Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hyvää huomenta! Aloitetaan maanantai positiivisella mielellä! :)

Vierailija
26.08.2019 |

Ollaan tyytyväisiä jo viikon ensimmäisenä päivänä :).

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
26.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomenia! Kiitos asenteen tartuttamisesta. 😚

Vierailija
2/16 |
26.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomenta!

--Seuraa avautuminen, jonka kaikki voivat halutessaan jättää lukematta--

Aloitan tänään opinnot ja pelottaa tosi paljon. Olen ollut viimeiset 12 vuotta pahojen mt-ongelmien takia tosi huonossa kunnossa, mutta nyt olen taas jotenkin toimintakykyinen. Pelottaa, että mokaan jotenkin. Tai tiedän, että mokaan. Tai enemmän pelkään sitä, että en sitten osaa korjata asiaa, vaikka saankin kuulemma apua. Lisäksi asun 10 km:n päässä koulusta ja olen niin rahaton, että joudun kävelemään sinne ja takaisin parin viikon ajan.

Lähden kuitenkin ihan positiivisella asenteella. Ainakin yritän. Pitää luottaa itseensä. Olenkin odottanut tätä päivää, koska pääsen kohtaamaan pelon silmästä silmään. Asioiden odottaminen jännittyneenä on aina pahinta. Ja tämä on mun porttini normaaliin elämään. En saa unohtaa sitä.

Pitää kai vain luottaa itseensä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
26.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huomenta!

--Seuraa avautuminen, jonka kaikki voivat halutessaan jättää lukematta--

Aloitan tänään opinnot ja pelottaa tosi paljon. Olen ollut viimeiset 12 vuotta pahojen mt-ongelmien takia tosi huonossa kunnossa, mutta nyt olen taas jotenkin toimintakykyinen. Pelottaa, että mokaan jotenkin. Tai tiedän, että mokaan. Tai enemmän pelkään sitä, että en sitten osaa korjata asiaa, vaikka saankin kuulemma apua. Lisäksi asun 10 km:n päässä koulusta ja olen niin rahaton, että joudun kävelemään sinne ja takaisin parin viikon ajan.

Lähden kuitenkin ihan positiivisella asenteella. Ainakin yritän. Pitää luottaa itseensä. Olenkin odottanut tätä päivää, koska pääsen kohtaamaan pelon silmästä silmään. Asioiden odottaminen jännittyneenä on aina pahinta. Ja tämä on mun porttini normaaliin elämään. En saa unohtaa sitä.

Pitää kai vain luottaa itseensä.

Tsemppiä sinulle! Olet arvokas ja rakas.

M48

4/16 |
26.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomenia🙂

Aamukahvilla töissä, munkki vanhaa mutta sokeripitoisuus takaa hyvät sokerihumalat, kivassa laitamyötäsessä siis viikko alkuun🙂

-Aito ja alkuperäinen, (valitettavan) vähän käytetty yksilö-

Vierailija
5/16 |
26.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei nyt toteutunut, mutta siitä huolimatta tsemppiä tuolle koulunsa aloittavalle täältäkin.

Vierailija
6/16 |
26.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millä tässä voi aloittaa aamun positiivisesti, kun on harmaa taivas ja mieskin keitti kahvia vain omiin tarpeisiinsa, eikä kysynyt taaskaan minulta että otanko vai en. Lisäksi koiralta on tassu tulehtunut, enkä saa eläinlöäkäriä kiinni.

Vierailija
7/16 |
26.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaunis päivä, aamupuuro lautasella ja aamukahvi mukissa. Mikäs tässä, kohta sitten hommiin.

Vierailija
8/16 |
26.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No haistakaa te ja teidän maanantait!

9/16 |
26.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Buenas! Tästä tulee hyvä viikko, pääsen loppuviikosta kotiin Suomeen. Mulla on jo ikävä.

Nauttikaa hyvästä viikosta ja kauniista säästä. Ihan kuin säätiedotus lupaisi hyvää sinnepäin ☀️. Tänne missä olen nyt, on luvattu vielä pari päivää auringonpilkahduksia(?) ennen ukkosmyrskyjä.

Tsemppiä kaikille sitä tarvitseville!

Even if there was a hand, it was the hand of God -Diego Maradona

Vierailija
10/16 |
26.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihana tsemppiketju! Olin jo ihan valmis saikuttamaan mutta raahaudun nyt koneen äärelle. Tästä tulee hyvä päivä!

Vierailija
11/16 |
26.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikein hyvää huomenta. Olen menossa päiväksi Tallinnaan yksikseni. Saan nauttia omasta rauhasta, shoppailla ja syödä. Yöksi takaisin kotiin. Bussikuski ja check in -henkilökunta olivat ihania! Vaikka ikää vasta 30, niin kyllä sitä alkaa arvostamaan, kun tuntee olevansa turvallisissa käsissä.

Vierailija
12/16 |
26.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Millä tässä voi aloittaa aamun positiivisesti, kun on harmaa taivas ja mieskin keitti kahvia vain omiin tarpeisiinsa, eikä kysynyt taaskaan minulta että otanko vai en. Lisäksi koiralta on tassu tulehtunut, enkä saa eläinlöäkäriä kiinni.

Päivä lupasi kirkastua suurimmassa osassa maata, jotain kuuroja lupasi itään ja keski-suomeen, mutta aika ihania viimeisiä kesäpäiviä elokuu tarjoaa. En tiedä, kumpi teistä on parempi kahvinkeittäjä, mutta nyt ainakin saat omanlaista kahvia. Voi koiraparkaa, juo kahvi ihan rauhassa ja yritä uudestaan saada eläinlääkäri kiinni. Ainakin voit silittää ja jutella sille rauhaksiin ja kertoa tämän päivän ohjelman ja luvata sille, että tassu saadaan kuntoon. Koira ei petä, vaikka mikä olisi. Jos saat olla kotona, niin laita musiikkia soimaan ihan täysillä ja jammaile. Mua ainaki hölmöt biisit piristää. Ja eikö oo ihanaa, kun on vähän viileempää, voi ainakin hengittää vapaammin.

Vierailija
13/16 |
26.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvää kuuluu tännekin! Käynpäs ostamassa viikon aluksi korvatulpat:) Tajusin, että olin koko viime viikon stressaantunut kaameasta metelistä, joka on töissä.

Parempaa viikkoa.

Vierailija
14/16 |
26.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosi hyvää huomenta kahden tunnin yöunilla jälleen taas. Minä käyn myös ostamassa korvatulpat kun kotona on niin hirveä meteli 24/7.

Vierailija
15/16 |
26.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oikein hyvää huomenta. Olen menossa päiväksi Tallinnaan yksikseni. Saan nauttia omasta rauhasta, shoppailla ja syödä. Yöksi takaisin kotiin. Bussikuski ja check in -henkilökunta olivat ihania! Vaikka ikää vasta 30, niin kyllä sitä alkaa arvostamaan, kun tuntee olevansa turvallisissa käsissä.

Olen haaveillut tuollaisesta lomasta jo vuoden päivät, mutta ei tule toteutumaan lähivuosina. Ei pääse irtaantumaan. Olen tosiaan malliesimerkki kotiorjasta.

Vierailija
16/16 |
26.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun töistä pääsen, teen pienen sieniretken tonne lähimetsään. Keitän oikein kahvit mukaan.

Ja huomennahan onkin jo tiistai 😄

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan seitsemän