Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kaveri halus ostoksille autollani, menikin palauttaan tuotetta

Miia
25.08.2019 |

Kaveri pyys ostoksille et mentäs yhdessä 40kilsan päähän kauppakeskukseen mun autolla. Yhteistä aikaa jne.. paikan päällä selviskin et oli miehensä kans käyny aijemin ja halus palauttaa ostamansa tuotteen. Tuli vähän huijattu olo et päätarkoitus oli tämä. Säästi bensakuluissa kun anto vaan karkkipussin palkaksi

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
25.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palautti tuotteen, lähditte heti takasin eikä kaveri puhunut sulle koko aikana mitään? Vai miten tuo ei ollut yhteistä aikaa?

Vierailija
2/20 |
25.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Palautti tuotteen, lähditte heti takasin eikä kaveri puhunut sulle koko aikana mitään? Vai miten tuo ei ollut yhteistä aikaa?

Pointti on varmaankin kaverin rehellisyys. Yhteinen aikakin oli selkeästi silmänlumetta, kun hänellä olikin vain tarve päästä tekemään se palautus. Miksi ihmeessä ei voi puhua totta? Pahentaa itsekkyysviboja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
25.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pointti on varmaankin kaverin rehellisyys. Yhteinen aikakin oli selkeästi silmänlumetta, kun hänellä olikin vain tarve päästä tekemään se palautus. Miksi ihmeessä ei voi puhua totta? Pahentaa itsekkyysviboja.

Tai sitten halusi yhteistä aikaa, ja palautus oli tekosyy sille 🤔

Vierailija
4/20 |
25.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta hei ap, kyseessä ei ilmeisestikään ole sinullekaan kovin tärkeä ihminen? Mikset alkaisi vältellä seuraansa, jos siitä tulee hyväksikäytetty olo? Ja siis tiedän, yksinäisyys on monesti pahempaa. Mutta oikeastaan sitä ei ikinä löydä parempia ja välittäviä ystäviä, jos varaa tilaa hyväksikäyttäjille.

Vierailija
5/20 |
25.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eeeeiiii, silloinhan hän olisi sanonut haluavansa PALAUTTAA yhden tuotteen. Oletko vähän älytajoitteinen tai jotenkin itse käytät kavereitasi hyväksi?

Vierailija
6/20 |
25.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eeeeiiii, silloinhan hän olisi sanonut haluavansa PALAUTTAA yhden tuotteen. Oletko vähän älytajoitteinen tai jotenkin itse käytät kavereitasi hyväksi?

Vierailija
7/20 |
25.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksei saanut samalla hoitaa palautusta, kun pyöritte siellä kauppakeskuksessa?

Käyn aina omalla autolla kaupoissa ja kyllä yritän hoitaa mahdollisimman monta asiaa samalla reissulla.

Vierailija
8/20 |
25.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ai, okei. Mä vaan en aina tajua tuota naisen logiikkaa.

Vierailija
9/20 |
25.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli siinä yhteistäkin aikaa, käytiin yhdes ostoksilla, syömässä. Mut ei yleensä pyydä ostoksille näin kauas. Mut jotenkin siitä tuli sellainen tunne että halus sen takia et pääs hoitaan asioitaan mun siivellä.

Ap

Vierailija
10/20 |
25.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ashj kirjoitti:

Oli siinä yhteistäkin aikaa, käytiin yhdes ostoksilla, syömässä. Mut ei yleensä pyydä ostoksille näin kauas. Mut jotenkin siitä tuli sellainen tunne että halus sen takia et pääs hoitaan asioitaan mun siivellä.

Ap

Etkö yhtään ihmeteĺlyt lähtiessä, kun hänellä oli se palautettava ostos mukana?

Vierailija
11/20 |
25.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ashj kirjoitti:

Ap

Mitä ihanaa tässä loukkaantumisessaja ja ja uhriutumisessa on? Tavallisista asioista yritetään kaivamalla kaivaa aihetta loukkaantua.

Siis ihan yleisestikin, täälläkin usein näkyy aloituksia "pitäisikö loukkaantua, kun..." "loukkaantuisitko, jos...". Jos on syytä loukkaantua, se tapahtuu kyllä sillä sekunnilla. Ei sitä kysellä ja mietitä tuntikausia, että pitäiskö ny vähä möksähtää.

Vierailija
12/20 |
25.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No itse vietän usein aikaa kauppakeskuksessa kaverin kanssa, ja hän hakee autolla minut ja tuo kotiin.Jotain pieniä asioita hoidetaan joko hän tai minä tai molemmat, ja sitten käydään kahvilla.Jo minun tarvitsee käydä Ruokaostoksilla tai hakea jotain muuta, tai viedä vaikka jotain isoa, kysyn häneltä, että onnistuuko, minulla ei ole autoa.Kahvilla tarjoan aina kahvit+ pullat.

Vierailija
13/20 |
25.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis ei saa ehdottaa kauppakeskukseen menemistä jos siellä on joku tietty asia hoidettavana mutta saa mennä muuten vaan?

Vierailija
14/20 |
25.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en nyt tajua, miksi ei olisi voinut palauttaa tavaraa samalla. Itse olen usein niin sosiaalisesti rajoittunut, että menen mieluummin bussilla jonnekin, kuin järjestän kyytiä kaverilta. Tai oikeastaan aina.

Ja jos oli käynyt miehensä kanssa, niin äkkiäkös hän olisi voinut niin tehdä uudestaankin.

Halusi olla sun kanssasi myös. Minusta asia on näin.

Vierailija
15/20 |
25.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap[/quote]

Etkö yhtään ihmeteĺlyt lähtiessä, kun hänellä oli se palautettava ostos mukana?[/quote]

Kysytsä kun mennään mitä kassissa on?

Vierailija
16/20 |
25.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Karkkipussi palkaksi ? Oletteko 6-vuotiaita ?

Vierailija
17/20 |
25.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyväkskäyttäjä mikä hyväkskäyttäjä. No suurin osa ihmisistä onkin kynnysmattoja, joten siitä tämä kohu.

Vierailija
18/20 |
25.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No oishan se sen miehensä kanssa päässyt sen tavaran palauttamaankin, jos olisi pelkkä kyyti ollut tähtäimessä. 

Ihmetyttää myös tämä alituinen loukkaantuminen. Hitto vieköön, sitä varten on meillä puhe-elimet että tällaiset asiat voi selvittää sen asianosaisen kanssa. Voi vaikka sanoa että maksettaisko hei bensat puokkiin kun mentiin nyt kauemmas kuin yleensä, jos se on se pointti joka mieltä painaa.

Vierailija
19/20 |
25.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäs, jos se vaan halus ostoksille seka samalla palautti tavaransa? Eikös se oo ihan fiksua, hoitaa monta asiaa kerralla?

Vierailija
20/20 |
25.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis mitä ihmettä? Kaveri ei olisi saanut palauttaa tavaraa samalla reissulla kun kävi ostoksilla ja kahvilla kanssasi? Miksi ihmeessä ei?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi kahdeksan