Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko muita lastenkirja friikkejä?

Vierailija
22.08.2019 |

Vaikka meillä on ehkä maailman paras kirjasto, niin siltikin arvostan kotia jossa on Sannoja, Jasoneita, Myyriä, Lingrenejä, Mikko Mallikkaita yms.

Eikä tartte olla edes monta. Joku siinä vain on jos kirjahyllyssä on pelejä ja hyviä lastenkirjoja.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
22.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai se kertoo myös kodista jossa on luettu. Ja tämä, kuten koulutus siirtyy tutkitusti äidiltä lapselle.

Vierailija
2/5 |
22.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä! Meillä on aika paljon kirjoja kotona. Kälyni (alakoulun ope) aina sanoo, että lapsista kyllä näkyy, kenen kotona on luettu. Päättelen sen kyllä myös siitä palautteesta, jota päiväkodista ja koulusta on tullut. Minähän en pääse vertaamaan omia lapsiani kovin paljon muihin lapsiin, minulle omat lapset ovat tavallisia ja tuttuja, mutta kasvatusalan ammattilaiset pääsevät. Kuopusta (joka on ulospäinsuuntautunut) varsinkin päiväkodin hoitajat suitsuttavat jatkuvasti, sanovat, että hän on ihan eri "tasolla" kuin muut lapset. Minulle siis oma lapseni ei ole muulla tasolla kuin omallaan, hän on ihan tavallinen lapsi (joskin omastakin mielestäni kiva ja mielikuvitukseltaan rikas), ei edes ihan hirveän fiksu (esikoiseni on paljon fiksumpi, mutta hän taas on oikea introvertti, eikä väläyttele ajatuksiaan niin auliisti).

Että kannattaa lukea lapsille! Melko pienellä panostuksella saa lapselle tosi hyviä valmiuksia elämää ja koulua ajatellen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
22.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sitten varmaan ole. Lapsille luetaan nykyisin aivan liian vähän.

Vierailija
4/5 |
22.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä! Meillä on aika paljon kirjoja kotona. Kälyni (alakoulun ope) aina sanoo, että lapsista kyllä näkyy, kenen kotona on luettu. Päättelen sen kyllä myös siitä palautteesta, jota päiväkodista ja koulusta on tullut. Minähän en pääse vertaamaan omia lapsiani kovin paljon muihin lapsiin, minulle omat lapset ovat tavallisia ja tuttuja, mutta kasvatusalan ammattilaiset pääsevät. Kuopusta (joka on ulospäinsuuntautunut) varsinkin päiväkodin hoitajat suitsuttavat jatkuvasti, sanovat, että hän on ihan eri "tasolla" kuin muut lapset. Minulle siis oma lapseni ei ole muulla tasolla kuin omallaan, hän on ihan tavallinen lapsi (joskin omastakin mielestäni kiva ja mielikuvitukseltaan rikas), ei edes ihan hirveän fiksu (esikoiseni on paljon fiksumpi, mutta hän taas on oikea introvertti, eikä väläyttele ajatuksiaan niin auliisti).

Että kannattaa lukea lapsille! Melko pienellä panostuksella saa lapselle tosi hyviä valmiuksia elämää ja koulua ajatellen.

Jep! Mä luin paljon. Tyttäreni kirjoitti E:tä ja laudaturin.

Vierailija
5/5 |
22.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sääli että lapseni ei saa nykyisin kuulla niin paljon kirjoja kuten kotona saisi. :(

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän kaksi