Harrastatko seksiä nykyään samalla tavalla kuin 20-vuotiaana? 30-vuotiaana?
Kommentit (12)
En. 20-vuotiaana oli neitsyt (vielä 5v sen jälkeenkin) ja 30-vuotiaana sit oli ihanaa aktiivista avioelämää. Mutta ei ihan niin aktiivista kuin tällä hetkellä, saman aviomiehen kanssa =)
N51
Olen nyt 32 ja harrastan seksiä huomattavasti enemmän kuin parikymppisenä. Kokemus on tuonut varmuutta ja nuoruuden epävarmuus karissut pois. Tiedän millä saan toisen ja itseni nauttimaan ja ennen kaikkea, kehtaan ja uskallan itse nauttia.
Joo, ja 40-vuotiaana ja kohta 50-vuotiaana.
Olen 40-vuotias. 20-vuotiaana en harrastanut seksiä, enkä myöskään 30-vuotiaana. Myöhemmin olen kyllä harrastanut.
47. Ja en harrasta. Ei enää jaksa kiinnostaa, kuten nuorena. Olen ihan hirveässä työpaikassa, enkä jaksa oikeastaan juuri mitään muutakaan vapaa-ajalla. Makaan sohvalla ja lohtusyön :(
Samalla tavalla monipuolisesti (eri asentoja, suuseksiä yms) ja yhtä usein. Seksi vaan paranee vanhetessaan mutta johtunee varmaan kumppanistakin.
n59v
Kyllä. Omin käsin silloin ja nyt.
En pysty. Olen tautikammoinen. Klamydia, tippuri,hiv,herpes ja ties mitä..
m.-51
Osittain samallalailla, osittain erilailla kuin 20-vuotiaana, saman miehen kanssa kyllä. Eiköhän jokaisen seksuaaliset mieltymykset muutu ja kehity iän myötä. En usko, että kukaan nauttii aivan samoista asioista läpi elämän ellei kuole nuorena.
n26
Ikää 52 ja panen vaan kakkoseen