Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hyvä Suomen Poliisi!

Vierailija
25.08.2019 |

Olette toimineet tänään erittäin tehokkaasti. Minä luotan teihin 100%, olette maailman luotettavin poliisilaitos.

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
26.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä en voi sanoa luottavani poliisiin kovinkaan paljoa. Sen verran ovat männä vuosina ryvettyneet erinäköisissä skandaaleissa. Sitä ei yksi kiinniotto pyyhi pois :/

Aarnio, kyllä. Mitä muita? Siltikin, meidän poliisi on maailman luotettavin.

Vaikkapa koko huumeyksikön johtoporras, nyt kesällä kiinni jääneet koksu ja douppipoliisit? Nämä vasta kiinni jääneitä.

Vierailija
22/23 |
26.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kurko kirjoitti:

Jos poliisia on ammuttu ilmakiväärillä, niin resursseja löytyy. Jos soitat hätäkeskukseen, että joku ammuskelee ilmakiväärillä, kuten poikaani ammuttiin kasvoihin, niin sieltä vastataan väsyneellä äänellä: "Niin?". Ja sitten: "voisitte varmaan jutella sen ampujan vanhempien kanssa" = MINKÄ VI TUN TAKIA TÄNNE SOITTELET? Poliisiin luotto ei ole nolla, vaan miinus sata.

Siellähän hätäkeskuksessa ei luuriin vastaa poliisi.

Hätäkeskuksessa juurikin on poliiseja töissä, jotka eivät ole työllistyneet poliisin hommiin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
26.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä en voi sanoa luottavani poliisiin kovinkaan paljoa. Sen verran ovat männä vuosina ryvettyneet erinäköisissä skandaaleissa. Sitä ei yksi kiinniotto pyyhi pois :/

Aarnio, kyllä. Mitä muita? Siltikin, meidän poliisi on maailman luotettavin.

Vaikkapa koko huumeyksikön johtoporras, nyt kesällä kiinni jääneet koksu ja douppipoliisit? Nämä vasta kiinni jääneitä.

Oliko se koksupoliisi Espoon poliisista, näin muistan, vai oliko tuo Espoon tapaus kännissä työajalla?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi viisi