Millä puhdistatte tietokoneen ja älylaitteen näytön?
Kommentit (14)
Tabletin näytön saa kätevästi putsattua suit sait fleecekankaiseen peittoon :D
Kännykän pyyhin ihan millä vaan oikeastaan. Talouspaperiin suihkaus ikkunanpesuainetta, meikinpoistoliinalla, siivousrätillä... Kolme vuotta sama puhelin käytössä ja ei ole vielä moinen tapa pilannut yhtään mitään.
Läppärin näytön kostealla mikrokuituliinalla.
Mulla on sellaisia yksittäispakattuja multimediapyyhkeitä, ikään kuin vain ihan kosteuspyyhkeitä, mutta tällainen hifistely on varmaan vähän tarpeetonta.
Vierailija kirjoitti:
Mulla on sellaisia yksittäispakattuja multimediapyyhkeitä, ikään kuin vain ihan kosteuspyyhkeitä, mutta tällainen hifistely on varmaan vähän tarpeetonta.
Mistä tuollaisia saa? Haluan sellaisia.
Suurin osa ihmisistä ei milloinkaan puhdista sitä vakoilulelun näyttöään. Sormet käyneet suussa, genitaaleissa ja peräaukolla rapsuttelemassa aina välillä. Hyhhyh...
Vierailija kirjoitti:
Suurin osa ihmisistä ei milloinkaan puhdista sitä vakoilulelun näyttöään. Sormet käyneet suussa, genitaaleissa ja peräaukolla rapsuttelemassa aina välillä. Hyhhyh...
Niin? Kunhan eivät ole muiden suussa, genitaaleissa tai peräaukolla käyneet niin tuskin siihen kuolee.
Puhdistan silloin tällöin television, tietokoneiden ja puhelimen näytön siihen tarkoitukseen ostamallani suihkutettavalla puhdistusaineella, jonka pyyhin pois liinalla tai keittiöpaperilla. Kotona on Flat Screen Cleaner - pullo ja toimistossa jokin toinen vastaava tuote.
Kännykän puhdistan alkoholilla, joka on tarkoitettu ihon ja pintojen puhdistukseen.
Kannettavaan olen yleensä käyttänyt astianpesuainetta.
Kännykän ja tabletit putsaan noilla pyyhkeillä, jotka
siis tarkoitettu myös multimedialaitteille:
httpsww.yliopistonverkkoapteekki.fi/KIRKAS-SILMAeLASIPYYHE-30-kpl
Tietokoneen näytön joskus pyyhkäisen kostealla liinalla, puhelimen tai tabletin näyttöä en viitsi putsailla kun muutaman sormensivauksen jälkeen on taas yhtä likainen kuin ennenkin.