14 päivää syönyt ateria korvikleita
Kommentit (16)
Mites liikunta? Lihas lähtee ensin, ei rasva, ellet liiku myös ja muistuta lihaksia, että niiden pitää edelleen olla olemassa.
neste tuossa ensin lähtee. liikunnan merkitys laihdutuksessa on pieni, ruokavalio merkkaa.
Vierailija kirjoitti:
Ateria korvikkeita
Ateriakorvikkeita
No ei ole kärsimyksen arvoista. Vaivaiset 1.4kg jollain liemillä😅
Olen syönyt 12 pv noin 1800 kcal pv. Paino pudonnut 2kg.
Niin turhaa.
Mä olen syönyt ihan normaalia ruokaa mutta vähemmän parina päivänä viikossa ja painoa lähtenyt samat 1,5kg 10 päivässä. Normaalipainon sisällä. Eikä tarvitse miettiä mitä tapahtuu kun tavoitepaino on saavutettu. Silloin vain jatkan tavallisen ruuan syömistä ja kevennän ehkä päivän viikossa parissa. Mites luulet että sinun käy?
Vierailija kirjoitti:
Miten voit?
Vähemmän väsyttää
AP.
Vierailija kirjoitti:
Oletko Sinä se pussipastatyttö?
En ole
AP.
Vierailija kirjoitti:
Mites liikunta? Lihas lähtee ensin, ei rasva, ellet liiku myös ja muistuta lihaksia, että niiden pitää edelleen olla olemassa.
1-2 tuntia päivittäin reipasta kävelyä
AP.
On hölmö oletus että kaikilta kilot heti putoaa kun syö alle 2000 kaloria päivässä. Tsemppiä ap! Mullakaan ei ekana kuukautena putoo kiloja juuri mitään vaikka kalorit on alle 1500 tai jopa alle 1000. Pussiliemillä tai ilman.
kohta pääset taas ahmimaan kunhan kuuri loppuu, sitten elämä taas alkaa !
Vierailija kirjoitti:
kohta pääset taas ahmimaan kunhan kuuri loppuu, sitten elämä taas alkaa !
Kyllä meinaan pysyä tällä Linjalla!
AP.
Vierailija kirjoitti:
Justiinsa. Ja sokeri ei lihota mutta rasva tappaa. Rypsiöljy on hyvää rasvaa ja kananmunasta ei kannata syödä kuin valkuainen koska keltuainen on täynnä kolesterolia joka sekin tappaa. Jos ei liiku, ei laihdu. Ja kun syö vähemmän ja liikkuu enemmän, laihtuu varmasti. Eikä ole väliä mitä syöt, sillä kalori on kalori. Ai niin. Älä laihduta liian nopeasti kun muuten kaikki kilot tulee takaisin. Itsekurilla se läski lähtee!
Ateria korvikkeita