Yhden yön juttu otti ja söi banaanin pöydältäni ilman lupaa?
Kun hän tuli asuntooni hän hyvin varovasti kysyi "saanko käydä vessassa" "mihin voin istua?" ja sitten hoidettiin hommat ja sen jälkeen mentiin keittiöön juomaan vettä, yhtäkkiä näen että sillä on kädessä jotain keltaista, se oli ottanut pöydällä olleen ainoan banaanin ja alkoi kuorimaan sitä sanomatta mitään!? sitten se tarjosi sitä ensin minulle mutta en halunnut ja hän sitten söi sen itse
Kommentit (22)
Onko tuo ihan normaalia käytöstä joissain piireissä???
ap
Ei kannattais viedä kaiken maailman apinoita kotiinsa.
Vierailija kirjoitti:
Annat muttet banaania.
Olisin antanut banaaniakin hänelle, ihmetytti vain että hän ei kysynyt edes eikä sanonut mitään otti vain ja alkoi kuoria, oli kuin kotonaan! Hämmensi vain kun alussa hän varovaisesti kysyi SAAKO käydä vessassa, ja MIHIN voisi istuutua... Tuon linjan mukaisesti hänen olisi pitänyt myös kysyä lupa ottaa banaani :D
ap
normaalia ei ole kysyä saanko käydä vessassa ja mihin voin istua.
Ilmeisesti hänellä oli nälkä.
Ehkä ihmiset eivät osaa käyttäytyä mennessään jonkun säälittävän yhdenyönkeikkailijan luo?
Hän ei tiennyt, että olet typerä ja rutiköyhä. Varmaan hän olisi jättänyt 50 c korvaukseksi, jos olisit vihjannut.
Jotkut ovat tarkempia banaaneistaan kuin tavarastaan.
Löyhää meinikiä tuntuu olevan muutenkin siellä. Yhdenyön jutut on enemmänkin.. no, vähän arveluttavaa menoa.
Mä niin ymmärrän sinua ap. Sinkkuaikoinani joku kertahoito jäi muutamaksi tunniksi nukkumaan, herättyään meni veskiin, ja kohta kuulin, että pesi hampaita. Kun itse menin veskiin, kokeilin mun harjaani käsiin, ja se oli ihan märkä. Olis edes käyttänut sitä vieressä ollutta vanhaa harjaa. Kun mies oli mennyt, heitin roskiin molemmat harjat ja hammasmukin ja tyypin jättämän puhelinnumerolapun. Kenen numero lie siinä ollut.
Oho, toivottavasti oli edes yhden banaanin arvoinen.
Vierailija kirjoitti:
Hän ei tiennyt, että olet typerä ja rutiköyhä. Varmaan hän olisi jättänyt 50 c korvaukseksi, jos olisit vihjannut.
Kyse ei ole rahasta vaan käyttäytymisestä :)
Banaani, tuo perinteinen eväs jumpan jälkeen.
Vierailija kirjoitti:
Seksin jälkeen kumppanin mussuttaessa banaania:
"Se ois sitten 50 senttiä. Maksatko käteisellä vai kortilla?"
Mä annoin rahaa että mies sai maksettua bussin, laittoi vaihtorahat omaan taskuunsa. Tuossa vaiheessa olisi pitänyt eksyttää se tilaisuuden tullen, jäätiin kesken matkan kyydistä ajatuksena vaihtaa junaan ja mulla oli myös kaamea kusihätä. Voi kumpa olisin lähtenyt karkuun :/
Jos otat tuntemattomia kotiisi, siellä voi tapahtua ihan mitä vaan. Banaani lienee pienin huoli.
Ehkä hän ajatteli että jos antaa "banaania" niin saa myös ottaa banaania.
Vierailija kirjoitti:
Onko tuo ihan normaalia käytöstä joissain piireissä???
ap
Ei kai se normaalia ole jaella kaikenlaista ventovieraille.
Lähetä lasku perään.