Onko yksikään miespuolinen kiusaaja koskaan pyytänyt anteeksi kiusatulta?
Aina silloin tällöin kuulee tapauksista, joissa koulukiusaaja on aikuisena pyytänyt anteeksi kiusatulta. Nämä anteeksi pyytävät kiusaajat ovat aina olleet naisia. Miehet eivät kykene näkemään itsessään ja omassa toiminnassaan mitään vikaa, siksi miehet eivät pyydä koskaan anteeksi. Miehet ovat itsekkäitä ja täynnä itseään.
Onko teiltä keneltäkään kiusatulta miespuolinen kiusaaja pyytänyt anteeksi? Enkä todellakaan tarkoita mitään sellaista että kiusaaja tuli iskemään sinua baarissa tms. vaan ihan oikeaa anteeksipyyntöä.
Kommentit (22)
Naiset ovat tunteellisia epävarmoja ruikuttajia.
Tavallaan: Ex-kiusaaja kerran tavattaessa sanoi katuvansa kiusaamistani ala- ja ylä-asteilla, ja lopuksi totesi, jotta "sä varmaan annat mulle anteeksi" ! :D
Oli silloin n.24 v mies, kuten itsekin olin silloin kauan sitten.
Kyllä. Minua kiusattiin ala-asteella. Kiusaaja pyysi minulta anteeksi parikymppisenä. Hänestä tuli luokanopettaja. Katui kovasti käytöstään. Tuntui tosi hyvältä tuo aito anteeksipyyntö.
Mitä väliä? Se on vähän myöhäistä pyydellä kiusaamista anteeksi jälkikäteen. Itsemurha olisi sopiva hyvitys. Minä voin auttaa sopivan köyden löytämisessä!
Eihän noita tunnu nykyisin hetkauttavan edes kiusaamiensa henkilöiden tekemät itsemurhat..
Kunhan on vaan epätoivottu henkilö poissa pelistä, sitähän nuo haluavat.
Oltiin jo kauan oltu kavereita entisen kiusaajani kanssa ja minä olin onnistunut unohtamaan miten inhottava hän osasi olla koulussa, kunnes sitten yksi kerta hän aloitti puhumaan vaikean kuuloisesti "mä haluan pyytää sulta anteeksi sitä että mä osallistuin sun kiusaamiseen koulussa".
Onko yksikään naispuolinen kiusaaja koskaan pyytänyt anteeksi kiusatulta?
Aina silloin tällöin kuulee tapauksista, joissa koulukiusaaja on aikuisena pyytänyt anteeksi kiusatulta. Nämä anteeksi pyytävät kiusaajat ovat aina olleet miehiä. Naiset eivät kykene näkemään itsessään ja omassa toiminnassaan mitään vikaa, siksi naiset eivät pyydä koskaan anteeksi. Naiset ovat itsekkäitä ja täynnä itseään.
Onko teiltä keneltäkään kiusatulta naispuolinen kiusaaja pyytänyt anteeksi? Enkä todellakaan tarkoita mitään sellaista että kiusaaja tuli iskemään sinua baarissa tms. vaan ihan oikeaa anteeksipyyntöä.
Muistan kun yhdessä kiusaamista koskevassa keskustelussa oli erään miehen kommentti. Hän sanoi, että ei kaduta, ainoa mikä v*tuttaa on se, että oli tavannut aikuisena tytön jota oli koulussa kiusannut, ja tästä oli tullut todella menestynyt ja kaunis.
Hän olisi siis toivonut, että kiusatulla menisi huonosti. Tämä kirjoitus kyllä veti hiljaiseksi.
Vierailija kirjoitti:
Oltiin jo kauan oltu kavereita entisen kiusaajani kanssa ja minä olin onnistunut unohtamaan miten inhottava hän osasi olla koulussa, kunnes sitten yksi kerta hän aloitti puhumaan vaikean kuuloisesti "mä haluan pyytää sulta anteeksi sitä että mä osallistuin sun kiusaamiseen koulussa".
Oltiin siis molemmat tuolloin kolmekymppisiä suomalaisia vähäpuheisia miehiä, että tuo anteeksipyyntö tuli varmaan todella suuren työn takaa. Ei tosin ollut pääkiusaaja mutta halusi mielistellä niitä muijia jotka minua eniten silloin kiusasivat.
En ainakaan itse ole kuullut ikinä. Onneksi olen muuttanut aivan eri paikkakunnalle. Jos tietäisin, että minulla on niin vähän elinaikaa, etten kerkiäisi joutua mihinkään oikeusprosessiin, kävisin hieman muotoilemassa muutamia henkilöitä.
Miespuoliset kiusaajat siirtyvät koulun jälkeen joko työpaikkakiusaamiseen, tai seksuaalirikosten tehtailuun. Monet näistä tekevät tätä, koska se tuottaa vallantunnetta ja jopa seksuaalista tyydytystä.
Ohi, mutta usein kiusaaminen naamioidaan seksuaaliseksi häirinnäksi. Jotkut (luotaantyötävät) miehet ei voi sietää, että toiset ihmiset (naiset) on puoleensavetäviä.
Kyse on eräänlaisesta kateudesta. Naamioidaan ihmisviha naisvihaksi, jolloin voivat selittää sen seksuaalisuudella, itselleen ja muille.
Nämä on niitä jotka hokee "kaikki miehethän sitä ja tätä, vaikka kännissä kähmii" ym.
Harvoin kuulee että kukaan oma-aloitteisesti pyytää anteeksi, mutta hienoa jos joku niin tekee. Jotkut pyytää muiden kuullen tai siksi että voisivat itse hyötyä jotenkin, mutta niitä ei lasketa.
Hävetkää kiusaajat!
Vierailija kirjoitti:
Muistan kun yhdessä kiusaamista koskevassa keskustelussa oli erään miehen kommentti. Hän sanoi, että ei kaduta, ainoa mikä v*tuttaa on se, että oli tavannut aikuisena tytön jota oli koulussa kiusannut, ja tästä oli tullut todella menestynyt ja kaunis.
Hän olisi siis toivonut, että kiusatulla menisi huonosti. Tämä kirjoitus kyllä veti hiljaiseksi.
Minä juttelin ala-asteaikaisen kiusaajani kanssa, kun olimme 23-vuotiaita. Hän leveili sillä, että hänen ala-asteella kiusaamansa tyttö "on nykyään kiertopalkinto" ja, että hän oli pystynyt aiheuttamaan sen. Kyseinen mies dominoi noihin aikoihin alueen parisuhdemarkkinoita ja pyöritti lähestulkoon yksin kaikkia alueen meidän ikäisiä naisia. Täysin alkoholisoitunut kaveri oli jo tuolloin.
Kirjoitin tästä jo muutama vuosi sitten tälle foorumille, niin sain useilta kirjoittajilta vastaukseksi jotain, että "ännänännänännänää, enpä uskokaan"....
Monesko miesvihalanka tällekin päivälle?
Ala-asteen miespuoliset kiusaajat oli kyllä hyvin pahoillaan yläasteella kun olinkin venähtänyt pienikokoisesta huomattavasti ja satuin osumaan luokalle josta sain kavereita joihin verrattuna entisen koulun kovikset olivat nynnyjä.
Miksi baarissa ei saisi pyytää anteeksi?
Multa on koulukiusaamista pyytänyt anteeksi neljä tai viisi miestä iltasella erilaisissa ympäristöissä. Joku myös baarissa. Mutta eivät kyllä yrittäneet iskeä.
Vierailija kirjoitti:
Ala-asteen miespuoliset kiusaajat oli kyllä hyvin pahoillaan yläasteella kun olinkin venähtänyt pienikokoisesta huomattavasti ja satuin osumaan luokalle josta sain kavereita joihin verrattuna entisen koulun kovikset olivat nynnyjä.
Että sellainen voimafantasia.
Ei ole eikä kyllä ole naisetkaan.