Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ilmotin paikallisessa roskalavassa

Vierailija
25.08.2019 |

Ilmoitin paikalliseen fb:n roskalava-ryhmään lahjottavani Ikean ruokapöydän ja neljä tuolia. Laitoin kuvan ja linkin Ikean nettisivuille tuotetietoihin.

Minuutin sisään henkilö x ilmoittaa "minä, minä! tänne, tänne!"
Vastaan ok
Laitan yv:n ja kerron mistä voi hakea
Henkilö kysyy että onko minkä kokoinen
Vastaan, kerron ja sanon että linkistä löytyy lisätietoja
Henkilö kysyy seuraavana päivänä että onko kokopuuta
Vastaan. Kysyn milloin tulee hakemaan
Henkilö sanoo ettei haku onnistu vaan minun pitäisi tuoda
Kysyn missä hän asuu, viikonloppuna ehtisimme mahdollisesti tuomaan
Henkilö vastaa
Sovimme vaihdon hänen kotipihalleen lauantaina klo 12
Päivää myöhemmin henkilö kysyy että onko hometta
Vastaan että ei
Henkilö kysyy onko ollut lemmikkikodissa
Vastaan että ei ja kysyn että annanko jonossa seuraavalle
Henkilö vastaa että ei, hän tarvitsee nämä
Henkilö kysyy voisinko lahjoittaa myös muuta hänelle
Vastaan että en

Viemme ruokailuryhmän sovitusti henkilön kotiin lauantaina klo 12. Siellä ei ole ketään kotona. Henkilö ei vastaa puhelimeen. Jätämme kamat autokatokseen.

Henkilö soittaa 12.20 ja pyytää hakemaan kamat pois, hän ei halua niitä.
Vastaan että ei me mitään kamoja olla hänelle tuotu ja päätän puhelun. Estot päälle.

Ensi kerralla suoraan kaatopaikalle.

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
25.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

joo ja nyt sitten kerrot maan suosituimmalla keskustelupalstalla tunnistettavasti töppäilystäsi.

Vierailija
2/14 |
25.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei oo tosi. Mutta en olisi ollut kyllä ihan noin kärsivällinen, vaan antanut jo seuraavalle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
25.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just noiden annamullelisääkaikkea-ohari-lokkien vuoksi en lahjoita itse enää mitään. Paljon vähemmän vaivaa kun laittaa roskiin.

Vierailija
4/14 |
25.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kohta ne on Torissa satasella

Vierailija
5/14 |
25.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

joo ja nyt sitten kerrot maan suosituimmalla keskustelupalstalla tunnistettavasti töppäilystäsi.

Kalliimmaksi ap:lle olisi tullut viedä kamat kaatopaikalle, maksaa vissiin noin 7 euroa.

Kukaan ei (toivottavasti) ole noin tyhmä, että lähtee mukaan kuljettamaan ilmaista tavaraa ympäri kaupunkia, kun jonossa olisi ollut seuraavakin.

sama

Vierailija
6/14 |
25.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en anna mitään ilmaiseksi, koska ilmaistavarasta on kiinnostuneita vain tietynlaiset ihmiset: hulttiot, epäkohteliaat, epäluotettavat ja persoonallisuushäiriöiset. Kun tavaralle laittaa hinnaksi edes pari euroa, niin kummasti ongelmat vähenee. Eikä kyse ole siitä, että tarvisin tuon rahan, vaan karsin sillä vain vaikeat ihmiset pois. Ei ne ongelmaiset tyypit suotta ole vaikeuksissa, he itse luovat niitä elämäänsä.

Vierailija
7/14 |
25.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun joku viestittää, että minulle-minulle-minulle, niin vastaan, että eka hakija saa tämän, tule noutamaan. En varaa, en kuljeta enkä anna lisätietoja (yleensä on linkki tuotteen omille sivuille, sieltä näkee kaiken tarvittavan).

Vierailija
8/14 |
25.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä en anna mitään ilmaiseksi, koska ilmaistavarasta on kiinnostuneita vain tietynlaiset ihmiset: hulttiot, epäkohteliaat, epäluotettavat ja persoonallisuushäiriöiset. Kun tavaralle laittaa hinnaksi edes pari euroa, niin kummasti ongelmat vähenee. Eikä kyse ole siitä, että tarvisin tuon rahan, vaan karsin sillä vain vaikeat ihmiset pois. Ei ne ongelmaiset tyypit suotta ole vaikeuksissa, he itse luovat niitä elämäänsä.

Todella jännä näkemys sulla.

Vierailija
9/14 |
25.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutaman kerran on Fidasta haettu huonekaluja ja kaikki on tyytyväisiä ✌️

Vierailija
10/14 |
25.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Roskalavaryhmissä kannattaa olla tarkka ja täsmällinen. Mulla ei ole autoa eikä ajokorttiakaan, joten en lähde viemään tavaroita yhtään mihinkään. Sen vuoksi laitan aina ilmoitukseeni "VAIN NOUTO!!!" ja tosiaan capslockeilla. Lisäksi laitan myös aina päivämäärän ja kellonajan, mihin mennessä on noudettava. Ja perään lauseen, että sen jälkeen tavara lähtee muualle. Nopein nouto tapahtui 10 minuuttia sen jälkeen, kun ilmoitukseni roskalavaryhmässä oli julkaistu. Yhden kerran eräs nainen kysyi multa yksityisviestillä, olisiko mahdollista noutaa lauantaina, koska hän sai auton käyttöönsä vasta silloin, ja olin laittanut viimeiseksi noutopäiväksi perjantain. Mulle se sopi ja nainen kävi hakemassa tavarat lauantaina aamupäivällä. 

Vierailija
11/14 |
25.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ton takia vain nouto. Ja skippaus seuraavalle halukkaalle, jos ei saa omaa kyytiä.

Vierailija
12/14 |
25.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en ikinä kuljettaisi tai pitäisi varattuna. Laitan ilmoitukseen aina, että nopeimmalle noutajalle. Se saa joka ekana soittaa ovikelloa. Toimii. Yleensä puolessa tunnissa on kamat pihalla.

Vierailija
13/14 |
25.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vielä parempi on kahvipaketti vaihdossa. Näillä kerjääjillä ei ole kahvia valmiiksi kaapissa eivätkä he jaksa yhden paketin takia mennä kauppaan. Tälläkin palstalla on monesti näkynyt noita valittajia "osta itse kahvisi!", todennäköisesti olisivat niitä hankalia ostajia.

Vierailija
14/14 |
25.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vielä parempi on kahvipaketti vaihdossa. Näillä kerjääjillä ei ole kahvia valmiiksi kaapissa eivätkä he jaksa yhden paketin takia mennä kauppaan. Tälläkin palstalla on monesti näkynyt noita valittajia "osta itse kahvisi!", todennäköisesti olisivat niitä hankalia ostajia.

Mua taas ärsyttää nää kahvipaketti vaihdossa -ilmoitukset. Miksi ne on annetaan-osastolla, jos niitä ei kuitenkaan anneta? Se on lähinnä huijausta. Paljon mieluummin reilusti ”hinta 3 euroa”. Olen lakannut lukemasta annetaan-palstoja kokonaan, ja katson vain myydään-osastot nykyään. Reilu peli.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän seitsemän