Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Syy miksi täällä miehet "naamioituvat" naisiksi

Vierailija
25.08.2019 |

Onko kyse siitä että naisilla on niin tylsiä vastauksia?

Kommentit (32)

Vierailija
21/32 |
25.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap:lla on eksistentiaalikriisi siitä, että kaikki naiset eivät ajattele ja näin ollen vastaa samalla tavalla. Olen nainen, mutta en todellakaan allekirjoita puoliakaan siitä potaskasta, mitä täällä viljellään. Sanon sen myös suoraan.

Eksis tensis tetraliriisi siis mikä suomeksi?

Maalaistermeillä: tässä tapauksessa se tunne kun saat tietää, että jokin minkä olet aina uskonut itsestään selvästi todeksi, ei olekaan totta.

Thankero eli tanks.

Vierailija
22/32 |
25.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä esiinnyn joskus miehenä täällä @:-)

Turha sitten itkeä, kun Tinderissä ei tule osumia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/32 |
25.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monilla, mutta varsinkin tällä palstalla, jossa on naisenemmistö, naisen sanaa kunnioitetaan enemmän. Toki täällä on paljon myös niitä, jotka tekeytyvät miehiksi saadakseen miehet vaikuttamaan huonoilta, ja sitten huudetaan kuorossa, kuinka feminismiä tarvitaan edelleen.

Sitä olen joskus pohtinut transnaisten kanssa miksi oli niin yleinen ilmiö teksti-tv:n senssipalstalla, että mies tekeytyi puhelinseksissä naiseksi, joka ei puhu mitään ja halusi nimenomaan heteromiehiä. Olivatko he transnaisia vai homoja vai mitä ihmettä?

Vierailija
24/32 |
25.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei hätää. Naiset erottavat usein miesten kommentit joukosta. 

Todella helppoa erottaa miesten kommentit ja avaukset. Ja mitä enemmän miehiä palstalla sitä enemmän se tuhoutuu. Näkeehän sen,katsokaa mitä tahansa normi palstaa mitä miehet dominoivat niin näette. Kauanko noissa jaksaa naisena olla? 

Vierailija
25/32 |
25.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naurettavaa että joku voi edes luulla olevansa pätevä sanomaan kuka esittää olevansa nainen.

Minua on syytetty mieheksi monta kertaa, todella typerää luulla tietävänsä toisen sukupuolen vaan siksi että näkemykset eroaa omista.

Vierailija
26/32 |
25.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei hätää. Naiset erottavat usein miesten kommentit joukosta. 

Itse transmiehenä (eli siis anatomisesti entisenä naisena) erotan usein pervopalstoilla bionaisena esiintyvät miehet. Tiettyjä yksityiskohtia vaan on, joita useimmat miehet eivät tiedä ja pistävät silmään. Heti romuttaa illuusiot...

Vierailija
27/32 |
25.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Monilla, mutta varsinkin tällä palstalla, jossa on naisenemmistö, naisen sanaa kunnioitetaan enemmän. Toki täällä on paljon myös niitä, jotka tekeytyvät miehiksi saadakseen miehet vaikuttamaan huonoilta, ja sitten huudetaan kuorossa, kuinka feminismiä tarvitaan edelleen.

Sitä olen joskus pohtinut transnaisten kanssa miksi oli niin yleinen ilmiö teksti-tv:n senssipalstalla, että mies tekeytyi puhelinseksissä naiseksi, joka ei puhu mitään ja halusi nimenomaan heteromiehiä. Olivatko he transnaisia vai homoja vai mitä ihmettä?

Löytyikö tähän vastausta transnaisilta? Itsekin nimittäin mietin tätä joskus, kun olin vuosituhannen vaihteessa työtön eikä ollut muuta tekemistä kuin tuijottaa kyseistä palstaa.

Vierailija
28/32 |
25.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä luulen että kaikki täällä on oikeasti miehiä.

😄

Vierailija
29/32 |
25.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oikea mies ei kehtaisi pyöriä tällä palstalla. Täällä on vaan reppanoita ns. kilttejä miehiä joita nolottaa olla yleensä edes mies.

Oliskohan kuitenkin niin, että rekkakuskilepakot näyttelevät täällä miehiä .

Vierailija
30/32 |
25.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä esiinnyn joskus miehenä täällä @:-)

Noniin Trumppi, menes nyt siitä.

Vierailija
31/32 |
25.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuleehan se välillä sellanen naisellinen hihihi-fiilis kun joku luulee minua naiseksi kirjoittaessani liian naisia myötäilevää tekstiä.

Vierailija
32/32 |
25.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten tekstissä naamioidutaan naiseksi? Ja miten naisten jutut on tylsiä?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme yhdeksän