
26.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä sinulla nousi pintaan tunnemuistoja, joita olet torjunut.

Vierailija
2/5 |
26.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä voi olla, että olet sulkenut mielestäsi muistoja, mutta jotenkin luulisi, että ne tulisivat helpohkosti mieleen, kun olit kuitenkin jo teini-iässä niiden syntyessä. Mä suosittelen, että katselet niitä kuvia muutaman päivän kuluttua uudelleen ja mietit sitten. Tai jos sulle tulee nyt mieleen jotain ajatuksia, niin niiden kirjoittaminen auki voi auttaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
26.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehkä sinulla nousi pintaan tunnemuistoja, joita olet torjunut.

Mielenkiintoista, voi olla! Osaatko sanoa, miten tätä voisi lähteä tarkastelemaan lähemmin?

Ap

Vierailija
4/5 |
26.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä voi olla, että olet sulkenut mielestäsi muistoja, mutta jotenkin luulisi, että ne tulisivat helpohkosti mieleen, kun olit kuitenkin jo teini-iässä niiden syntyessä. Mä suosittelen, että katselet niitä kuvia muutaman päivän kuluttua uudelleen ja mietit sitten. Tai jos sulle tulee nyt mieleen jotain ajatuksia, niin niiden kirjoittaminen auki voi auttaa.

Hyvä idea.

On mulla tosiaan ikäviäkin muistoja noilta ajoilta, mutta muistan ne tilanteet, syyt ja ihmiset kristallin kirkkaasti. Siksi tämä kokemus yllätti!

Ehkä mulla on enemmänkin torjuttuja ikäviä muistoja, jotka nyt pulpahtivat pintaan.

Ap

Vierailija
5/5 |
26.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan normaalia jos tulee outo olo kun katsoo vanhoja kuvia ym pitkästä aikaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän kuusi