Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen vuoden loppuun mennessä kuitannut ulosottovelkani

Vierailija
24.08.2019 |

Olen niin onnellinen. Menetin luottotietoni 20-vuotiaana, kun masennukseltani en jaksanut hoitaa laskujani. 25-vuotiaana sain luettua itselleni ammatin, parannuin masennuksesta ja nyt 28-vuotiaana velkani on lähes kuitattu.

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
25.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

olet ehkä kuitannut velkasi moninkertaisena. Samoja pähkäilyjä täällä.

Korot ja kulut ovat kuitenkin liian kova hinta, moni päättää päivänsä.

2/25 |
25.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hienoa!

Kaikki on sinulle mahdollista, ja olet kokenut sellaista, jonka moni ikäisesi vasta joutuu kohtaamaan.

Olet esikuva-ainesta, ole ylpeä siitä!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
25.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea, keula kohti tulevaisuutta!

4/25 |
25.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä homma!

Ja nyt vaan jatkat samaa latua eteenpäin!

Vierailija
5/25 |
25.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hienoa!

Vierailija
6/25 |
25.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi olkoon! Toivon sinulle hyvää tulevaisuutta. Elämä edessä!

Vierailija
7/25 |
25.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen iloinen puolestasi, olet fiksu.

Vierailija
8/25 |
25.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea!

Vierailija
9/25 |
25.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä juttu! Kai otit opiksesi tästä, etkä enää päästä raha-asioitasi tuohon kuntoon?

Vierailija
10/25 |
25.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea, mutta ei sulla kyllä kovin paljon siellä ulosotossa ole ollut jos se 3 vuodessa on maksettu pois kokonaan.

Vierailija
11/25 |
25.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitoksia. Alkaa elämä oikeasti voittamaan. :) välillä tullut romahduksia ja epätoivo vallannut mielen, mutta sitten seuraavana päivänä olen taas ollut, että mitä sitten. Mä hoidan tän.

Ap

Vierailija
12/25 |
25.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sä hoidat tän!

Vierailija
13/25 |
25.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvä juttu! Kai otit opiksesi tästä, etkä enää päästä raha-asioitasi tuohon kuntoon?

En todellakaan.

Ap

Vierailija
14/25 |
25.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onnea, mutta ei sulla kyllä kovin paljon siellä ulosotossa ole ollut jos se 3 vuodessa on maksettu pois kokonaan.

En ole varma paljonko mulla oli, mutta olen tehnyt töitä niin paljon kuin mahdollista, joten palkastani on mennyt ulosottoon 400-900e kuukaudessa.

Ap

Vierailija
15/25 |
25.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljon onnea, maaliviiva häämöttää! Paljonko velkaa oli ehtinyt kertyä?

Tuolla joku vähätteli, ettei voinut olla paljon, jos kolmessa vuodessa kuittaantuu. Silti ulosottoon joutuminen on iso ja vaikea asia, vaikkei se velkasumma ihan kymmenissä tuhansissa olisikaan. Moni kokee häpeää ja antaa periksi, ei edes yritä päästä töihin velkojaan maksamaan vaan heittäytyy yhteiskunnan elätiksi. Se että on selättänyt masennuksen, opiskellut itselleen ammatin ja päässyt töihin, on ihan valtavan hieno saavutus!

Vierailija
16/25 |
25.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En todellakaan.

Ap

Eli jotain hyvää tässäkin lopulta oli, tiedät mitä siitä seuraa etkä halua sen toistuvan!

Vierailija
17/25 |
25.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Paljon onnea, maaliviiva häämöttää! Paljonko velkaa oli ehtinyt kertyä?

Tuolla joku vähätteli, ettei voinut olla paljon, jos kolmessa vuodessa kuittaantuu. Silti ulosottoon joutuminen on iso ja vaikea asia, vaikkei se velkasumma ihan kymmenissä tuhansissa olisikaan. Moni kokee häpeää ja antaa periksi, ei edes yritä päästä töihin velkojaan maksamaan vaan heittäytyy yhteiskunnan elätiksi. Se että on selättänyt masennuksen, opiskellut itselleen ammatin ja päässyt töihin, on ihan valtavan hieno saavutus!

Kyllä sitä aika paljon oli kiitos korkojen. Juuri mietin, että miksi en hakeutunut velkaneuvontaan, mutta ei mun enää kannata.

Ap

Vierailija
18/25 |
25.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En todellakaan.

Ap

Eli jotain hyvää tässäkin lopulta oli, tiedät mitä siitä seuraa etkä halua sen toistuvan!

No en todellakaan. Nyt sain jopa motivaation tupakoinnin lopettamiseen ja avasin säästötilin, jonne siirsin heti 100e. Muutaman kuukauden päästä sitten matkalle velkojen kuittaantumisen kunniaksi.

Ap

Vierailija
19/25 |
25.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea!

Vierailija
20/25 |
25.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosi hienoa, onnea! Toivon kaikkea hyvää sinulle jatkoon. :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän seitsemän