IS: Maajussi-Maunosta it-Mauno
- Olisin voinut kuvitella maatilalleni hienon elämän ihanan(=hoikan) naisen kanssa mutta näin ei tapahtunut. Siksi keskitun siihen missä olen hyvä eli it-alaan, Mauno toteaa
Löytyisikö Maunolle ihana nainen tai misei vaikkapa mies Helsingistä?
Kommentit (12)
Vierailija kirjoitti:
linkki
"Lisäksi Mauno sai jo ennen ohjelman alkamista runsaasti palautetta, sillä hän kertoi esittelyvideollaan etsivänsä ”normaalipainoista naista”"
Miksi tästä nousi kohu? Miksi mies ei saisi kertoa hakevansa normaalipainoista naista?
Mauno halusi normaalipainoisen naisen ja jos katsoit ohjelman, hänen morsiamensa olivat nimenomaan normaalipainoisia.
Vierailija kirjoitti:
Mauno halusi normaalipainoisen naisen ja jos katsoit ohjelman, hänen morsiamensa olivat nimenomaan normaalipainoisia.
No yksi naisista oli kylläkin selvästi alipainoinen
Vierailija kirjoitti:
Onko aloittaja ylipainoinen nainen?
ei vaan ylipainoinen mies
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No yksi naisista oli kylläkin selvästi alipainoinen
Ei päässyt jatkoon.
Höh, mahtaako tulla maaseutua vielä ikävä.
Ihastukset menee aina ristiin... Siis jos menee vakavaksi, luikkii pakoon ja jos nainen luikkii pakoon, ihastuu enemmän, koska sitä ei kuitenkaan voi saada. Kasvaisi aikuiseksi.
Eikö se Maunon valinta osoitautunut lopulta lepakoksi. No eipä se Manukaan mikään perusäijä ollut.
Varmasti hyvä päätös Maunolta. Helsingistä löytyy paremmin naisia.
Mun mielestä oli muutenkin hyvä että Mauno sanoi ääneen että ei halua ylipainoista naista.
Liian moni mies vaikenee siitä mitä oikeasti haluaa. Liian usein treffi-ilmoituksissa näkyy pakon sanelemana että "ei ole väliä miltä näytät" joka on vain valehtelua.
Vierailija kirjoitti:
Varmasti hyvä päätös Maunolta. Helsingistä löytyy paremmin naisia.
Mun mielestä oli muutenkin hyvä että Mauno sanoi ääneen että ei halua ylipainoista naista.
Liian moni mies vaikenee siitä mitä oikeasti haluaa. Liian usein treffi-ilmoituksissa näkyy pakon sanelemana että "ei ole väliä miltä näytät" joka on vain valehtelua.
Puhu vain omasta puolestasi.
Onko aloittaja ylipainoinen nainen?