Mikä harrastus kotiäidille ulkomailla?
Miehen työ vie vuodeksi ulkomaille ja jään kotiin. Lapset jo kouluikäisiä joten luppoaikaa jää runsaasti. Mitä tekemistä keksisin päiviäni täyttämään?
Kommentit (11)
Jos lapset menevät kansainväliseen kouluun, löytyy sitä kautta tekemistä niin paljon, ettet millään ehdi kaikkeen mukaan.
Muussa tapauksessa harrastat sitä, mitä kotimaassakin. Lenkkeilyä, kuntosalia, käsitöitä, kielikursseja, elokuvia, mitä ikinä haluatkaan - olettaen, ettet mihinkään kehitysmaahan ole muuttamassa.
Itse olen sekä opiskellut, että ollut paikallisissa piireissä/ yhdistyksissä aktiivisesti mukana. Ja harrastanut liikuntaa. Kerrankin on aikaa.
Missä maassa? Olen juuri katsellut Youtubesta mudlarking-videoita ja ajatellut että sepä olisi kivaa, jos joskus pääsisin pitemmäksi aikaa esim. Lontooseen.
Vierailija kirjoitti:
Jos lapset menevät kansainväliseen kouluun, löytyy sitä kautta tekemistä niin paljon, ettet millään ehdi kaikkeen mukaan.
Muussa tapauksessa harrastat sitä, mitä kotimaassakin. Lenkkeilyä, kuntosalia, käsitöitä, kielikursseja, elokuvia, mitä ikinä haluatkaan - olettaen, ettet mihinkään kehitysmaahan ole muuttamassa.
Mä kyllä kehitysmaassa, Malawissa, asuessa lenkkeilin, opiskelin kieltä, kävin kuntosalilla ja katsoin elokuvia.
Opiskelu! Avoimien yliopistojen kautta voi opiskella etänä vaikka mitä. Samalla pätevöidyt työelämässä. Varmasti tiedät, että kotiäitiys ei ole täällä Suomessa erityisen kovassa huuudossa, joten opiskelut auttavat sinua takaisin työelämään palattuasi.