Mikä on oudoin tavara, jonka tiedät varastetun?
Tuli vain mieleen, kun äsken luin tapauksesta, jossa kesäkäytössä olleen talon vanhat ja koristeelliset ikkunat oli varastettu!
Kommentit (136)
Multa on pöllitty yleisellä saunalla Lidlin naamanpesuaine jossa oli ehkä puolet jäljellä. Toi tuotehan maksaa joku 1,70 tai jotain...
- vanhan hyväkuntoisen navetan yksi tiiliseinä oli purettu melkein kokonaan ja tiilet viety.
- asutun talon pihasta oli kaivettu istutetut omenapuun taimet
- pyykkinarulta viety naisten alushousut ja kylpypyyhe
N 22 kirjoitti:
Tutun pihasaunasta saunasienet, ämpäri ja kuuppa ja jotain saippuoita. :’DD
On sellainen älynväläys, että mitähän sieniä tekijä oli nauttinut ennen tätä tekoa.
Minulta on varastettu rullaluistelusauvat.
Itse olen lievästi sekaantunut tilanteeseen, jossa on viety liikenteenjakaja.
Kun olin ekalla tai tokalla, kaverini varasti minulta tekoturkisavaimenperän, mutta niin, että toi omansa, aika vastaavan mutta revenneen ja rujon tilalle. Se oli minusta täysin käsittämätöntä, ensinnäkään en itse olisi voinut koskaan varastaa keneltäkään mitään ja sitten vielä tehdä kaverille jotain noin härskiä (ei kyllä oltu läheisiä).
Viimeiset 30 vuotta olen miettinyt, voiko juttu olla totta (vaikka äitinikin oli kanssani samaa mieltä). Eli S, jos tunnistat itsesi, voisit nyt tunnustaa niin saisin rauhan! ;)
Alimman kerroksen parvekkeelta laudanpätkä. Olisi siinä kuulemma ollut hyvä vaihdepyöräkin vietäväksi, mutta ei ollut varkaalle kelvannut.
Vierailija kirjoitti:
Halkopino. Yön aikana hiljaisen tien varresta.
Näitä tuntuu sattuvan silloin tällöin, itse muistan pari tapausta, sattuivat 80- ja 90-luvulla.
Ainakin Meilahden arboretumissa joku oman elämänsä sankari on käynyt kaksi kertaa kaivamassa ylös (japanin?)vaahteran taimen. Paikalle on jätetty henkilökunnan toimesta kuvan kera vihainen viesti aiheesta.
Voin niin kuvitella jonkun puutarhaharrastaja Marjatan (60v.) yöllä lapioimassa taimen kassiin ja pyöräilevän pakoon se tarakallaan. Varmaan istuttanut puut mökilleen, jotta voi kehuskella vieraille harvinaisella lajilla. :´D
Varastin psykoosissa ollessani mm. psykiatriselta osastoltani terapiahuoneen ovikyltin. Se on minulla vieläkin olohuoneen sohvapöydän laatikossa.
Vierailija kirjoitti:
Multa on pöllitty yleisellä saunalla Lidlin naamanpesuaine jossa oli ehkä puolet jäljellä. Toi tuotehan maksaa joku 1,70 tai jotain...
Tästä tuli mieleen, että multakin pöllittiin lähes täysi pullo shampoota. Olin leirillä sellaisessa yhteismajoituksessa, jonka vessatiloja käyttivät myös vierailijat. Sinne olin pullon jättänyt, eikä se enää löytynyt leirin aikana mistään.
Äitini pihasta varastettiin liljast. Äiti oli huolella ja rakkaudella hoitanut kauniita Liljoja, ja juuri kun ne olivat puhkeamassa täyteen kukkaansa joku kävi saksilla leikkamassa itselleen kimpun!!
Hautausmaalta varastettiin äidin omille vanhemmilleen ostama enkelipatsas...
Nämä tapahtui Jyväskylässä. Toivottavasti nämä vorot tuntevat edes jonkinlaisen piston sydämessään. Kuka edes ihan oikeasti tekee tälläistä??
Vierailija kirjoitti:
Äitini pihasta varastettiin liljast. Äiti oli huolella ja rakkaudella hoitanut kauniita Liljoja, ja juuri kun ne olivat puhkeamassa täyteen kukkaansa joku kävi saksilla leikkamassa itselleen kimpun!!
Nämä tapahtui Jyväskylässä. Toivottavasti nämä vorot tuntevat edes jonkinlaisen piston sydämessään. Kuka edes ihan oikeasti tekee tälläistä??
Ihan sairasta. Kuka ihan oikeasti kehtaa???
Kurko kirjoitti:
No ei ehkä ihan tavara, mutta Chaplinin ruumis varastettiin haudasta.
Eikä vaimo huolinut sitä takaisin.
Muistin jutun juuri eilen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näitä tuntuu sattuvan silloin tällöin, itse muistan pari tapausta, sattuivat 80- ja 90-luvulla.
Olen noihin aikoihin nähnyt, kun pari tyyppiä pihisti hiekkaa auton takaluukkuun.
Äitini kertoi, että olivat ystävänsä kanssa käymässä tämän lapsena kuolleen tyttären haudalla. Tuo ystävä halusi näyttää äidille, miten kauniita kukkia hän oli istuttanut haudalle edellisenä päivänä.
Haudalla ei ollut yhtään kukkaa, oli vain myllättyä multaa.
Huomasivat sitten, että ne kukat oli istutettu siihen ihan lähelle olevalle haudalle. Ne oli sen verran harvinaisia kukkia, että tämä ystävä tunnisti ne, ja vielä ihan samalla tavalla laiteltu ja selvästi ihan juuri istutettu.
No ne ei muuta keksineet kuin että kiskoivat ne kukat taas uudestaan ja kantoivat käsissään ne autolle, eivät istuttaneet haudalle takaisin. Toisaalta olisi ollut jännä jos olisivat laittaneet ne takaisin, olisikohan voro taas vienyt ne omalle haudalleen.
Minunkin isän haudalta vietiin kerran lyhty.
Joku r*nkkari vei likaisia alkkareita saunan eteisestä. Uudet ja parhaat.
Vierailija kirjoitti:
Voi että miten paha mieli tuli äitisi puolesta :(
Siis ihan vihaksi käy tuollainen! Kyllä karma kostaa.
Poliisin kameratolppa Karvion kanavan lähellä. Tapahtui kesällä 2013.
https://www.savonsanomat.fi/kotimaa/Peltipoliisi-l%C3%A4hti-varkaiden-m…
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen noihin aikoihin nähnyt, kun pari tyyppiä pihisti hiekkaa auton takaluukkuun.
Oliko kyseessä takavetoinen auto ja tekoaika syksyllä juuri ensimmäisten lumisateitten aikoihin?
Akateemikko on harvinainen korkea arvonimi, joiden omaavien lukumäärä on rajattu pieneksi.
Et taatusti ole sellainen. Muutenkin ärsyttävää tuollainen varastelu.