Onko sinulla mitään hätää tällä hetkellä?
Kommentit (20)
Vierailija kirjoitti:
Pelkään, että mulla on Parkinsonin tauti. Oireet täsmää.
Haluatko kertoa enemmän oireista ja elämästäsi? Milloin huomasit ekat oireet?
Rahaton. Diagnoosit vaikea masennus, ahdistus. En ole ikinä seurustellut kenenkään kanssa ja toinen ihminen on koskenut minuun fyysisesti viimeksi kun olin pikkulapsi. Ei yhtään ystävää. En ole puhunut aikuisiällä kaupan kassoille "moi:n" lisäksi kellekään. Jatkuva itsetuhon tunne. Tulee spontaaneja itkukohtauksia 2-3 kertaa päivässä. Yöt ovat helvettiä kun en saa ahdistukselta nukuttua. Ikää 30.
PIstäkää paremmaksi.
Työt loppu, akka jäi kiinni pettämisestä ja lähti vieraan matkaan, jätti minut ja lapset sen takia, en pysty maksamaan lainoja, kuottotiedot meni.
Olen laihtunut 1kk aikana 15kg.
Elämä potkii
On terveydellisiä. Kaiken muun lisäksi vielä angina tekee tuloaan ellei ole jo päällä. Burana 600 ja Panadol 1 g ei auta kombona. Lisäksi poskiontelontulehdus kai . Arv. eikun terveyskeskuksessa sellaista "palvelua", etten mene. Katotaan huomenna.
Työt loppuu kk päästä. Työpaikka siis irtisanoo minut pitkän sairausloman takia. Ahdistaa ja unet katkonaisia. Jännittää tulevaisuus. Minulla perhe ja lapset.
En ole saanut yhteyttä parikymppiseen poikaani viikkoon. Kaveritkaan ei oikein osaa sanoa mitään.
Mutta se on sellainen katoilija ollut pienestä pitäen. Eli ihan hätä ei ole.. Mutta ainakin melkein.
Kakkahätä, ja ehkä pikkuisen pissahätä. Peloittaa ja ahdistuttaa helvetisti että onko wc :ssä enää paperia, jos ei ole, tulee hätä käteen. Eikä SE ole enää leikin asia !
Vierailija kirjoitti:
Rahaton. Diagnoosit vaikea masennus, ahdistus. En ole ikinä seurustellut kenenkään kanssa ja toinen ihminen on koskenut minuun fyysisesti viimeksi kun olin pikkulapsi. Ei yhtään ystävää. En ole puhunut aikuisiällä kaupan kassoille "moi:n" lisäksi kellekään. Jatkuva itsetuhon tunne. Tulee spontaaneja itkukohtauksia 2-3 kertaa päivässä. Yöt ovat helvettiä kun en saa ahdistukselta nukuttua. Ikää 30.
PIstäkää paremmaksi.
Tosi ikävä kuulla tilanteestasi. Sosiaalitoimiston kautta voisit saada apua, ei kannata sitä turhaan arastella. Työntekijä voisi käydä läpi tilannettasi yhdessä sinun kanssasi. Ystäväni on sosiaalityöntekijä ja hänellä on monenlaisissa tilanteissa olevia asiakkaita. Työntekijät ovat tottuneet hakemaan ihmisille ratkaisuja ja apua askel kerrallaan, se on heidän työtään. Ole ihmeessä yhteydessä paikkakuntasi toimistoon. Se voi vaatia sinulta paljon mutta myös antaa paljon. Lähetän täältä sinulle henkistä tukea!
Rahaongelmia =( miehellä ulosottoa mennyt vuosia firman mentyä alta. Itse osa-aikatöissä. Laskuja vinopino, nyt en taida selvitä, pelkään tosissani luottotietojen menettämistä. Ahdistusta ja masennusta tämä tilanne aiheuttaa. Häpeääkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
PIstäkää paremmaksi.
Tosi ikävä kuulla tilanteestasi. Sosiaalitoimiston kautta voisit saada apua, ei kannata sitä turhaan arastella. Työntekijä voisi käydä läpi tilannettasi yhdessä sinun kanssasi. Ystäväni on sosiaalityöntekijä ja hänellä on monenlaisissa tilanteissa olevia asiakkaita. Työntekijät ovat tottuneet hakemaan ihmisille ratkaisuja ja apua askel kerrallaan, se on heidän työtään. Ole ihmeessä yhteydessä paikkakuntasi toimistoon. Se voi vaatia sinulta paljon mutta myös antaa paljon. Lähetän täältä sinulle henkistä tukea!
Jos on noin pahasti elämä umpikujassa kuin ylläolevalla niin ei siitä kyllä enää mitenkään pääse pois kuin itsarilla. Ei siinä sossu mitään auta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pelkään, että mulla on Parkinsonin tauti. Oireet täsmää.
Haluatko kertoa enemmän oireista ja elämästäsi? Milloin huomasit ekat oireet?
Pään vapina sattunut silloin tällöin. Nyt alkoi oikean käden peukalo väpättämään ihan omia aikojaan, parina iltana on käynyt tämä. Oikea jalka alkaa yhtäkkiä vapisemaan. Yleinen väsymys ja tahdottomuus, jopa vähän masentunut olo, lihasjäykkyys. Joitain oireita olen pitänyt vanhenemisen merkkeinä. Lantion paikkeilla kipua, tälle olen naureskellut, että olen lonkkavikainen. Kun eläimistähän puhutaan lonkkavikaisina ja silloin ne joudutaan usein lopettamaan (esim. hevoset, en kyllä ole varma tästä). Eniten pelästytti tuo peukalon väpättäminen ja silloin aloin etsimään tietoa. Lääkärissä en ole vielä uskaltanut käydä. En ole ollut humalassa/krapulassa. Olen 51v.
Ainoa hätäni tässä elämässä on enää se, että en ole vieläkään törmännyt naiseen jota voisin aidosti kunnioittaa ja ihailla. Miksi se edes on hätä? En oikein osaa sanoa, mutta joka päivä koitan oppia pois tästä epämääräisestä hädästä.
Kissoja ikävä, oon viikonlopun poissa kotoa.
Ja aika paha krapula on myös mutta jospa se lähtis sillä millä tulikin.
Pissahätä, helpottaa kohta kun vessa vapautuu