skitsottaa ihan kympillä; puukkotuntemuksia emättimen pohjalla ja rv vasta 16+
Mä en meinaa nyt saada hermojani kuriin en sitten ollenkaan.
Alapäässä kohdunkaulalla on ollut tosi kovia " iskee puukolla" tuntemuksia ja alan todella pelätä että paikat siellä pehmenee.
Viimeksi olin viikko (vain) sitten ea:ssa kun oli supistuksia ja veristä vuotoa. kaikki oli ok ja kohdunkaula pitkä. tuolloin ei vielä näitä " puulkkojuttuja" ollut. Seuraava äitipoli olis reilun viikon päästä- odottelenko mä sinne vai mitä teen?
ennestään on 2 ennenaikaista lasta ja viimeksi kohdunkaula joudttiin sitomaan kiinni langalla rv20. Hysteria iskee!
Sanokaa mulle joku että teillä on ollut paljonkin puukkotuntemuksia ilman kummempaa!
Voisiko olla vaaratonta peuhaamisvilkkaan kauden jälkeistä juttua... Jos saisin itseni pysymään järjissä huomiseen asti ja kysyisin sitten polilta... Ei supistele onneksi.
Mulla kans oli outoja ja kipeitäkin tuntemuksia aika lähelle noita viikkoja. Lääkäriä pyysin kurkkimaan sisälle, mutta ei ne mitään ollu tehny.
Mutta kun sulla tollaset taustat, niin kyllä mä sinun housuissa huomenna menisin tarkistuttamaan tilanteen. Kun ei kerta supista, niin etköhän voi yön yli oottaa. Lepäilet peuhailematta ja vaadit päästä huomenna näytille. Ei sitä pää kestä jos kovin huolettaa.
toivon, et sullakin asia ihan vaaratonta.