Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Julkaistaanko "viestisi julkaistaan hyväksymisen jälkeen" viestejä oikesti koskaan?

Vierailija
26.08.2019 |

Aika monien kiivaana käyvien keskusteluiden kohdalla parin viestin jälkeen tulee tuo ilmoitus "viestisi julkaistaan hyväksymisen jälkeen" . Ja tämä siis niin että aikaisemmat viestit ovat olleet täysin asiallisia (eikä niitä ole poistettu) ja samoin tuo "tarkistukseen" mennyt viesti oin ollut asiallinen vastaus jonkun muun kommenttin. En kuitenkaan koskaan ole huomannut että viestiäni olisi enää ketjuihin ilmestynyt edes pitkän ajan kuluttua. Julkaistaanko noita viestejä siis oikeasti koskaan vaan onko kyseessä vain hetkellinen "banni" jonka tarkoitus on estää tiettyä henkilöä osallistumasta ketjuun?
Ja korostan vielä että viestini ovat siis olleet aina suvaitsevaisuutta kannattavia eikä niissä ole solvattu muita keskustelijoita.

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
26.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei julkaista. Sanabotti nappaa automaattisesti jotkut sanat, esim j@nnamies, eikä tätä kukaan tarkastele jälkeenpäin, ei vissiin ole resursseja.

Vierailija
2/12 |
26.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toi johtuu jostain kielletystä sanasta tekstissä. Eli kannattaa palata takaisin tekstiin, katsoa mikä voisi olla se kielletty sana, kirjoittaa se sitten eri tavalla esim jättää vähän väliä tai vaikka laittaa piste jonnekin sanan keskelle. Näin itse olen saanut heti låhetettyä kommentin. Ei mitään järkeå lähteä odottamaan hyväksyntää, jota ei völttämättä koskaaan tule.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
26.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei. Kierrä väärät sanat. Vaikka näin: suv akki, m aa hanmuuttaja, p*rse, rai s kaus jne.

Vierailija
4/12 |
26.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Víttu 

Vierailija
5/12 |
26.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tiedetä vielä, kun ei ole sanottu minä vuonna se hyväksyminen tapahtuu.

Vierailija
6/12 |
26.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmasti lotossa jättipotin voittaminen on todennäköisempää, kuin julkaisu hyväksymisen jälkeen.

Vierailija
7/12 |
26.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei julkaista. Itse teen niin, että peruutan selaimessa ja muutan tekstistäni jonkun kielletyn sanan toisenlaiseksi. Tavutan sen tai laitan jonkun ylimääräisen merkin jolloin se ei jää kiellettyjen sanojen haaviin.

Vierailija
8/12 |
26.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän nuo "väärät" sanat mutta usein tuntuu että muutaman viestin pystyy kirjoittamaan mutta sen jälkeen menee tarkistukseen vaikka kirjoittaisi mitä sanoja tahansa.

Vierailija
9/12 |
26.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskomatonta että ei voi enää kirjoittaa viestiin edes "pako - lainen" yhteen koska menee silloin roskikseen.

Vierailija
10/12 |
26.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on julkaistu muutaman kerran. Useimmiten kyllä ei, mutta hieman vastausta sorvaamalla se on mennyt läpi. Muutaman kerran on tullut ilmoitus hyväksymisestä, mutta kirjoitus on sittenkin tullut.

Vierailija
11/12 |
26.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ymmärrän nuo "väärät" sanat mutta usein tuntuu että muutaman viestin pystyy kirjoittamaan mutta sen jälkeen menee tarkistukseen vaikka kirjoittaisi mitä sanoja tahansa.

Totta, jotkut kiivaat keskustelut joutuvat tilaa jossa joka viestille tulee tuo ilmoitus. Vaikka kirjoittaisi vain Kyllä tai Ei tai En tiedä. En usko että nekään ikinä ilmestyvät näkyviin. Sitä paitsi tuo koko keskustelu häiviää aika pian.

Vierailija
12/12 |
26.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

On hyvä käyttää kiertoilmauksia. Sana m-uslimi ilman tavuviivaa ei luultavasti mene läpi, mutta jokainen tietää että sanat 'eno' ja 'yksittäistapaus'  tarkoittavat samaa asiaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi viisi