Koulukiusaajani, joka kiusasi jengillä ja vittuili oikein urakalla. Oli saanut 50 kiloa lisää painoa
Arvatkaa räjähdinkö nauramaan hyllyjen takana, se inhottava ihminen. Iha oikein, että ongelmia itsensä kanssa
Kommentit (22)
Olisi kannattanut mennä juttusille.
minua koko yläasteen kiusannut tyttö, joka ala-asteella oli vielä hyvä kaverini, onkin nykyään järkyttävän näköinen puliakka.
Törmäsin häneen viime syksynä käydessäni äidilläni. Tämä nykyään 50v nainen asuu jälleen vanhemmillaan.
Istui lähikaupan edessä muiden paikallisten spurgujen kanssa. Kylläpä tuli minulle siinä vaiheessa onnellinen olo.
En vielä tänä päivänäkään tiedä, minkä takia aloitti kiusaamiseni silloin aikanaan.
Vierailija kirjoitti:
minua koko yläasteen kiusannut tyttö, joka ala-asteella oli vielä hyvä kaverini, onkin nykyään järkyttävän näköinen puliakka.
Törmäsin häneen viime syksynä käydessäni äidilläni. Tämä nykyään 50v nainen asuu jälleen vanhemmillaan.
Istui lähikaupan edessä muiden paikallisten spurgujen kanssa. Kylläpä tuli minulle siinä vaiheessa onnellinen olo.
En vielä tänä päivänäkään tiedä, minkä takia aloitti kiusaamiseni silloin aikanaan.
Kuulostaa siltä, että kompesoi omaa kamalaa elämäänsä sinua kiusaamalla. Ehkä kotona ei ollut kaikki kunnossa.
Olen minäkin nähnyt vanhat kiusaajat jotka eivät ole päässeet elämässä oikein suuntaan tai toiseen. En silti näe mitään mielihyvää tai naura sillä silloin minäkin olisin samanlainen kiusaaja. Käännän vaan selän ja jätän taakse.
Mua on yrittänyt iskeä yksi kiusaaja tai ainakin minuun hyvin ikävästi kouluaikoina suhtautunut tyyppi. Silloin olin ruma ja lehmä ja vaikka mitä. No, en ollut enkä varsinkaan ole enää eikä kyseisellä luuserilla olisi mitään saumaa edes ilman noita menneisyyden juttujaan.
Nämä kouluaikojen suositut, komeat pojat joille kelpasi luonnollisesti vain se nätein tyttö kainaloon silloin, kulkevat nyt kaljamahaisina siiderivalaidensa kanssa.
Minun pahimman kiusaajan pikkuveli kuoli syöpään, oli noin 20v. En toki toivoisi tällaista sille pikkuveljelle ja muulle perheelle, mutta ei kyllä herunut myötätuntoa kiusaajalleni ja tietyllä tapaa olin tyytyväinen että hän sai kokea jotain traumaattista.
Vierailija kirjoitti:
Mua on yrittänyt iskeä yksi kiusaaja tai ainakin minuun hyvin ikävästi kouluaikoina suhtautunut tyyppi. Silloin olin ruma ja lehmä ja vaikka mitä. No, en ollut enkä varsinkaan ole enää eikä kyseisellä luuserilla olisi mitään saumaa edes ilman noita menneisyyden juttujaan.
Muakin noi kiusaajat yrittäny iskeä, mutta kauneus puuttuu.
Eli itsekin olet kiusaaja, kun rupesit nauramaan toiselle.
Se on se taakka jota joutuu tekosistaan kantamaan, tässä tapauksessa kirjaimellisesti! Inhottaa myöntää mutta jos omalle kiusaajalleni kävisi noin, olisin minäkin mielissäni.
Onko yllätys, että monet kiusaavat tilanteessa, jossa on paha olla? Hän oli silloin lapsi, sinä olet nyt aikuinen. Et saavuta mitään alentumalla hänen tasolleen.
Mua kiusasi kolme tyyppiä kouluaikoina. Yksi näistä istuu vankilassa henkirikoksesta. Toinen on kuollut (ensimmäisen toimesta) ja kolmas on reilusti ylipainoinen deeku.
Pinnallista ja pikkumaistahan tämä on, mutta olen itsekin onnellinen siitä että vanhoista luokan ilkimyksistä on tullut lihavia ja rähjääntyneen näköisiä juntteja. He loistivat teineinä, minä aikuisena.
Vierailija kirjoitti:
Ei kuulosta uskottavalta. Onko nämä tapahtuneet haaveissasi?
Kiusaaminen on niin syvältä. Ala-asteen viimeisellä alkoi se muutos. Aloin tapella ja vaikka tuli pari kertaa turpaan en antanut periksi. Yläasteella kuuluin jo koviin jätkiin. Niihin oikeasti koviin joiden välisistä te nössöt ette tiedä mitään. Pieni ihme että olen välttynyt vankilalta.
Vierailija kirjoitti:
Pinnallista ja pikkumaistahan tämä on, mutta olen itsekin onnellinen siitä että vanhoista luokan ilkimyksistä on tullut lihavia ja rähjääntyneen näköisiä juntteja. He loistivat teineinä, minä aikuisena.
Huonommat geenit
Mun entisellä kiusaajalla näyttää menevän hyvin. Ensin useampi lapsi kaunottaren kanssa, sitten uusi kaunotar ja taas lapsi. Tyyppi on 165 cm ja tyhmä, mutta naisia näyttää riittävän. Sanomattakin lienee selvää, että itse olen 3-kymppinen neitsytmies.
Vierailija kirjoitti:
Mun entisellä kiusaajalla näyttää menevän hyvin. Ensin useampi lapsi kaunottaren kanssa, sitten uusi kaunotar ja taas lapsi. Tyyppi on 165 cm ja tyhmä, mutta naisia näyttää riittävän. Sanomattakin lienee selvää, että itse olen 3-kymppinen neitsytmies.
Kukaan/minkäänlainen nainen ei lähesty?
Meidän luokan kiusaajalla on 4 lasta ja 3 entistä aviomiestä . Kun odotti ekaa, törmättiin ja sanoi Pera ei pääse synnytykseen, kun on linnassa.
Luokkakokouksessa jokainen kertoi mm montako lasta , mitä tekee ammatikseen jne.
Kyllähän me tiedettiin mitä kuuluu ja kun oli kertonut on 4 lasta, joku kysyi teillä on varmaan tosi onnellinen liitto, kun ootte noin kauan ollut.
Yksi porukasta asuu ulkomailla ja tuli Suomeen ja osallistui juhliin. Kysyi mitä siskolle kuuluu. Tästä veti herneet nenään, sillä sisko kuoli n 10 v sitten, yliannostukseen. Oli ihan luuseri jo monta v. Sanoi vaan etkö ole kuullut. No tietenkin oli, mutta ei sitä paljastettu ja kertoo sisko kuoli ja kysyi lisää mihin.
Kysyttiin mitä tekee, on kuulemma kotiäiti. Vanhin lapsista oli reippaasti yli 10. Kuka elättää, jne. Lopulta joku sanoi sulla ei kyllä mene hyvin. Ei oo miestä, ei oo siskoa, ei oo töitä, on vaan liuta lapsia ja fattan luukku.
Loppuiltana ei kukaan hänen kanssa edes jutellut.
Luuseri mikä luuseri.
karma kostaa! oikein!