Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Aito fyysisen kipu ja tuntemukset unessa

Vierailija
24.08.2019 |

Se että kun tiput unessa kaksi kerrosta lahojen lattioiden läpi sattuu oikeasti niin perkuleesti varsinkin kun se että tömähdät sekälleen permantoon. Selkää vihloo ja jomottaa vielä tunti unen näkemisen jälkeen aivan kuin uni olisi ollut oikeastikkin totta. Ehkä siis hyvä etten kuollut unessa vaikka sekin oli siinä unessa lähellä. Sen verran oli liian realistinen uni.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
24.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Auts. Otan osaaa. Toivottavasti saat paranneltua ilman että mikään paikka meni oikeasti rikki. Oudoin uni minkä itse olen nähnyt (ja jonka muistan) oli sellainen missä näin unta että olin menissa nukkumaan ja akoin uneksia että oline menossa nukkumaan ja aloin uneksia että olin menissa nukkumaan jne... Ja tätä unta oli koko yönläpi ja se painajainen päättyi vasta kun herätyskello pärähti soimaan aamulla.

Vierailija
2/3 |
24.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tuo selkäkipu johtuu siitä, että olet nukkunut huonossa asennossa tai sulla on huono patja. Se todellinen kipu on heijastunut uneen.

Mulle on tullut usein unessa kova kak kahätä, ja kun olen herännyt tuohon, mulla on ollut pikkarit pyl lyvaossa niin kireästi, että tekee kipeää. Kun tämän korjaa se unen kak kahädän tunne häviää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
24.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen myös kokenut fyysistä kipua, kun näin unta että eksä jahtasi minua metsässä ja ampui varsijousella reiteen. Yleensä osaan kyllä ohjailla uniani, mutta tuo yksi kerta pääsi yllättämään.