Tulipa vain mieleeni toisten ihmisten arvostamisesta ja sitä kautta yhteydenpidon määrästä
Jotkut ihmiset väittävät ettei heillä ole muka aikaa laittaa toiselle edes yhden sanan viestiä, vaikka toinen toivoisi sellaisen saavansa edes silloin tällöin. Jos tämä joka yhteydenottoa toivoisi voittaisikin yhtäkkiä eurojackpotista 90 miljoonaa, mitä luulette kuinka paljon toisella olisi aikaa laittaa se viesti vaikka kerran kolmessa päivässä? Niinpä.
Kommentit (6)
Vierailija kirjoitti:
Rikkaus siis on sulle arvostusta. ok
Ihan yleisellä tasolla ajattelin. Väitätkö ettei monikin saisi motivaatiota pitää yhteyttä ihmiseen joka yllättäen rikastuisikin?
Jos arvostan toista niin olen hänelle rehellinen ja en feikkaa. Eli jos mua ei kiinnosta pitää häneen yhteyttä niin sitten en vain pidä häneen yhteyttä. En ala väkisin pitää yhteyttä vain esittääkseni kaveria tms. Eli en ota häneen lisää yhteyttä vaikka hän voittaisi lotossa.
Miksi edes toivot yhteydenottoa ihmiseltä joka ei välitä susta yhtään, joka ottaa yhteyttä vain rahan takia? Ole iloinen että saat olla rauhassa sellaisilta ihmisiltä.
Ööh, minulla meni välit vanhaan ystävään pari vuotta sen jälkeen kun oli äkkirikastunut oikein kunnolla. En vaan jaksanut enää katsella sitä typerää rahan tuhlaamista.
Jos joku sanoo sulle että "mulla ei ole aikaa laittaa sulle edes yhden sanan viestiä" niin sehän valehtelee. Koska tuo lausehan on 10 sanaa. Jos jollain ei oikesti ole sua kohtaan aikaa/arvostusta/mielenkiintoa niin se ei sano sulle yhtään mitään.
Tuosta lottovoiton vaikutuksesta en tiedä, mutta olen siitä samaa mieltä, että se on välittämistä, että kyselee kuulumisia joskus, vaikkei siltä tuntuisikaan. Yhteyden ylläpitäminen toisiin ihmisiin (esim. perheenjäseniin, omaisiin, ystäviin) on arvokasta sinänsä.
Olen itse huonohko pitämään yhteyttä, kyselemään kuulumisia jne. Se on haaste minulle.
Blogini: https://ilouutinen.blogspot.fi/
Rikkaus siis on sulle arvostusta. ok