Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko itsekästä olla jakamatta ravintola-annosta?

Vierailija
24.08.2019 |

Tyttöystävälle iski annoskateus kun oltiin lounaalla raflassa. Hänen tilaama kala oli liian öljyistä ja mun pihvi näytti hyvältä. Hyvää se olikin eikä mua innosta mikään kala niin en suostunut kun hän halusi että syötäisiin puolet ja puolet. Hän jätti syömättä ja lähti kun olin niin itsekäs ja ilkeä ja ajattelin vain itseäni eikä hän takiani saanut lounasta. Nyt hän ei vastaa ollenkaan puhelimeen ja laittoi viestin että voin etsiä uutta lounasseuraa. Hän varmaan leppyy mutta sanokaa naiset teinkö väärin?

Kommentit (36)

Vierailija
21/36 |
24.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehen kanssa jaamme melkein aina ravintola-annokset. Erityisesti jos toiselle sattuu annos josta ei pidä. Jos kumpikaan ei pidä siitä annoksesta niin syödään parempi annos puoliksi ja sitten syödään jotain muuta lisäksi myöhemmin kotona/kaupasta ostettua jne.

Mielestäni on tökeröä vaatimalla vaatia toisen annosta jos ei pidä itse omastaan. Ja onhan siinä yleensä paljon muutakin syötävää kuin pelkkä proteiini eli olisi voinut syödä muut osat. Ja sinun syyttäminen siitä että jäi ilman lounasta on törkeää. Mutta kyllä sinäkin olisit voinut antaa ihan ilman vaatimista osan pihvistä tyttöystävälle jos haluat hänelle hyvää.

Oma veikkaukseni on että kumpikaan teistä ei ole kasvanut vielä aikuiseksi tai ainakaan rakasta toista kovin.

Arvattavasti ole itse tonnikeiju joka liittää ruokaan tunteet ja mittaa sillä rakkautta.

Rakas josta on tullut pullukka :D

Teeveestä tuttu! HUUTISTA

Vierailija
22/36 |
24.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua aina välillä harmittaa kun mieheni ei ole kovin romanttinen, mutta juuri ymmärsin, että tällaisessa tapauksessa tarjoaisi mulle omaa annostaan jos vain ihan harmittelisin, ettei oikein maistu. Ihana mies mulla, en osaa arvostaa tarpeeksi. Kiitos, että avasitte asiaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/36 |
24.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehen kanssa jaamme melkein aina ravintola-annokset. Erityisesti jos toiselle sattuu annos josta ei pidä. Jos kumpikaan ei pidä siitä annoksesta niin syödään parempi annos puoliksi ja sitten syödään jotain muuta lisäksi myöhemmin kotona/kaupasta ostettua jne.

Mielestäni on tökeröä vaatimalla vaatia toisen annosta jos ei pidä itse omastaan. Ja onhan siinä yleensä paljon muutakin syötävää kuin pelkkä proteiini eli olisi voinut syödä muut osat. Ja sinun syyttäminen siitä että jäi ilman lounasta on törkeää. Mutta kyllä sinäkin olisit voinut antaa ihan ilman vaatimista osan pihvistä tyttöystävälle jos haluat hänelle hyvää.

Oma veikkaukseni on että kumpikaan teistä ei ole kasvanut vielä aikuiseksi tai ainakaan rakasta toista kovin.

Arvattavasti ole itse tonnikeiju joka liittää ruokaan tunteet ja mittaa sillä rakkautta.

No olen kyllä normaalipainoinen. Mutta koska rakastamme miehen kanssa toisiamme olisi tosi vieras ajatus että toinen herkuttelee hyvällä annoksella ja huonon annoksen saanut katsoo vierestä nälissään. Mielummin maistamme kumpaakin annosta ja keskustelemme siitä mikä annoksissa on mielestämme hyvää/huonoa jne. Ja syömme kumpikin yleensä riittävästi. Grilliltä ostamme puolestaan yleensä yhden annoksen puoliksi eikä vielä kertaakaan ole tapeltu annoksen jakamisesta (yhdessä jo 20v)

Vierailija
24/36 |
24.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletettavasti nainen kiukutteli tässä nyt samasta syystä kuin lapset itkevät syyttä eli testaavat muka välittämistä hakemalla huomiota. Nainen on epävarma ja haluaa vahvistusta sille, että välität. Siksi hän nyt mököttää, haluaa kaivaa sinusta takaisin anelua ja tunnetta siitä, että sinua kiinnostaa. Tämä on lopun alkua, koska jos nainen on niin epävarma tunteistasi tai itsestään, että kokee syytä testailla sitä tuolla tavalla, jommallakummalla palaa lopulta täysin hihat ja ero tulee.

Jos tämä oli ensimmäinen kerta niin asia on ehkä vielä korjattavissa jos niin haluat. Kannattaa selvittää itse asian lisäksi myös se, että välität ja jos hän tarvitsee tukeasi, autat mielelläsi vastaisuudessa annoksen lähettämisessä keittiöön jos hän ei itse kehtaa, mutta vedä selvät rajat siihen, ettei sinua voi pompotella miten tahansa.

Vierailija
25/36 |
24.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä tuossa kumpikaan käyttäytynyt hyvin. Ei ole kaunista vaatia toisen ruokaa, mutta ei myöskään ole kaunista olla tarjoamatta puolisolleen omastaan jos puolisolla ei ole kelvollista ruokaa syötäväkseen. Pariskunnassa jossa kummatkin välittäisivät oikeasti toisistaan olisit tarjonnut omastasi ilman pyytämistä, ja tyttöystäväsi olisi sanonut ettei sinun tarvitse niin tehdä, mutta kiitos kun olet niin ihana että ajattelet häntä tuolla tavalla. Eipä teidän suhteellanne tulevaisuutta taida olla, kovin kypsymättömiä ja itsekeskeisiä olette molemmat.

Vierailija
26/36 |
24.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No olen kyllä normaalipainoinen. Mutta koska rakastamme miehen kanssa toisiamme olisi tosi vieras ajatus että toinen herkuttelee hyvällä annoksella ja huonon annoksen saanut katsoo vierestä nälissään. Mielummin maistamme kumpaakin annosta ja keskustelemme siitä mikä annoksissa on mielestämme hyvää/huonoa jne. Ja syömme kumpikin yleensä riittävästi. Grilliltä ostamme puolestaan yleensä yhden annoksen puoliksi eikä vielä kertaakaan ole tapeltu annoksen jakamisesta (yhdessä jo 20v)

Tökeröä on nillittää ettei toimen välitä jos haluaa syödä itse tilaamansa ruuan. Nirsoilija voi itse tilata oman uuden annoksen.

Vierailija
27/36 |
24.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletettavasti nainen kiukutteli tässä nyt samasta syystä kuin lapset itkevät syyttä eli testaavat muka välittämistä hakemalla huomiota. Nainen on epävarma ja haluaa vahvistusta sille, että välität. Siksi hän nyt mököttää, haluaa kaivaa sinusta takaisin anelua ja tunnetta siitä, että sinua kiinnostaa. Tämä on lopun alkua, koska jos nainen on niin epävarma tunteistasi tai itsestään, että kokee syytä testailla sitä tuolla tavalla, jommallakummalla palaa lopulta täysin hihat ja ero tulee.

Jos tämä oli ensimmäinen kerta niin asia on ehkä vielä korjattavissa jos niin haluat. Kannattaa selvittää itse asian lisäksi myös se, että välität ja jos hän tarvitsee tukeasi, autat mielelläsi vastaisuudessa annoksen lähettämisessä keittiöön jos hän ei itse kehtaa, mutta vedä selvät rajat siihen, ettei sinua voi pompotella miten tahansa.

Tyttöystävä vaikuttaa tod pomputtelijalta

Vierailija
28/36 |
24.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyttökaverin puoltajat ei takuulla jakaisi omaa annostaan minkään uhalla.

Vierailija
29/36 |
24.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tavis -Avn kaksinaismoralistit

Vierailija
30/36 |
24.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyttöystävän olisi pitänyt palauttaa annos keittiöön, jos se oli viallinen tai tilata jotain muuta. Hölmöä olettaa, että sinä jaat annoksesi. Syö mitä pystyy ja tilaa vaikka jälkiruokaa jos jää nälkä.

Vierailija
31/36 |
24.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se että sinulle ei tuota vaikeuksia olla itsekäs ei tarkoita sitä että sama pätisi kaikkiin ihmisiin. Veikkaanpa, että suurin osa niistä jotka ovat sitä mieltä että ap:n olisi ollut hyvä jakaa annoksensa olisi myös itse tehnyt niin. Ap:n toiminta on pieni ikkuna hänen arvomaailmaansa - on niitä, jotka esim työttömyyden tai sairauden sattuessa tukisivat kumppaniaan myös taloudellisesti ja niitä jotka ei niin tekisi vaan antaisivat toisen käyttää säästönsäkin viimeiseen lanttiin ennemmin kuin ottaisivat vaikkapa suuremman osuuden talousmenoista omalle kontolleen. Ap kuulunee jälkimmäiseen ryhmään, ne joiden melestä pieni uhraus omasta ruoasta on pieni hinta maksaa siitä, että kumppanillakin on asiat hyvin kuuluvat ensimmäiseen. Se on sitten ihan itsestä kiinni kumpaan ryhmään mielummin kuuluu, mutta nämä asiat olisi hyvä selvittää kuntoon ennen kuin suhde muuttuu yhtään sen vakavammaksi.

Vierailija
32/36 |
24.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olihan tuo evoluutiopsykologian kannalta aikamoinen moka - indikoit juuri naaraallesi että priorisoit oman ruokailusi hänen kustannuksellaan. Varsin huono signaali, uroksen tehtävä kuitenkin on mm. pitää huolta siitä että naaras ja jälkikasvu eivät joudu kärsimään kalorivajeesta.

Vierailija
33/36 |
24.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä teitä vaivaa?Jos ravintolassa ei ole tyytyväinen tilaamaansa annokseen,siitä kerrotaan tarjoilijalle. Puoliso saa syödä oman annoksensa jakamatta. Ihme kitinää tytöltäsi.Taitaa olla oikein prinsessa -ainesta.Miten sitten niinkun muut asiat toimii,jaatteko kaikki muutkin hänen ehdotuksestaan vai alkaako mökötys pienistä asioista?Muija vaihtoon etsimään prinssiään.

Vierailija
34/36 |
24.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se että sinulle ei tuota vaikeuksia olla itsekäs ei tarkoita sitä että sama pätisi kaikkiin ihmisiin. Veikkaanpa, että suurin osa niistä jotka ovat sitä mieltä että ap:n olisi ollut hyvä jakaa annoksensa olisi myös itse tehnyt niin. Ap:n toiminta on pieni ikkuna hänen arvomaailmaansa - on niitä, jotka esim työttömyyden tai sairauden sattuessa tukisivat kumppaniaan myös taloudellisesti ja niitä jotka ei niin tekisi vaan antaisivat toisen käyttää säästönsäkin viimeiseen lanttiin ennemmin kuin ottaisivat vaikkapa suuremman osuuden talousmenoista omalle kontolleen. Ap kuulunee jälkimmäiseen ryhmään, ne joiden melestä pieni uhraus omasta ruoasta on pieni hinta maksaa siitä, että kumppanillakin on asiat hyvin kuuluvat ensimmäiseen. Se on sitten ihan itsestä kiinni kumpaan ryhmään mielummin kuuluu, mutta nämä asiat olisi hyvä selvittää kuntoon ennen kuin suhde muuttuu yhtään sen vakavammaksi.

Teepä samalla tarmolla luonneprofiili aloittajan naislapsisesta  kiukuttelevasta tyttöystävästä, kiitos. 

Vierailija
35/36 |
24.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Teepä samalla tarmolla luonneprofiili aloittajan naislapsisesta  kiukuttelevasta tyttöystävästä, kiitos. 

Eiköhän tämä nyt ole varsin selvä asia. Tyttö on nuori ja kypsymätön, ja todennäköisesti nähnyt vanhempiensa suhteessa tuollaista toisista välittämistä ja asioiden jakamista, mutta ei ymmärrä ettei sitä voi vaatia vaan se tapahtuu koska toinen sitä sisimmässään haluaa. Tytön olisi parempi erota ap:sta, kypsyä ja etsiä sitten mies joka omasta tahdostaan haluaa sellaisen suhteen mitä tyttökin - yrittämällä pakottaa jotakuta toimimaan parisuhteessa tavalla jolla hän ei halua saa aikaiseksi vain turhaa murhetta.

Vierailija
36/36 |
24.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi! En ymmärrä, mistä tällaisia naisia aina tulee ja miten he löytävät aina uuden miehen pompoteltavakseen. Tuosta ei hyvä seuraa vaan pahenee vain. Nainen on lapsellinen, vaihtoon.

N24