Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Söin tänään kolme kalapuikkoa, 0,5dl riisiä, 1tl kevytkermaviiliä ja puolikkaan hapankorpun, miksi en laihdu?

Vierailija
24.08.2019 |

Tämä alkaa oikeasti olla jo tuskallista. Kaatuilen, sekoilen sanoissani. Minua huimaa ja janottaa jatkuvasti vaikka juon 1,5l vichyä päivässä. Paino ei silti laske. Olen törkeän lihava, 166cm/73kg.

Tätä samaa ruokavaliota olen jatkanut jo pari viikkoa. Vedin sen ihan äärimmäisyyksiin koska paino ei putoa.

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
24.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juot liian vähän ja syöt sellaista paskaa, että kroppa on saletisti tukossa/ei toimi/sekaisin. Et saa vitamiineja, et jaksa mitään -> et kuluta paljon mitään.

Vierailija
22/22 |
24.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syöt liian vähän ja huonoa ruokaa. Laihdutan itsekin, ruokavalio on kanaa ja kalaa (joskus punaista lihaa), sen kanssa paljon ja monipuolisesti vihanneksia ja tarpeeksi hyviä rasvoja. Syön välillä palasen ruisleipää. Herkuttelen marjoilla, hedelmillä ja pähkinöillä. Satunnaisesti teen poppareita. Noudatan 16+8 paastoa viitenä päivänä viikossa. Viikonloppuisin paastoan n. 12h

Toukokuusta tähän päivään mennessä on tippunut 20kg parista repsahduspäivästä huolimatta, vaikka en ole harrastanut edes liikuntaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän seitsemän