Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vielä 6.5h... sitten kaljaa

Vierailija
23.08.2019 |

Mitä aiotte juoda tänään? Suunnitelmia? AP hakee kaljaa😋 ja aikoo pelailla overwatchia kännissä illalla.

Lapsiperheiden vanhemmat:
ei tarvitse vastata.

M27

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
23.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän viskiä ja Skyrtsää. Aloitin viimeinkin sen sniikkijouskari hahmon.

Vierailija
2/21 |
23.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään en mitään, mutta huomenna skumppaa, siideriä ja kenties shamppanjaa? Tyttöjen ilta tiedossa❤

N36

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
23.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään en mitään mutta huomenna skumppaa, siideriä ja kenties shamppanjaa, tyttöjen ilta tiedossa😉❤

N36

Vierailija
4/21 |
23.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huppu himmeex ja Oulun yöhön pe ja la....

Vierailija
5/21 |
23.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olutta ja sipsejä telkkarin edessä röhöten.

N34

Vierailija
6/21 |
23.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pari drinkusua vielä eilisillä silmillä. Huomenna, eli tänään en juo mitään...

Vierailija
7/21 |
23.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on karkkipäivä eli kun lapset tuleva kotiin koulusta, saavat karkkipussit ja suklaata. 

Vierailija
8/21 |
23.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsellä viel 9h. Mies pelaa OWta ja mä varmaan pelaan konsolilla jtn. Tai sit omalla koneella.

N36

Vierailija
9/21 |
23.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Duunailen harrastusjuttuja koko illan, huomenna aamulla ehkä lidliin ja sen jälkeen lisää harrastusjuttuja sunnuntai iltaan asti. Maanantaina taas töihin.

M33

Vierailija
10/21 |
23.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvältä kuulostaa!

Itse en ole alkomaholia käyttänyt 12-vuoteen, ei oikein sovi minulle, mutta työpäivän jälkeen ostan jotain hyvää ruokaa ja teen varmaankin juustoisen uunilohen. Sitten ostan pari pulloa pepsi maxia ja ehkäpä niitä pätkis paloja mässyksi. Saattaa olla, että nautin vähän hamppua tässä lomassa , niin saa nukutuksikin iltasella.

Loppuilta World Of Tanksia ja No mans skyta (Siihen tuli juuri pätsi). 2 Leffaakin on tullut postiin jotka myös aion nauttia viikonlopun aikana. Sunnuntaina treenit ja luontokävelyä lenkin korvikkeeksi.

Maanantaina taas töihin odottamaan viikonloppua.

Aloitus oli tietysti provo lapsiperheille, mutta he saavat myös ottaa rennomin viikonloppuna ja mässytellä ja nauttia rakkaista lapsistaan, itse arvostan kovasti niitä jotka uskaltavat ottaa lastenkasvatuksen tuomat haasteet vastaan, ja uskon että heilläkin on mukava viikonloppu :). Vietetään kaikki kiva viikonloppu kukin tavallaan ja lintsataan kaikki vastuista ja kotitöistä jotta voimme ottaa rennosti, annan kaikille valtakunnallisesti luvan löysäillä tämän viikonlopu, olkaapa hyvät! 

- lopus opus ;)

Vierailija
11/21 |
23.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itsellä viel 9h. Mies pelaa OWta ja mä varmaan pelaan konsolilla jtn. Tai sit omalla koneella.

N36

Hyvä tyttö.:)

Vierailija
12/21 |
23.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä haen viinakaupasta jallua tai leijona viinaa. Kyytipojaksi jokunen saunaolut. Ei mitään bulkki kuraa vaan kunnon oluita. S-marketista säkki sahtimaltaita ja sahdit pöhisemään. Sahti tosin juotavaa aikaisintaan parin viikon päästä.

Vierailija
13/21 |
23.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehkä haen viinakaupasta jallua tai leijona viinaa. Kyytipojaksi jokunen saunaolut. Ei mitään bulkki kuraa vaan kunnon oluita. S-marketista säkki sahtimaltaita ja sahdit pöhisemään. Sahti tosin juotavaa aikaisintaan parin viikon päästä.

Hyi suotana sahtia yöök. Joka kerta kun olen sahtia maistanut niin aina se on tullut ulos. Jotain 2 minuuttia ennätys ja luulin jo etten yrjöä. Sandels on oma suosikki kaupan kaljoista. Oli bulkkia tai ei mutta hyvää on.

Vierailija
14/21 |
23.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sääliksi käy lapsettomat, elämä täytettävä huumaavilla aineilla.

Vierailija
15/21 |
23.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen juonut tällä viikolla 3 litraa vinkkua, 8 kaljaa 5,4% ja 2 dl kossua. Eiliseen oli tarkoitus lopettaa dokaaminen ainakin viikoksi koska kylkeen koskee ja alaselkään, mutta jäi vielä 3/4 pullo vinkkua. Tiedän ettei se riitä mulle täksi illaksi, joten ostin vielä pari sidukkaa. Vähän se siltikin on ja se tuskastuttaa jo etukäteen.

Vierailija
16/21 |
23.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

SR:si? Oma 1302. :D

Vierailija
17/21 |
23.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joko?

Vierailija
18/21 |
23.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Illalla viikonlopuksi systeri luo ja tapaamaan kavereita ja olutta.

Vierailija
19/21 |
23.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olutta ja sipsejä telkkarin edessä röhöten.

N34

Sama

Vierailija
20/21 |
23.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä on karkkipäivä eli kun lapset tuleva kotiin koulusta, saavat karkkipussit ja suklaata. 

Jessus, mikä idari olet.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän viisi