Juhlat ahdistaa
Ei niinkään sosiaalinen kanssakäyminen muiden kanssa. Minua ahdistaa se kaikki mitä järjestelyjä se aiheuttaa. Pitää miettiä vaatteet, lahja ja kortti. Sankarilla vielä pieniä toiveita kortin ja lahjan suhteen. Tekisi mieli perua koko meneminen. Varmasti olisi kivaa kun menee paikalle, mutta tämä kamala ahdistus ennen juhlia rasittaa!! Aivot raksuttaa jatkuvasti, mitä lahjaksi...Ja koskee siis kaikkia juhlia joihin kutsu tulee.
Kommentit (8)
Joo, perheellisenä varsinkin tuo juhliin valmistautuminen vie aikaa. Esim. valita lapsille ja itselle vaatteet, oma kampaus.. Ja ehkä miestäkin stressaa, kun ei tarvi muualla pukua käyttää kuin juhlissa.
Kaikkein kätevin lahja on prisman lahjakortti. Saa itse hakea mieleisensä lahjan. Voihan sitä sanoa että on paniikkihäiriö, sairastunut tai jotain muuta ja lähettää lahjakortin ja onnittelukortin postissa.
Sehän tässä myös on ongelma, että kyseinen juhlakalu on poikaystäväni, jota olen tapaillut noin kuukauden verran. Ei mikään tuttu tai kaukainen sukulainen
Ap
Miten ihmeessä jopa kortti voi aiheuttaa ahdistusta?
Ei ennen esitetty toiveita lahjan tai puhumattakaan kortin suhteen. Älä stressaa, ostat sellaisen kortin kuin ostat ja lahjan samoin. Laitat ne vaatteet mitä laitat. Ota rennosti, älä ajattele liikaa asiaa.
Kaikesta sitä voikin ahdistua. Jos on perusasiat noin vaikeita niin ehkä parisuhde ei ole sinulle hyväksi vaan olisi tärkeämpää laittaa se oma pää kuntoon.
Kyllä se siitä. Onneksi vieraana saa olla sivuosassa, eikä tarvitse olla "juhlakaluna".