Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko itsekästä olla jakamatta ravintola-annosta?

Vierailija
24.08.2019 |

Tyttöystävälle iski annoskateus kun oltiin lounaalla raflassa. Hänen tilaama kala oli liian öljyistä ja mun pihvi näytti hyvältä. Hyvää se olikin eikä mua innosta mikään kala niin en suostunut kun hän halusi että syötäisiin puolet ja puolet. Hän jätti syömättä ja lähti kun olin niin itsekäs ja ilkeä ja ajattelin vain itseäni eikä hän takiani saanut lounasta. Nyt hän ei vastaa ollenkaan puhelimeen ja laittoi viestin että voin etsiä uutta lounasseuraa. Hän varmaan leppyy mutta sanokaa naiset teinkö väärin?

Kommentit (36)

Vierailija
1/36 |
24.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et tehnyt väärin. Jos kerran tyttöystäväsi tilasi kalaa eikä sitten pitänytkään siitä, niin hänen kuuluu valittaa kokille ei sinulle. Jos kalassa ei ollut mitään varsinaista vikaa niin sitten hänen kuuluu ottaa opikseen eikä mennä enää toista kertaa kyseiseen ravintolaan. Ja sinulle neuvoksi: Älä anna ainakaan helpolla anteeksi tyttöystävällesi, että syytti sinua aiheetta.

Vierailija
2/36 |
24.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama tyyppi vie sun peiton ja potkaisee sängystä lattialle. Etsiköön itse uutta lounasseuraa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/36 |
24.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsekästä on vaatia toisen ruokaa itselle.

Vierailija
4/36 |
24.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

On sulla muija :D

Vierailija
5/36 |
24.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ikinä vaihtaisi hyvää pihviä.

Vierailija
6/36 |
24.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen vaihtoon. Tai kuka tahansa joka suuttuu turhasta

Vierailija
7/36 |
24.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

JSSAP!

Vierailija
8/36 |
24.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kahta en vaihda

Vierailija
9/36 |
24.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisihan se ollut rakastava teko jakaa ruuat, vaikka et kalasta pidäkään. Joku olisi saattanut jakaa ihan vain siksi, että välittää niin paljon toisesta ja haluaa hänelle hyvää.

Sinä selvästikään et, ja se saattoi olla just se, mikä naista harmitti. 

Vierailija
10/36 |
24.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sama tyyppi vie sun peiton ja potkaisee sängystä lattialle. Etsiköön itse uutta lounasseuraa.

Parasta on päästä kätsysti eroon rasittavasta tapauksesta.

Vierailija
11/36 |
24.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisihan se ollut rakastava teko jakaa ruuat, vaikka et kalasta pidäkään. Joku olisi saattanut jakaa ihan vain siksi, että välittää niin paljon toisesta ja haluaa hänelle hyvää.

Sinä selvästikään et, ja se saattoi olla just se, mikä naista harmitti. 

Voimia läheisillesi

Vierailija
12/36 |
24.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole itsekästä, mutta mun mies ois varmaan itse ehdottanut, että voin syödä osan hänen annoksestaan jos omani oikeasti olisi sellainen etten sitä voisi syödä. Mutta ihan todella harvoin annokset on kyllä sitä luokkaa, että ei voisi syödä. Kyllä tuo enemmän kiukuttelulta kuulostaa kuin aikuisten lounastamiselta.

Vierailija
13/36 |
24.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kahta en vaihda

Pihvi ja pihvi

Vierailija
14/36 |
24.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi luoja mikä lehmä. Jätä se. Välittömästi. 

Vierailija
15/36 |
24.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen kanssa jaamme melkein aina ravintola-annokset. Erityisesti jos toiselle sattuu annos josta ei pidä. Jos kumpikaan ei pidä siitä annoksesta niin syödään parempi annos puoliksi ja sitten syödään jotain muuta lisäksi myöhemmin kotona/kaupasta ostettua jne.

Mielestäni on tökeröä vaatimalla vaatia toisen annosta jos ei pidä itse omastaan. Ja onhan siinä yleensä paljon muutakin syötävää kuin pelkkä proteiini eli olisi voinut syödä muut osat. Ja sinun syyttäminen siitä että jäi ilman lounasta on törkeää. Mutta kyllä sinäkin olisit voinut antaa ihan ilman vaatimista osan pihvistä tyttöystävälle jos haluat hänelle hyvää.

Oma veikkaukseni on että kumpikaan teistä ei ole kasvanut vielä aikuiseksi tai ainakaan rakasta toista kovin.

Vierailija
16/36 |
24.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole itsekästä, mutta mun mies ois varmaan itse ehdottanut, että voin syödä osan hänen annoksestaan jos omani oikeasti olisi sellainen etten sitä voisi syödä. Mutta ihan todella harvoin annokset on kyllä sitä luokkaa, että ei voisi syödä. Kyllä tuo enemmän kiukuttelulta kuulostaa kuin aikuisten lounastamiselta.

Naisen ei odoteta antavan omaansa jos miehen annos on syömäkelvoton.

Vierailija
17/36 |
24.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehen kanssa jaamme melkein aina ravintola-annokset. Erityisesti jos toiselle sattuu annos josta ei pidä. Jos kumpikaan ei pidä siitä annoksesta niin syödään parempi annos puoliksi ja sitten syödään jotain muuta lisäksi myöhemmin kotona/kaupasta ostettua jne.

Mielestäni on tökeröä vaatimalla vaatia toisen annosta jos ei pidä itse omastaan. Ja onhan siinä yleensä paljon muutakin syötävää kuin pelkkä proteiini eli olisi voinut syödä muut osat. Ja sinun syyttäminen siitä että jäi ilman lounasta on törkeää. Mutta kyllä sinäkin olisit voinut antaa ihan ilman vaatimista osan pihvistä tyttöystävälle jos haluat hänelle hyvää.

Oma veikkaukseni on että kumpikaan teistä ei ole kasvanut vielä aikuiseksi tai ainakaan rakasta toista kovin.

Hyvin nuorilta ja lapsekkailta kyllä kuulostavat nämä rakastavaiset. 

Vierailija
18/36 |
24.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Arvattavasti ole itse tonnikeiju joka liittää ruokaan tunteet ja mittaa sillä rakkautta.

Vierailija
19/36 |
24.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ty ei kestä pettymyksiä > ei jatkoon

Vierailija
20/36 |
24.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Arvattavasti ole itse tonnikeiju joka liittää ruokaan tunteet ja mittaa sillä rakkautta.

Rakas josta on tullut pullukka :D