Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olisko tämä hyvä jekku tapailemalleni miehelle, joka tulee mun luo kohta kylään?

Vierailija
24.08.2019 |

Olen siis tässä muutaman kerran tapaillut yhtä miestä ja tänään hän olisi tulossa mun luo kylään ekan kerran yöksi. Tarkoituksena tietenkin panna myös. Mä tykkään hirveästi tehdä kaikkia jekkuja ja käytännön piloja niin ajattelin, että pyyhkisin pilluni lohifileenpalalla juuri ennen kun ruvetaan hommiin :D:D:D Ajattelin siis, että käyn kylppärissä vaihtamassa seksikkään silkkiaamutakin päälle ja vien jo valmiiksi ton vakuumipakatun lohen sinne allaskaappiin. Sitten kun vaihdan sen takin päälle niin hieron sitä filettä alakertaan, haluan nähdä miehen ilmeen kun haistaa sen :D Onko tuo hyvä pila vai liikaa? Miehellä on ainakin tähän asti siis ollut hyvä huumorintaju.

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
24.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hassu juttu kun mä olen menossa tänään erään naisen luo ja tarkoitus on myös panna ekaa kertaa. Koska olen sellainen "jekkumies", niin en ole kahteen päivään käynyt suihkussa vaikka tänäkin aamuna ajoin 75 km fillarilla. Laitan myös muutaman murusen sulatejuustoa esinahan alle. Onko tämä hyvä pila vaiko liikaa? :D Nainen on kyllä huumorintajuinen.

Vierailija
22/30 |
24.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö jossain säilykesillissä ole jämäkämpi haju, eikä tarvi olla vakuumissakaan. Avaamaton purkki säilynee ihan kivasta huoneenlämmössä hetken.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
24.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää ei naurattanut vaikka olen pilvessä.

Vierailija
24/30 |
25.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jo otsikko kertoo, että aloitus on miehen. Todella surkea provo, saako antaa alle 0/5? Yritä edes!

Vierailija
25/30 |
25.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita purkin raejuustoo sinne ja sano ku oot vaihtanu silkkitakkiin hänell e että olet niin kuuma et alkaa tulee valkovuotoo ja puristat ne ulos

26/30 |
25.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosi kova kaveri jos pani kalalta haisevaa pillua, miten kävi jäitkö ilman?

Vierailija
27/30 |
26.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Surströmmingiä olisin itse ehdottanut. Koominen reaktio taattu!

Vierailija
28/30 |
26.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitään Pirkkaa. Ruotsalaista surströmmingiä eli hapansilakkaa vaan toosa täyteen.

Vierailija
29/30 |
27.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mites tuo eroaisi normaalitoosan tuoksusta? Itse en ainakaan huomaisi mitään, vaan alkaisin putsaamaan pannua välittömästi kuten aina ennenkin.

Vierailija
30/30 |
27.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis mikä tässä oli hauskaa?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä viisi