Mä haluaisin joku viikonloppu ns juhlia
Käydä jossain esim karaokessa tai bandiä kuuntelemassa tms mies vaan ei hyväksy kun nenisin yksin koska mulla ei ole ystäviä.
Kommentit (14)
Ethän saakaan ystäviä, jos et pääse mihinkään. Nyt neuvottelu ja sanot lähteväsi. Eihän aikuista voi estää!
Miten meni parinvalinta noin niin kuin omasta mielestäsi?
Vierailija kirjoitti:
Ethän saakaan ystäviä, jos et pääse mihinkään. Nyt neuvottelu ja sanot lähteväsi. Eihän aikuista voi estää!
On tästä väännetty, en jaksa enää vääntää. Käyn mä joskus yksin esim elokuvissa, tietysti joskus kahviloissa, asioilla yms mutta tuota iltaisin juhlimaan yksin menoa ei hyväksy.
Pitäiskö sun elellä ihan yksin nyt kun vielä bilevaihde on täysillä päällä. Katso muutaman vuoden päästä uudelleen, jos on halua vakiintua.
Vierailija kirjoitti:
Pitäiskö sun elellä ihan yksin nyt kun vielä bilevaihde on täysillä päällä. Katso muutaman vuoden päästä uudelleen, jos on halua vakiintua.
Mä olen jo 46v. Ap
Vierailija kirjoitti:
Miksette mene yhdessä?
Lapsen takia. Ei ole isovanhempia tms eli ei saa yökylään
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä olen jo 46v. Ap
Oletko sinä se, joka toisessa ketjussa valitteli, kun miehet ei koskaan tee mitään villiä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä olen jo 46v. Ap
Oletko sinä se, joka toisessa ketjussa valitteli, kun miehet ei koskaan tee mitään villiä?
En ole
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksette mene yhdessä?
Oit 46 niin lapsi on luultavasti jo hyvinkin teini-ikäinen, kai se jonkun tunnin yksin pärjää?
Ei sun kannata, kun sua huimaa muutenkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksette mene yhdessä?
Oit 46 niin lapsi on luultavasti jo hyvinkin teini-ikäinen, kai se jonkun tunnin yksin pärjää?
Lapsi on 10v.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä olen jo 46v. Ap
Luin vahingossa, että joka viikonloppu juhlia. Pahoittelut.
Miksi ns yksin juhlimusta ei hyväksytä?