Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ootko vaihtanut jo kodin sisustuksen syksyisemmäksi?

Vierailija
23.08.2019 |

.

Kommentit (31)

Vierailija
1/31 |
23.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Pidän kiinni kesän rippeistä ja ensi viikon lämpimistä päivistä aion lähteä nauttimaan mökilke🤗

Vierailija
2/31 |
23.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en ole ja nyt kovasti odotan vastauksi...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/31 |
23.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaihdan ulkokrysanteemit pihan ruukkuihin ja syksyisen sisustuksen heti syyskuussa. Ihan kesäisistä jutuista olen kotona jo luopunut. Elokuu on jotenkin sellainen neutraalin koristelun vaihe. 

Vierailija
4/31 |
23.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En, kesä jatkuu...ainakin ensi viikon vielä (niin sään kuin kalenterinkin puolesta)!

Vierailija
5/31 |
23.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukat kuolleet kuistille. Naapuri kävi eilen sanomassa niistä. Pitää yrittää ens viikolla siistata.

Vierailija
6/31 |
23.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En koskaan vaihda sisustusta vuodenajan mukaan. Ei kiinnosta, eikä se lisää viihtyvyyttäni.

Vierailija
7/31 |
23.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä??

Vierailija
8/31 |
23.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tekisi mieli hankkia syksyisemmän sävyiset tyynyt ja pöytäliina, olen trendien uhri koska leijonankeltainen on alkanut näyttää yhä houkuttelevammalta mitä enemmän sitä näkyy somessa ja mainoksissa, vaikka aiemmin en ole oikein tykännyt siitä.

Vierailija
9/31 |
23.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En varsinaisesti vaihda sisustusta vuodenajan mukaan. Semmoisen jutun kuitenkin teen, että panen matot niille lattioille, jotka ovat kesällä paljaana. Yleensä vähintään olohuone on kesäisin matoton, jotta miehen tekemä hieno lattia pääsee oikeuksiinsa. Nyt kuitenkin meillä on koiranpentu, ja täytyy odottaa sen sisäsiistiyttä ennen kuin saa taas matot lattialle. Talvella laitan myös eteiseen kaksi mattoa päällekkäin, niin on lämpimämpi.

Vierailija
10/31 |
23.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen jo vaihtanut syyssisustuksen. Tuntuu, että mieli kaipasi jo tummempia sävyjä.

Vierailija
11/31 |
23.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei, mulle syyssisustus tarkoittaa ruskan sävyjä ja on liian aikaista niille.

Vierailija
12/31 |
23.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkään talven ja syksyn sävyistä :) olen laittanut punaisen ja valkoisen sävyiset koristetyynyt ja syksyn aikana vaihdan olkkariin punaiset verhot. Punainen väri tuo lämpöä ja on kiva odottaa talvea. Makuuhuoneessa ja keittiössä on niihin sopivat verhot ympäri vuoden.

Ei tuu isompia muutoksia sisutukseen, mutta syksyllä otan kynttilöitä esiin, piristää tunnelmaa.

Vierailija
13/31 |
23.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaihdoin tummankeltaiset verhot mustiin ja pellavan sävysiiin samoin kuin torkkuhuovat ja koristetyynyt. 

Vierailija
14/31 |
23.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt vaihdoin olohuoneen verhot tummempiin jo heti elokuun alussa, ylensä inspiraatio tulee paljon myöhemmin loppusyksystä. 

Vierailija
15/31 |
23.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kynttilöitä meinasin laittaa esille, mutta huomasin että muuton yhteydessä iso laatikko missä niitä oli on kadonnut kun pieru Saharan autiomaahan 🤔

Vierailija
16/31 |
23.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juhannuskoivut vien pois ovenposkesta syyspäiväntasauksen aikaan ja tuon samalla joulukuusen sisälle.

Vierailija
17/31 |
23.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tekeekö joku oikeasti noin muuallakin kuin sisustusohjelmissa ja -lehdissä? Onko samat ihmiset myös kalenteripukeutujia?

Vierailija
18/31 |
23.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heitin etupihan orvokki-amppelin metikköön ja laitoin tilalle syksyisen kynttilälyhdyn. Takapihalla kukkii auringonkukka joka tosin on kukkinut koko kesän, Brown eyed girl. Pikkuhiljaa alan viemään tavaroita takapihalta varastoon.

Vierailija
19/31 |
23.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elokuu on  minulle vielä kesäkuukausi, mutta syyskuussa kesän väritys verhoissa ja sohvatyynyissä vaihtuu ruskan sävyihin. 

Vierailija
20/31 |
23.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen. Toin sienikuivurin keittiöön.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän viisi