Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ootko vaihtanut jo kodin sisustuksen syksyisemmäksi?

Vierailija
23.08.2019 |

.

Kommentit (31)

Vierailija
21/31 |
23.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Facen sisusturyhmässä on esitelty poltetun oranssin värisiä syyssisutuksia jo parin viikon ajan. Ihmettelen.

Vierailija
22/31 |
23.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo ei samana pysyy koti oli sitten mikä vuodenaika tahansa. En myöskään harrasta joulu- tai muita koristeita.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/31 |
23.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos te sisustaisitte vähemmän niin meillä olisi jatkossakin paremmin niitä vuodenaikoja

Vierailija
24/31 |
23.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos te sisustaisitte vähemmän niin meillä olisi jatkossakin paremmin niitä vuodenaikoja

Meillä on ihan muutama huonekalu ostettu uutena, suurin osa käytettynä (en edes halua uusia). Tekstiileissäkin on paljon käytettyä.

Vierailija
25/31 |
23.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huvittava naapuri heitti edelleen kauniisti kukkineet vaaleanpunaiset pelargoniat pois terassilta ja laittoi tilalle rumat ruskeanoranssit krysanteemit. Kun ei vaaleanpunaiset sopineet syysverhoihin...

Vierailija
26/31 |
23.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No öh, mun monet sisustekstiilit on 1900-luvun alkupuolelta. Pellavaliinoja, pitsiä, ryijyjä... Vaihtelen niitä vuodenajan mukaan. Kesällä käytän mm. isoisotätien kukkakirjailtuja pöytäliinoja.

Vierailija
27/31 |
23.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Lähden etelään ja jouluksi sitten vaihdan jouluiset tyynynpäälliset, pöytäliinat ja ostan maljakot täyteen valkoisia tulppaaneja ja laitan joulukuusen sisälle sekä tunnelmavaloja sisälle ja ulos ja paljon LED-kynttilöitä.

Vierailija
28/31 |
23.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jeo. Eteisen matto on koristeltu koivun siemenillä. seuraavaksi on sitten kuolleet lehdet.

Vierailija
29/31 |
23.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En, mutta kohta varmaan vaihdan! Joka syksyinen sisustusvimma kolkuttelee jo ovella. Olen syksyihminen, rakastan syksyä, saan syksystä uutta energiaa ja se näkyy joka vuosi kämpässäni :D

Vierailija
30/31 |
23.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi pitäisi? Mihin minä laittaisin kaikki tavalliset sisustuselementit, kuten verhot ja matot, jos alkaisin nyt sisustamaan yhtäkkiä syksyisesti? En sitä paitsi halua luopua noista ihanista olohuoneen verhoistani, jotka minulla on ollut jo melkein puolet elämästäni.

Vierailija
31/31 |
23.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi pitäisi? Mihin minä laittaisin kaikki tavalliset sisustuselementit, kuten verhot ja matot, jos alkaisin nyt sisustamaan yhtäkkiä syksyisesti? En sitä paitsi halua luopua noista ihanista olohuoneen verhoistani, jotka minulla on ollut jo melkein puolet elämästäni.

Kaappeihin, vintille, varastoon, jakoon tai kirpparille. Mulla on isot säilytystilat ja on ihana vaihdella kausittain kynttilöitä, purkkeja, tyynyjä, huopia yms juttuja.