En kestä, kun naama on muuttunut niin epäsymmetriseksi iän myötä.
Toisella puolella poski on paksumpi, silmäluomi roikkuu enemmän, hymy on vino ja nenänpääkin jotenkin vinossa. Viisi vuotta sitten en huomannut ollenkaan, että kasvot olisi näin vinksahtaneet. Valokuvissa välillä näytän symmetrisemmältä ja välillä ihan kamalan epämuodostuneelta, ihan kuin olisin aivohalvauspotilas.
Kommentit (14)
Minkäikäinen olet ap? Mulla sama homma, naama muuttuu epäsymmetriseksi vanhetessa! Ikää 43
Mullakin! Viitsen vuotta sitten tajusin, että silmälasini eivät ole koskaan suorassa. Toinen korvani taitaa olka toista ylempänä,
Syynäät jokaisen kuvan joka sinusta otetaan - aikamoista ajanhukkaa.
Vierailija kirjoitti:
Mullakin! Viitsen vuotta sitten tajusin, että silmälasini eivät ole koskaan suorassa. Toinen korvani taitaa olka toista ylempänä,
Itsekin mietin et miten ihmeessä lasit aina muka vääntyy johonkin suuntaan. Sitten hoksasin että silmäni on korkeuksilla. "Kiva".
Harrison ford on hyvä esimerkki siitä miten naama lähtenyt vanhemmiten menemään vinoon... ei ollut nuorena tuollainen.
https://www.msn.com/en-ca/entertainment/movies/star-wars-co-star-said-h…
Vierailija kirjoitti:
Harrison ford on hyvä esimerkki siitä miten naama lähtenyt vanhemmiten menemään vinoon... ei ollut nuorena tuollainen.
https://www.msn.com/en-ca/entertainment/movies/star-wars-co-star-said-h…
Mä näytän just tuolta, vain vähän nuoremmalta ja naisemmalta :(
Aika erikoista. Mulla on aina ollut vino suu, mutta vanhemmiten se ei näy niin selkeästi. Liittyy jotenkin siihen että pyöreys lähtenyt kasvoista ja poskipäät tulee aiempaa korostetummin esiin ja vie kaiken huomion. Kasvoni ovat siis muuttuneet symmetrisemmiksi ja luuston muoto näkyy paremmin.
Vierailija kirjoitti:
Aika erikoista. Mulla on aina ollut vino suu, mutta vanhemmiten se ei näy niin selkeästi. Liittyy jotenkin siihen että pyöreys lähtenyt kasvoista ja poskipäät tulee aiempaa korostetummin esiin ja vie kaiken huomion. Kasvoni ovat siis muuttuneet symmetrisemmiksi ja luuston muoto näkyy paremmin.
Ok. Mulla lapsen pyöreys katosi kolmenkympin korvilla, nyt viiskymppisenä ongelmana tää naaman eriparisuus. Ja todellakin huomaan kumpi on se kuvauksellisempi puoli nykyään!
Mulla on aina ollut selkeästi eriparinaama. Miehet ei ole ikinä tykänneet. Mutta se johtuu rumuudestani ja luonteestani, voi kauniillakin olla epäsymmetrinen naama.
Mulla on symmetrinen..neliö!
Ei ollut nuorena, vttu...naama on ku laatikko.:(
Kannattaa lohduttautua sillä, että ulkopuoliset tuskin huomaavat epäsymmetriaa, elleivät sitten ole todella läheisissä tekemisissä kanssanne, eivätkä välttämättä silloinkaan.
Ainahan voi hakea täytteitä tai tehdä rasvansiirtoja kasvoihin, kokeilla Botoxia tms., jos asia hirveästi häiritsee. Omat riskinsä niissäkin toki on, pitää löytää todella hyvä laittaja.
Mua ärsyttää uurteet. Ei saa hyvää kuvaa ilman filteröintiä.. 🤪
Aiheuttaako eriparistuminen aina eron.
No, täällä ilmoittautuu vasta parikymppinen jolla on oikeasti aivan vino naama. Luonnostaan. Tasan ei käy onnen lahjat.