Uskotko jos toinen sanoo rakastavansa sinua vaikka teot kertovat toista?
Kun sanot tämän, raivostuu. Että hän on yrittänyt, mutta sinulle ei riitä.
Jos ilmaiset mitään negatiivisia tunteita, hän mitätöi ne ihan täysin. Käyttää ilmaisuja kuten "vaahtoaminen."
Kommentit (9)
Vierailija kirjoitti:
Uskon aina tekoja paljon enemmän kuin sanoja.
Niin minäkin, mutta hän sanoo että se on väärä tunne ja loukkaa häntä. Kuitenkin erittäin harvoin haluaa tehdä mitään parantaakseen asioita. Hän vain 'on sellainen'.
Ap
Teot kertovat enemmän kuin sanat. Nuorena uskoin puheisiin. Elämänkokemusta saatuani luotan vain tekoihin enää. On helppo sanoa mitä vain, teoista vasta näkee, oliko tosissaan. Tämä pätee kaikissa suhteissa, pari-, ystävyys-. työ- jne.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin minäkin, mutta hän sanoo että se on väärä tunne ja loukkaa häntä. Kuitenkin erittäin harvoin haluaa tehdä mitään parantaakseen asioita. Hän vain 'on sellainen'.
Ap
Ihminen, joka sanoo, että hän on vain tällainen, tarkoittaa, ettei hän koskaan edes aio yrittää muuttaa huonoja puoliaan. Minulla on kymmenien vuosien kokemus tällaisista ihmisistä.
-Älä usko sanoja
-Älä usko tekoja
-Usko kuvioita, kaavoja, piintyneitä tapoja jotka toistuu.
Ihminen sanoo mitä sattuu hyötyäkseen, Ihminen tekee asioita hyötyäkseen, mutta kaavamaisuus toistuu ihmisistä ja ajasta huolimatta. Sitä ihminen on oikeasti.
En uskoisi enää. Nuorena, naiviina, rehellisenä ja hyväntahtoisena kuvittelin, että muut ovat samanlaisia ja puhuvat totta.
En usko. Teot ovat tehokkaampia kuin sanat.
Tai no, mulle ei sitä ei sanota oikeastaan koskaan, mutta on se niin välittävä ja huolehtiva, että pakkohan se on uskoa. Tekee pieniä juttuja ja päivittäin lähettelee pusukuvia. Halii ja pusii muuten vaan ja rapsuttelee.
Että ehkä tämä vaan on vastapuolen turhautumista.
Eksä vakuutti olevansa luotettava. Silti hän teki toistuvasti ohareita. Kun kysyin syytä sille, miten luotettava ihminen voi rikkoa lupauksia, niin hän käänsi asian minun viakseni: hän kosti minulle olemalla epärehellinen.
Mies myös kutsui itseään rehelliseksi :D Silti hän valehteli mitä naurettavimmista asioista. Ja tosiaan väitti että hänen huonotapaisuutensa oli minun vikani. Kun kysyin selvennystä tähän, niin minut haukuttiin hulluksi ja mielisairaaksi :D
Kyselemällä selviää paljon - ainakin se, miten paljon mies tykkää sinusta oikeasti. Ja yllä onkin mainittu hyvä vinkki: älä kuuntele sanoja, vaan ota selvää käytösmalleista ja rutiineista.
Jos miehen sanaan ei voi luottaa, niin mitä teille jää jäljelle?