Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Suosittele kivaa pleikkapeliä!

Vierailija
26.08.2019 |

Viimeksi sujui tuntikausia kerrallaan Red Dead Redemptionin 2 parissa, maailmaa tutkiessa ja metsästäessä. Joku samantyyppinen olisi mukava.

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
26.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

far cry 5

Vierailija
22/24 |
26.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletko kokeillut VR pelejä?  Itse en juurikaan tykkää peleistä, mutta olen täysin hullaantunut Astrobot peliin.

En edes tiedä mitä VR pelit ovat? Ap

virtual reality

Tarvitset muutaman lisävarusteen tätä varten, mutta tämä avaa kyllä ovet ihan uudenlaiseen pelielämykseen. Eli pelaat tuo headset päässä, jolloin sinulla on 360 asteen kontrolli koko pelistä, eli olet tavallaan itsekin pelin sisällä. Tuntuu melkeimpä kun olisit astunut toiseen todellisuuteen.

https://www.amazon.co.uk/PlayStation-VR-Starter-Pack-PS4/dp/B07K2P42YR/…

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
26.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletko kokeillut VR pelejä?  Itse en juurikaan tykkää peleistä, mutta olen täysin hullaantunut Astrobot peliin.

En edes tiedä mitä VR pelit ovat? Ap

virtual reality

Tarvitset muutaman lisävarusteen tätä varten, mutta tämä avaa kyllä ovet ihan uudenlaiseen pelielämykseen. Eli pelaat tuo headset päässä, jolloin sinulla on 360 asteen kontrolli koko pelistä, eli olet tavallaan itsekin pelin sisällä. Tuntuu melkeimpä kun olisit astunut toiseen todellisuuteen.

https://www.amazon.co.uk/PlayStation-VR-Starter-Pack-PS4/dp/B07K2P42YR/…

Vähän kalliita nuo lisävarusteet kyllä... onko siis niin, että tuolla systeemillä voi pelata vain joitain pelejä? Vai kaikkia, ei kai sentään? Ap

Vierailija
24/24 |
26.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bloodborne on aika mielenkiintoinen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan kaksi