Rakas Kuronen <3
Olet vielä vanhemman näköinen yleensä kuin ko. kuvassa, mutta tiedätkö, ei se mitään. Vanhalta näyttämisessä ei ole mitään loukkaavaa tai huonoa ja olet silti ryppyinesi tosi söötti <3
Kommentit (8)
Vierailija kirjoitti:
Ikäiseltään tuo näyttää.
Niin, eikä sen pitäisi loukata ketään. En ymmärrä miksi ihmiset alistuvat siihen, että ikää käytetään heitä vastaan, koska ryppyisyys ja kureet (naurunkureet) ovat luonnollinen osa ihoa. Siltä sen naaman pitääkin näyttää. Ihmisten pitäisi vain kuitata, että ompa hyvä, että olen normaali :)
Mua ihmetetyttää se millainen ihminen katsoo kuvaa ja kokee tarpeelliksi lähettää toista arvostelevan viestin.
TUlisiko se sama ihminen kadulla omalla naamalla osoittamaan typeryytensä ja kertomaan tuon?
Minä EN nyt sano, että miehiä saisi kiusata ikääntymisestä...
Mutta...
Meidän yhteiskunnassa se on tavallaan itsestäänselvyys, että naisia "saa" joka käänteessä muistuttaa kuolevaisuudestaan, monesti jopa suoraan päin naamaa ja erittäin ilkein sanakääntein.
Siksi minua hieman huvittaa, että Sami on näin kivasti pahoittanut mielensä yhdestä kommentista.
Ainakin minä näin 36v. naisena, oon saanut kuulla elämäni aikana ihan hirveitä juttuja... ja jos näitä juttuja olen yrittänyt tuoda esille niin on sanottu vain että "älä sinä turhasta inise" ja "kaikki naisethan tätä joutuu sietämään".
Eli se on sillä kuitattu.
Vierailija kirjoitti:
Mutta...
Meidän yhteiskunnassa se on tavallaan itsestäänselvyys, että naisia "saa" joka käänteessä muistuttaa kuolevaisuudestaan, monesti jopa suoraan päin naamaa ja erittäin ilkein sanakääntein.
Siksi minua hieman huvittaa, että Sami on näin kivasti pahoittanut mielensä yhdestä kommentista.
Ainakin minä näin 36v. naisena, oon saanut kuulla elämäni aikana ihan hirveitä juttuja... ja jos näitä juttuja olen yrittänyt tuoda esille niin on sanottu vain että "älä sinä turhasta inise" ja "kaikki naisethan tätä joutuu sietämään".
Eli se on sillä kuitattu.
Mun mielestä ei pahoittanut. Vaan otti esille sen asian, että haukuttu ihminen voi joskus olla esim. koulukiusattu/ masentunut ja tuollaisella viestillä voisi olla ikäviä seurauksia.
Ei nettikiusaamista voi millään oikeuttaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta...
Eli se on sillä kuitattu.Mun mielestä ei pahoittanut. Vaan otti esille sen asian, että haukuttu ihminen voi joskus olla esim. koulukiusattu/ masentunut ja tuollaisella viestillä voisi olla ikäviä seurauksia.
Ei nettikiusaamista voi millään oikeuttaa.
Niin, totta. Mutta tuntuu, että tämä otetaan nyt vakavammin kun MIES nostaa tämän ongelman esiin. Se tässä minua ehkä kaikkein eniten ärsyttää.
Joka tapauksessa... Toivon että molemmat sukupuolet, asemasta riippumatta, jätettäisiin tasa-arvoisesti rauhaan.
Ihana, kun puolustaa samalla tyttöystäväänsä sekä muita miss suomia kuten sara sieppi, lola jne.
Kiitos Sami!
Ikäiseltään tuo näyttää.