Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Lomake vanhentunut???

Vierailija
23.08.2019 |

Nykyään joka kerta kun tänne kirjoittaa yhtään pidemmän viestin, niin lähettäminen ei onnistu. Tulee joku hemmetin lomake on vanhentunut herjaus. Onko täällä nykyisin joku aikarajoitus jonka ajan sisällä viesti pitää saada kirjoitettua, vai mistä hemmetistä on kyse?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
23.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama täällä.

Näkyykö sinulla linkinlaittomahdollisuus, vai onko poistettu? Minulta poistui alkuviikosta.

Vierailija
2/8 |
23.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle käynyt samoin...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
23.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulle käynyt samoin...

Miksi olet linkittänyt potaskaa.

Vierailija
4/8 |
23.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle käynyt myös, muta kopion sitten tekstin uudestaan.

Vierailija
5/8 |
25.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Linkeistä en tiedä kun en linkittele. Ja käytän pelkästään kännykkää pslstailuun enkä osaa kopioida tekstiä, joten palsta on muuttunut käytännössä turhaksi. Mulla kun kestää viestin kirjoitus, koska hyvin harvoin voin keskittyä pelkästään siihen. Ilmeisesti kymmenen minuuttiakin on nykyään liian pitkä kirjoitusaika. 😧

Vierailija
6/8 |
25.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan hiton rasittavaa. Kun usein se ketjun linkkikin on siinä tekstin kopioinnin jälkeen jo tuhottu. Itse olen ratkaissut ongelman klikkaamalla auki siitä ylhäältä "aloita uusi keskustelu" ja mennyt takaisin niin saa sen ketjun taas päivitettyä ja pastettua kommentin.

Vierailija
7/8 |
25.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Linkeistä en tiedä kun en linkittele. Ja käytän pelkästään kännykkää pslstailuun enkä osaa kopioida tekstiä, joten palsta on muuttunut käytännössä turhaksi. Mulla kun kestää viestin kirjoitus, koska hyvin harvoin voin keskittyä pelkästään siihen. Ilmeisesti kymmenen minuuttiakin on nykyään liian pitkä kirjoitusaika. 😧

Teksti kopioidaan pitämällä sormea tekstin päällä hetken ajan kunnes näytölle tulee väkäset, joilla voit maalata tekstin. Vasemmanpuoleisen väkäsen liu'utat tekstin alkuun ja oikeanpuol. tekstin loppuun. Tämän jälkeen nosta sormi pois näytöltä jolloin näytölle tulee valintapainikkeita joistat painat tietty "kopioi". Kun haluat pastettaa kopioidun tekstisi, paina sormella viestipohjaa hetken niin valintapainikket avautuu ja valitset "liitä".

Vierailija
8/8 |
25.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama juttu.

Palstalle tullessani teen niin, että otan omiin välilehtiin mielenkiintoisimmat keskustelut. Niitä sitten luen vuoronperään, jotkut voi olla pitkiäkin, että menee hetki, kun seuraavaan siirryn. Eikä ne kaikki välttämättä ole mielenkiintoisia, että saatan laittaa tabin kiinni nopeestikin.

Nuo tietty on hetken aikaa jo "seisseet", niin ehkä ehtiikin vanhentua. Mutta näinhän mä olen tehnyt vuosikymmeniä ja nyt muutaman viikon aikana on alkanut ilmestyä noita vanhentumis tekstejä.

Jotain uudistuksia taas, jota en ymmärrä.