Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Örkkien oma ketju

Örkhidea
24.08.2019 |

Tänne kaikki örkit messiin juttelee.

Kommentit (47)

Vierailija
41/47 |
25.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En haluaisi enää taistella ja sotia, mutten keksi muutakaan. Olen hyvä viuhtomaan nuijaa ja nyrkkiä, missä muussa voisin olla hyvä. Voiko örkin elämä olla muuta?

Vierailija
42/47 |
25.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En haluaisi enää taistella ja sotia, mutten keksi muutakaan. Olen hyvä viuhtomaan nuijaa ja nyrkkiä, missä muussa voisin olla hyvä. Voiko örkin elämä olla muuta?

Nössö, mee haltioiden kanssa poimimaan kukkia! Tosi örkki ei muuta, ku nyrkkiä kaipaa!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/47 |
25.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Politiikkaa voisit harkita? Olisiko joku puolue lähellä sydäntä?

Vierailija
44/47 |
25.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nössö, mee haltioiden kanssa poimimaan kukkia! Tosi örkki ei muuta, ku nyrkkiä kaipaa!

BTW, haltiat ovet erittäin hyviä taistelijoita ja sotilaita.

Vierailija
45/47 |
25.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En anna ikinä anteeksi teille, mitä teitte kunnianarvoisan Elrondin vaimolle ja Arwen Iltatähden äidille Celebrìanille:(((((

Vierailija
46/47 |
25.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

BTW, haltiat ovet erittäin hyviä taistelijoita ja sotilaita.

Vihollispropagandaa! Haltiat eivät osaa tehdä mitään hyvin, oikein tai kunnolla.

Vierailija
47/47 |
25.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllähän tuo kokin homma jossain pihvipaikassa saattaisi teikäläiseltä sujua?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi kolme