Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Iljettääkö muita Coca Colan kielimainos?

Vierailija
25.08.2019 |

Isolla rahalla tehdään ja kai jokainen mainos pyrkii tuotteen lisämyyntiin.

En muutenkaan osta kokista enkä muitakaan limuja, joten asia ei hetkauta sinänsä suuntaan eikä toiseen.

Tässä kai tarkoitus on vain pitää merkki mielessä. Sen verran kuvottava on, ettei ainakaan millään hyvillä mielikuvilla pidetä merkkiä esillä.

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
25.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Coca cola on niin vahva brändi, ettei tuossa kai ole mitään muuta ideaa kuin pitää tuotemerkki tiedossa. 

Kuvottava on. Siitä olen samaa mieltä. 

Vierailija
2/13 |
25.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, aika ällöttävä on. Niin ällö, että kiinnitin huomiota siihen, vaikka muuten mainoksia en muistakaan. Hmm....

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
25.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä ällöttää niin paljon että kanava vaihtuu kun tulee yök. *lälälä* hrrrr..

Vierailija
4/13 |
25.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä mainos? Mennyt minulta ihan ohi

Vierailija
5/13 |
25.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä ällöttää. Aluksi ihmetytti kun en tajunnut mikä se on. Sen jälkeen ällötti kun lapset kertoivat sen olevan kieli. Mainos ei tosin vaikuta mitenkään en periaatesyistä käytä cocacolacompanyn tuotteita muutenkaan.

Vierailija
6/13 |
25.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, aivan hirveä!

Vierailija
7/13 |
25.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ällöttää, tulee mieleen joku discoläpsyttäjä-äijä, joka tuppautuu väkisin seuraan. Ihme, että mainos on mennyt läpi nyt metoo-aikana.

Vierailija
8/13 |
25.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todella oksettava

Kai se on tutkittu että kandee pitää merkki mielessä tavalla millä hyvänsä. Kun on siis jo brändi kaikkien tiedossa. 

Kai se joku Prismakin luottaa tähän, kun etoo se juokseva muija koululuokkaan. 

Vierailija
9/13 |
25.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Todella oksettava

Kai se on tutkittu että kandee pitää merkki mielessä tavalla millä hyvänsä. Kun on siis jo brändi kaikkien tiedossa. 

Kai se joku Prismakin luottaa tähän, kun etoo se juokseva muija koululuokkaan. 

Se Prisman juoksu muija mainos voi luoja. Olin äidin kanssa mökillä ja kun hällä on huono kuulo telkka on tosi lujalla,koko päivän..ei siinä mitään mutta kun se prisman mainos tulee JOKA mainoskatkolla, huomasin että se helkkarin biisi jäi renkuttamaan päähän argh. 

Vierailija
10/13 |
25.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä ihmeessä te aina mainoksiin törmäätte? Minä en näe mainoksia missään. Tietokoneelta olen blokannut ne ja telkusta katson lähinnä Yleä. Jos jotain muuta katson, se tulee boksilta ja hypin mainostauot yli.

Vierailija
11/13 |
25.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se kieli menee muuten, mutta kohta missä nainen tanssii sen kielen kanssa on liikaa...yöh

Vierailija
12/13 |
25.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Adressi tulille!

Vierailija
13/13 |
25.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Missä ihmeessä te aina mainoksiin törmäätte? Minä en näe mainoksia missään. Tietokoneelta olen blokannut ne ja telkusta katson lähinnä Yleä. Jos jotain muuta katson, se tulee boksilta ja hypin mainostauot yli.

Sinullakin telkkarissa on varmaan nappi, jolla pääset pois Ylen kanavilta. Jotkut ihmiset jopa joskus poistuu kotoaan ulkomaailmaan ja näkee siellä mainoksia. Aika hurjaa, eikös vaan?