Lidlin pakastepizzat, onko kokemusta?
Tekis mieli kokeilla välillä lidlin pizzoja. Ehdottakaa jotain hyvää!
Kommentit (25)
On kokemusta.
Opin kerrasta, pahaa oli.
Mun suosikki on neljä juustoa, sellaisenaankin hyvää mutta vielä parempaa kun laittaa jotain lisukkeita.
Erehdyin kerran ostamaan jonkun kasvispitsan sieltä. Oli pinaattiakin mukana. Maistui ihan homeiselta kellarilta. En tiedä miltä se maistuu, mutta sen hajusta päätellen ajattelin maistuvan sellaiselta.
Yllättävän hyviä, oikeastaan parhaimpia pakastepitsoja mitä olen maistanut. En muista mitkä täytteet oli mutta joku yksinkertainen oli.
Lidlissä käy lähinnä Kelan asiakkaat, ma*mut ja syrjäytyneet. En astu jalallani kyseisen yrityksen kauppoihin.
Tuplapepperoni tai joku seellanen on hyvä.
Lidliin pakaste-salamipizzat (muistaakseni niitä on 3 kpl pakkauksessa) ovat ihan parhaita. Mums! :D
Vierailija kirjoitti:
Lidlissä käy lähinnä Kelan asiakkaat, ma*mut ja syrjäytyneet. En astu jalallani kyseisen yrityksen kauppoihin.
Sitäkö ap kysyi?
Myydäänkö vielä niitä jauhelihapitsoja? Ne oli hyviä. Joskus 5-vuotta sitten söin. Harvoin tulee Lidlissä käytyä enää.
Vierailija kirjoitti:
Tuplapepperoni tai joku seellanen on hyvä.
Tää kuulostaa hyvältä. Saako tätä yhden kpl pakkauksessa? Katsoin yks päivä ettå siellä melkein kaikissa pakkauksissa on vähintään 2 pizzaa. Ap
Vierailija kirjoitti:
Erehdyin kerran ostamaan jonkun kasvispitsan sieltä. Oli pinaattiakin mukana. Maistui ihan homeiselta kellarilta. En tiedä miltä se maistuu, mutta sen hajusta päätellen ajattelin maistuvan sellaiselta.
Alapeukutusta. Miksi? Kyseessä VAIN minun makukokemus.
Vierailija kirjoitti:
Lidliin pakaste-salamipizzat (muistaakseni niitä on 3 kpl pakkauksessa) ovat ihan parhaita. Mums! :D
Nää on myös mun lemppareita niistä pitsoista.
Tosin, oon huomannut myös sen, että oikeestaan ne kaikki pitsat maistuu samalta huolimatta siitä mitä täytettä niissä on :D
Vierailija kirjoitti:
Kiviäkin kiinnostaa.
Vierailija kirjoitti:
Joo, parkissa tesloja, i8 ja muita hienoja autoja, eikä kelagold asiakkaita ollenkaan.
Neljän juuston pizza ja ne mini kinkku pizzat mm.
Hyvä tulee, kun laittaa vähän lisukkeita lisäksi. Pelkkä lisäjuusto riittää, jos ei muuta halua tai ei satu kaapissa olemaan mitään pizzan päälle heitettävää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Alapeukutusta. Miksi? Kyseessä VAIN minun makukokemus.
Lidlin tuotteista ei saa puhua pahaa. Ota sanasi takaisin. :D
En ole tykännyt Lidlin pizzoista, vaikka muuten olen kyllä tyytyväinen kaikkeen tarjontaan siellä.
Vierailija kirjoitti:
Äääh ei taas tätä jankutusta 😂😂
Se neljän juuston pizza on salainen paheeni
Inferno on kanssa hyvä